Hop til indhold

Oprette ny hunderace


Sille12
 Share

Recommended Posts

Hej,

Jeg har lige få ny hvalp (aussie) og jeg savner lidt at have en tråd for aussier lige som, der er for andre racer, til når jeg har race specifikke spørgsmål;-).

Vi har jo en berner(min anden hund) på siden og desuden er der jo berner debatten, hvor jeg altid kan få svar på spg.

Hvordan opretter man et nyt subforum under hunderacer og/eller kender i en aussie debat, hvor der er mange aussie kyndige:mrgreen:.

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst stenshoej
Hej,

Jeg har lige få ny hvalp (aussie) og jeg savner lidt at have en tråd for aussier lige som, der er for andre racer, til når jeg har race specifikke spørgsmål;-).

Vi har jo en berner(min anden hund) på siden og desuden er der jo berner debatten, hvor jeg altid kan få svar på spg.

Hvordan opretter man et nyt subforum under hunderacer og/eller kender i en aussie debat, hvor der er mange aussie kyndige:mrgreen:.

V.H. Sille

 

 

Det, og så et toller subforum :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan I smide et par korte beskrivelser (til forumbeskrivelsen) på racerne, så opretter vi dem :-)

 

Gælder det også engelsk bulldog, eller skal der være sådan "mange", som har racerne? (Jeg har kun "mødt et par stykker).

 

/Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Gælder det også engelsk bulldog, eller skal der være sådan "mange", som har racerne? (Jeg har kun "mødt et par stykker).

 

/Mette

 

Ja det tænkte jeg også over. Jeg tror kun der er en eller to mere end mig med riesen. Men måske ville nye potentielle hvalpekøbere kigge forbi og det kan de jo så ikke. Men jeg gider nu ikke sidde og lave racebeskrivelse ....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix

Jeg synes det er genialt med de der race forum. Vi skal da helt sikkert have hund nr 2 på et tidspunkt og jeg er begyndt at se efter andre muligheder end lige westien (vil gerne have en "stor" hund). Jeg læser ofte med i race forummerne for at læse mere om en race jeg er faldet for :-).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hej,

Ved ikke hvad er forum beskrivelse er, så må vi jo bare droppe det.

Sille

 

Hvis du kigger på de andre race-forummer, så kan du se beskrivelserne i toppen.

 

F.eks.:

Schæfer Forum om racen Schæfer. I Danmark bliver schæferhunde stambogsført i DKK, der garanterer for racerenheden. Schæferhundens skulderhøjde er 60 - 65 cm hanner, og 55 - 60 cm for tæver. Pelsen skal være stockhåret med underuld. Farven kan være sort/gul, sort/brun, hel sort eller grå.

 

Flatcoated Retrievers Forum om racen Flatcoated Retrievers. Flatcoaten er en glad, livlig og klog arbejdshund. En ulempe, som er almindelig hos racen, er dens tendens til at slikke - et udtryk for hundens kontaktbehov, og den bør man bekæmpe helt fra hvalpestadiet, da det er svært at vænne den fra som voksen.
Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

Ok tak Buddha:-D.

Ved dog ikke om der ikke er andre aussie ejere, der er bedre til det end mig - jeg vil jo nødigt skrive noget forkert:oops:.

Desuden ville jeg jo netop have det oprettet så jeg kunne få svar på nogle spg.

Måske jeg gør det, når jeg ikke er træt efter en arbejdsdag;-).

V.H. Sille

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du kigger på de andre race-forummer, så kan du se beskrivelserne i toppen.

 

F.eks.:

 

Hov schæfer er forkert - siden Nytår er langstockhår også godkendt :-D

 

Så rette vedkommende skal lige rette til:

Schæfer Forum om racen Schæfer. I Danmark bliver schæferhunde stambogsført i DKK, der garanterer for racerenheden. Schæferhundens skulderhøjde er 60 - 65 cm hanner, og 55 - 60 cm for tæver. Pelsen skal være stockhåret eller langstockhåret med underuld. Farven kan være sort/gul, sort/brun, hel sort eller grå.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...