Hop til indhold

Så ved man at man ikke har en madglad hund..


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha

Havde sat en skraldepose udenfor og glemt at tage den med. Tænkte ikke over at der lå et par pizzastykker fra pizzaaften.

 

Motor havde selvfølgelig fundet dem, hele 2 styk, han havde lagt dem fint og nydeligt ved siden af hinanden, og nippet lidt i hjørnerne. Så lå de der, mens han gik i gang med at gnave i en kæp. Senere nippede han lige et lille hjørne mere.. :mrgreen: Åh dejligt med ens helt egen pizza som kan holde i riiiigtig lang tid.

 

Lige nu stod han og duttede kassen med godbidder og tyggeting i, han har været dygtig og løbet rigtig langt i dag, så ville da gerne forkæle ham, derfor fandt jeg selvfølgelig denne saftige og 'vel'duftende sag frem:

2633_ebi_parmaschinkenknoch_1.jpg

 

Motor så skuffet ud og lagde sig med røven vendt mod benet...

 

Spurgte om det var fordi han hellere ville have sådan en lille fims her:

0000329_300.jpg

 

Ja tak, meget gerne, man skal jo heller ikke tage munden for fuld, sagde min lille hr kloge hund :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Haha - hvor er han bare sød... vores havde guffet pizzaen, ædt benet og vraget tyggepinden :mrgreen:

 

Han er totalt gak :mrgreen: Synes heller ikke selv de pinde ser særligt spændende ud, men han er helt vild med dem :lol:

 

cujo havde fnyst af den og sat sig ud i haven og tudet til tøserne :vuf:

 

:lol: Årh, stakkels forelskede Cujo :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Men når jeg siger "der ER ikke andet" så tager hun det alligevel :mrsgreen:

 

Det gør Motor ikke :mrgreen: Årk, han kan sagtens leve uden mad i flere dage, det skulle aldrig vare, man skulle tro han var en stædig gammel kat engang imellem.

 

Benet ligger på hans tæppe endnu, Motor ligger stadig med den forkerte ende rettet imod det, men han ville da gerne lige smage lidt af min mad :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør Motor ikke :mrgreen: Årk, han kan sagtens leve uden mad i flere dage, det skulle aldrig vare, man skulle tro han var en stædig gammel kat engang imellem.

 

Benet ligger på hans tæppe endnu, Motor ligger stadig med den forkerte ende rettet imod det, men han ville da gerne lige smage lidt af min mad :lol:

 

:lol: Motor altså! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

samme har jeg provet, dog med anden resultat. saa kunne jeg ellers samle en splittet skraldepose og al indhold op, ud over det halve af haven, saa nu har jeg laert aldrig at glemme det igen:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
samme har jeg provet, dog med anden resultat. saa kunne jeg ellers samle en splittet skraldepose og al indhold op, ud over det halve af haven, saa nu har jeg laert aldrig at glemme det igen:klap:

 

Haha ja det havde han ikke engang gjort :lol: Han er ellers stor fan af skrald (især brugte servietter og lidt plastik til dessert).

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør Motor ikke :mrgreen: Årk, han kan sagtens leve uden mad i flere dage, det skulle aldrig vare, man skulle tro han var en stædig gammel kat engang imellem.

 

Benet ligger på hans tæppe endnu, Motor ligger stadig med den forkerte ende rettet imod det, men han ville da gerne lige smage lidt af min mad :lol:

 

Motor´s IQ er jo også noget højer end hans ejers... he he he.. han ved at du ikke æder hans ben og derfor kan han jo blot gemme indtil alle andre muligheder er udtømt :slem: Altid rart at have noget i baghånden/poten... når nu skraldeposen er væk :blink:

Min den ene krikke gemme sine gulerødder og æble til midt på natten... ingen grund til at sluge alt når man kan drille de andre klokken LOR.. om natten med at stå og gumle hyggeguffer :stupid:

 

Klog hund ham Motor :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Motor´s IQ er jo også noget højer end hans ejers... he he he.. han ved at du ikke æder hans ben og derfor kan han jo blot gemme indtil alle andre muligheder er udtømt :slem: Altid rart at have noget i baghånden/poten... når nu skraldeposen er væk :blink:

Min den ene krikke gemme sine gulerødder og æble til midt på natten... ingen grund til at sluge alt når man kan drille de andre klokken LOR.. om natten med at stå og gumle hyggeguffer :stupid:

 

Klog hund ham Motor :lun:

 

Det kan vi godt sige :mrgreen: Men.... ligemeget hvor højt jeg elsker ham... så er jeg altså ikke overbevist om, at han er den absolut skarpeste kniv i køkkenskuffen :oops::lol:

 

Samson fik ryddet lidt op i Motors gemmer i dag, Motor havde ikke lige kalkuleret besøg af ham ind i planerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...