Gæst reginaolesen Skrevet Marts 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 4, 2011 Hej alle har rigtig meget brug for jeres hjælp. Jeg bor i Vejle i egen lejlighed og kunne rigtig godt tænke mig en Shih Tzu. Hvad skal jeg være opmærksom på når jeg skal ud og kigge på nogle shih tzu´er ? Kender i nogle Kenneler sådan omkring vejle altså bare tættest på og ikke skagen ? Hvis jeg gerne vil have min hund bamse klippet, kan jeg så gøre det selv? og hvad skal jeg bruge til det? Kender i nogle gode dyrelæger i kan anbefale i vejle omegn? Håber meget at i kan hjælpe mig Venligs Regina:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Marianne7100 Besvaret Marts 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 Nu har jeg valgt en boomer i stedet for shih tzu, men det er jo halv shih tzu. Men mht klipning, så gør jeg det selv. Det kræver øvelse, tålmodighed og en god saks. Jeg bruger primært en udtyndersaks, dvs den har takker på det ene skær, det gør at jeg ikke helt så nemt laver de der tydlige klippemarkeringer (?) Jeg gav 850 for saksen, men det koster 600-800 ved hundefrisør for 1 klipning. Jeg bruger dyrlægen som ligger bag/ved siden af byparken. kan ikke lige huske gadenavnet. Kommer der kun til årligt tjek. Har været fint tilfreds. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Marts 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2011 Jeg ville helt klart vælge en Shih Tzu med Dkk stamtavle. Du kan se opdrættere under dansk kennel klub og klubben for små selskabshunde. Det er en skøn race Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts