Gæst mosgaard Skrevet Marts 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 1, 2011 Herhjemme slynger vi altså ikke en rævepels om halsen når det er koldt. Det er så passé!! Nej, så hellere en hundepels - en dejlig blød hvid goldenpels!:hjerte: ...godt nok bestemmer pelsen selv hvornår den synes jeg fryser min nakke og hvornår jeg ikke gør... desuden så er der den lille ulempe at den er stor... sådan 37,5 kg - hvilket medfører at man skal være liggende når man bruger den :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 Ååårrrh:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 :klap:.. Nårh hvor sødt :5up:. Selvom man vist godt kan få ondt i nakke af så tung en pels. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Marts 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 Så må håbet være ,at kvinder finder det korrekt ,at pelsen bliver på det dyr, der er født med den. Alt pelsavl er herhjemme og andre steder organiseret, men ofte lovligt dyrplageri, og nu om dage skal man være noget indskrænket, med tidens nyhedsmedier, for ikke at vide dette. Men en levende glad pelsbamse af en slags er da dejligt at lune sig med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 1, 2011 Haha, nååå Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Marts 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2011 Så må håbet være ,at kvinder finder det korrekt ,at pelsen bliver på det dyr, der er født med den.Alt pelsavl er herhjemme og andre steder organiseret, men ofte lovligt dyrplageri, og nu om dage skal man være noget indskrænket, med tidens nyhedsmedier, for ikke at vide dette. Men en levende glad pelsbamse af en slags er da dejligt at lune sig med. Tror vist min hund har misforstået hele konceptet godt og grundig. En ting er at han tit leger pels. Hihi. En anden er at han dagligt smider om sig med hår, da han åbenbart ikke går ind for gammel pels :damn: - så alle organisationer er velkommen til at komme og hente alle brugte 'pelse' fra gulvet - heeelt gratis hvis de vil :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts