Hop til indhold

HD-fotos


Sammy
 Share

Recommended Posts

Jeg har smidt mit ind som en vedhæftet fil.. Men ellers kan du måske lægge dem på photobucket og linke det ind?

 

Jeps enig med Jeanette.

- med mindre du har fået dem i et specielt program på CD rom - det var Enzos nemlig, så jeg kunne ikke vedhæfte dem eller gemme dem - men tog så et screen billede og gemte det og gjorde så som Jeanette beskriver.

Link til indlæg
Del på andre sites

Han viste mig dem på computeren, men jeg var vist en smule i chok, så jeg ved ikke helt for meget jeg fik ud af det :oops:

 

Forståeligt :ae:

De billeder her jeg har vedhæftet af Enzos hofter var heller ikke som jeg husker dem - og jeg fik jo dengang en god nyhed (dyrlægen sagde Super hofter) så kan bestemt godt forstå at du ikke husker noget som helst fra Livas fotoseance :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forståeligt :ae:

De billeder her jeg har vedhæftet af Enzos hofter var heller ikke som jeg husker dem - og jeg fik jo dengang en god nyhed (dyrlægen sagde Super hofter) så kan bestemt godt forstå at du ikke husker noget som helst fra Livas fotoseance :ae:

 

Vi skal til kontrol her til april og jeg sidder faktisk og overvejer at spørge, om jeg må se dem igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal til kontrol her til april og jeg sidder faktisk og overvejer at spørge, om jeg må se dem igen.

 

Kontrol som i nye billeder? :x: krydser fingre for en god kontrol. Enzo sender også Liva masser af hop-kys.

 

Ja det var da en god ide - og så få dyrlægen til at pege - så er det meget nemmere at se :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kontrol som i nye billeder? :x: krydser fingre for en god kontrol. Enzo sender også Liva masser af hop-kys.

 

Ja det var da en god ide - og så få dyrlægen til at pege - så er det meget nemmere at se :lol:

 

Nej - jeg tror bare, at det er sådan en "hvordan går det, nu hun er færdig med Troxocil-kuren?" konsultation, hvor vi skal snakke om hun skal på mere smertestillende. P.t. mener jeg ikke selv, at det er nødvendigt; hun har fint på Body Boost, lidt massage og BoT-dækkenet.

Link til indlæg
Del på andre sites

ok - så du billederne selv? Håber ikke det bliver nødvendigt med sådan en operation:ae:

 

 

 

Jeg krydser alt hvad krydses kan xx

 

 

 

Puha tør ikke gætte på bogstav - hvor gammel er hun/han?

 

Hej Sammy

Hun er 15 mdr. så det bliver ikke bedere,hun er i rigtig god form. Dyrlægen mener det er derfor vi ikke kan se noget på hende, muskler der holder det sammen, har snakke med en del follk de mener det ligger i D/E. men skal nok giver besked når vi får svar fra Dkk.

Det er bare hammer træls,alt det arbejde man har brugt samt hun er en kanon god hund.Men så brugshund ved man dvs ikke hvor længe det holder før tråden knækker.

Mus144

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Sammy

Hun er 15 mdr. så det bliver ikke bedere,hun er i rigtig god form. Dyrlægen mener det er derfor vi ikke kan se noget på hende, muskler der holder det sammen, har snakke med en del follk de mener det ligger i D/E. men skal nok giver besked når vi får svar fra Dkk.

Det er bare hammer træls,alt det arbejde man har brugt samt hun er en kanon god hund.Men så brugshund ved man dvs ikke hvor længe det holder før tråden knækker.

Mus144

 

æv da også :cry:

 

Men dejligt at i ikke kan mærke noget på hende. Det er så vigtigt at I ikke lader hende gå og "slappe af" i forsøget på at skåne hende. Som du selv skriver, så støtter de stærke muskler godt op omkring de svage led - og det skulle de jo gerne blive ved med.

 

Jeg har et par gamle træningskammerater der har konkurreret på højt plan med deres hunde (den ene havde E hofter, husker ikke om den anden havde D eller E), og hundene blev gamle og levede et aktivt liv til det sidste, har de fortalt. Så hunde kender heldigvis ikke altid deres hoftestatus og kan leve et godt liv selvom de ikke har fine A hofter. Men æv forstår så udemærket din frustration. Jeg krydser alt hvad krydses kan for at jeres flotte pige får et godt og langt liv uden gener fra hofter eller andet. Fik I hende AD fotograferet også? Og så det i så fald godt ud?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Alle

Så er ventetiden over,har fået svar fra DKK Status :Albure 0 - HD B på begge så helt slemt var det da ikke, som vores dyrlæge sage :-) pyha det er rart det er overstået den vente tid er ikke rar :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Alle

Så er ventetiden over,har fået svar fra DKK Status :Albure 0 - HD B på begge så helt slemt var det da ikke, som vores dyrlæge sage :-) pyha det er rart det er overstået den vente tid er ikke rar :-)

 

Ih sikke et dejligt resultat!

 

Men.. jeg forstår ikke helt, hvordan kan din dyrlæge skyde så meget forkert? Det lød som om at det virkelig ikke så godt ud, det må da have været forfærdeligt at gå og vente på svaret fra DKK :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

Mange tak :-) nej det forstår jeg heller ikke at hun kan skyde så galt. når man se på sammy´s Hd foto´s ser hendes da bedere ud end vores efter min mening.

Godt det ikke er mig der skal sætte status på sådan noget:-)

Mus144

Link til indlæg
Del på andre sites

tjo, så kan værdien af det knæ vel så diskuteres:blink::mrgreen:

 

Tak! Jeg var ellers lige ved at tage imod Sammys tilbud :mrgreen:

 

haha I to - det er det knæ som for 10 dage siden røg i asfalten og som nu ikke bryder sig om at gå :blink: - til gengæld har det fine farver - så ikke bare almindeligt kedeligt maddikehvidt :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...