Hop til indhold

HD-fotos


Sammy
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der har nogle HD-billeder som I ikke vil have noget imod at lægge i denne tråd.

 

Især gerne hvis der er status på.

 

- så kan jeg sidde og sammenligne lidt :blink:

 

Her er Enzos

Højre hofte er blevet bedømt til C og venstre til A

(desværre dårlig kvalitet, da jeg måtte tage et print screen af orginal billedet)

EnzoHD.jpg

 

her tilføjet lidt kontrast

Enzo1HD.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Silles er så slemme at dyrlægen ikke ville sætte bogstaver på. Her er et før og et efter operationen. På et tidspunkt skal hun nok også have fjernet højre kugle.

 

Kan godt se billederne. Sig mig, opererer de simpelthen kuglen væk?? Hvordan kan hunden så gå :genert: Fatter ingenting lige nu, vil meget gerne høre mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt se billederne. Sig mig, opererer de simpelthen kuglen væk?? Hvordan kan hunden så gå :genert: Fatter ingenting lige nu, vil meget gerne høre mere.

 

Min dyrlæge har også nævnt den operation for mig som en senere mulighed.

 

Det er simpelthen musklerne, der skal holde hoften sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Sammy: Er det hans højre eller "min" højre hofte, der er C?

Jeg har virkelig svært ved at se det. Hvordan ser du at den ene er dårligere end den anden?

 

Hans højre - vores venstre når vi kigger på billedet, er bedømt til C.

 

(Hint, det står lige over billedet :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hans højre - vores venstre når vi kigger på billedet, er bedømt til C.

 

(Hint, det står lige over billedet :mrgreen:)

 

Ja, jeg så godt det stod over billedet, men er åbenbart ikke vågen nok til at regne ud at det naturligvis er hunden højre.. alt andet giver jo heller ikke mening:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som jeg ser det, er den højre lidt mere åben end den venstre, samt der er noget asymmetri i kuglen :???:

 

Jeg ved fra andre, at DKK bedømmer knogleforandringer rigtig hårdt, så hvis det er, fordi de bedømmer denne asymmetri til at være knogleforandringer, kan de godt sende hoften i C :???:

 

Men begge hofter ligger rigtig rigtig fint og dybt :5up:

 

Har du fået talt med DKKs dyrlæge, Nazak nævnte for mig, at du ville ringe dertil ....

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, man operere kuglen væk, ved at "klippe" den oven med en tang af en slags. Så sætter man et stykke fedt fra hunden oven på knogleenden, så den ikke skraber mod hoften. Det er musklerne der holder det hele sammen. Vi startede med at gå i water walker før hun skulle opereres for at bygge musklerne op og vi går stadig i water walker og vil gøre det resten af hendes liv. Men det er vores beslutning, jeg er så bange for at hun skal miste muskler i benet. Hun går super fint og hvis man ikke vidste det, kan man ikke se det på hende.

Vi går hos Moonsisters og Christian har været super hele vejen igennem og også givet hende lysterapi og kigger og mærker fra gang til gang hvordan hun ser ud. Hun kan godt være lidt spændt i nogle muskler, men jeg har taget et hundemassage kursus til husbehov og det kan løsne lidt op for det, ellers tilbyder han også massage i klinikken.

Jeg kan lige prøve om jeg kan sætte nogle billeder ind af hende (lige efter operationen).

Her er vi lige kommet hjem fra dyrlægen og hun skal hjælpes ud og tisse. Vi fik af vide, at hun skulle have hjælp med et håndklæde det første stykke tid når hun gik. Kl. 2 om natten vågnede vi ved at hun pev og så var hun ellers selv gået ud i gangen :shock:

Billedet hvor de ligger og hygger i sofaen er fra om aftenen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Silles er så slemme at dyrlægen ikke ville sætte bogstaver på. Her er et før og et efter operationen. På et tidspunkt skal hun nok også have fjernet højre kugle.

 

hmm, kan ikke få billederne ind, prøver senere...

 

Tak for billederne - puha da :ae: Hvor dejligt at operationen er gået godt. Havde hun mange smerter inden og nu så smertefri?

 

Min dyrlæge har også nævnt den operation for mig som en senere mulighed.

 

.

 

Er det ikke en C-hofte Liva-pigen har?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan desværre ikke uploade HD billeder, uanset hvor små jeg laver dem, :evil: det plejer ikke at være et problem, prøver igen lidt senere.

 

Ja du må rigtig gerne prøve igen senere :-D

 

Sammy: Er det hans højre eller "min" højre hofte, der er C?

Jeg har virkelig svært ved at se det. Hvordan ser du at den ene er dårligere end den anden?

 

Hans højre og din venstre :-)

Det jeg kan se er ledhovedet ikke er helt perfekt rundt. Og nok også at den ikke er helt perfekt i skålen. Jeg har svært ved at se den er "to grader dårligere end højre". But what do I know.... - Syn's de minder om hinanden.

 

Som jeg ser det, er den højre lidt mere åben end den venstre, samt der er noget asymmetri i kuglen :???:

 

Jeg ved fra andre, at DKK bedømmer knogleforandringer rigtig hårdt, så hvis det er, fordi de bedømmer denne asymmetri til at være knogleforandringer, kan de godt sende hoften i C :???:

 

Men begge hofter ligger rigtig rigtig fint og dybt :5up:

 

Har du fået talt med DKKs dyrlæge, Nazak nævnte for mig, at du ville ringe dertil ....

 

Jeps har talt med DKK's HD-dyrlæge. Højre hofte er dømt ned fordi:

- højre ledhovedet var ikke så perfekt rundt som venstre (dette kan nå at ændre sig, da han stadig er ret ung, sagde dyrlægen)

- det lå ikke helt centralt i skålen som venstre

- det lå lidt ude - en lille grad af løshed (mulighed for at disse kan ændre sig også)

- højre lårbensknogle er tykkere end venstre (og jeg forstår stadig ikke hvad det har med hofteledsdysplasi - desuden må det vel også komme lidt an på vinklen på billedet???)

 

Han sagde hoften var en klar C - spurgte i hvilen retning - mod d eller b - det ville han ikke svare på, "da det var en klar c" :blink:

 

Jeg kan godt se der er - i mine øjne en lille - forskel - men syn's bare det kunne være interessant at se andre C hofter (og A, B, D og E hofter for den sags skyld)

Redigeret af Sammy
omformulering
Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for billederne - puha da :ae: Hvor dejligt at operationen er gået godt. Havde hun mange smerter inden og nu så smertefri?

 

Hun viste ingen tegn på smerter før, men hun begyndte ikke at ville hoppe op i sofaen og stod ligesom og hoppede lidt med forbenene, som om hun prøvede at tage sig sammen. Hun virker "7-9-13" heller ikke til at have ondt her bagefter, så vi må håber det bliver ved sådan.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mus144

Hej

så nu er det vores tur till at vente på svar fra dkk, vores dyrlæge var ikke glad for det.

hold op hvor er vente tid lang.

hvad mener i det ligger henne ? næppe A/B hofter mener jeg.

[ATTACH]40096[/ATTACH]

mvh mus144

Redigeret af mus144
korkert foto
Link til indlæg
Del på andre sites

Den er jo ikke sendt ind, men dyrlægen skød den til mellem C og D

 

ok - så du billederne selv? Håber ikke det bliver nødvendigt med sådan en operation:ae:

 

Hun viste ingen tegn på smerter før, men hun begyndte ikke at ville hoppe op i sofaen og stod ligesom og hoppede lidt med forbenene, som om hun prøvede at tage sig sammen. Hun virker "7-9-13" heller ikke til at have ondt her bagefter, så vi må håber det bliver ved sådan.

 

Jeg krydser alt hvad krydses kan xx

 

Hej

så nu er det vores tur till at vente på svar fra dkk, vores dyrlæge var ikke glad for det.

hold op hvor er vente tid lang.

hvad mener i det ligger henne ? næppe A/B hofter mener jeg.

[ATTACH]40096[/ATTACH]

mvh mus144

 

Puha tør ikke gætte på bogstav - hvor gammel er hun/han?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan lægger i de HD fotos ind, den bliver ved med at sige, at det ikke er godt nok, men jeg har haft sat mine HD fotos, ind i en tråd herinde for 1½ år siden, der kunne jeg sagtens smide dem ind :hmm::hmm:

 

Jeg har smidt mit ind som en vedhæftet fil.. Men ellers kan du måske lægge dem på photobucket og linke det ind?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...