Hop til indhold

Billeder...


potil
 Share

Recommended Posts

... eller ikke billeder :genert:

 

 

Nu sad jeg lige kiggede den der tråd med kiksede billeder igennem og blev faktisk lidt skuffet over alle dem der slettet deres billeder, for det har godt nok smadret tråden ret meget :cry:

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/6923-kiksede-billeder-jeg-ved-i-har-dem.html

 

Det er IKKE for at starte endnu en hidsig debat, men KUN en opfordring til ikke at slette billeder i billedtrådene :hjerte:

 

Håber at I allesammen vil tænke en ekstra gang næste gang I overvejer at slette billeder og andet godt :hjerte::blink:

Redigeret af potil
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Nu sad jeg lige kiggede den der tråd med kiksede billeder igennem og blev faktisk lidt skuffet over alle dem der slettet deres billeder, for det har godt nok smadret tråden ret meget :cry:

 

Hvilken tråd?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er en af dem, der har slettet mange billeder. Har også lige slettet mit sidste album her på H-F. Jeg vil gerne have kontrol over mine egne billeder, så derfor linker jeg fra nu af kun til billeder på imageshack.

 

Der er stadig nogle af mine billeder her på H-F som vedhæftede. Dem kan jeg ikke slette, så jeg må desværre regne dem for tabt. Politikken omkring billeder er grunden til at jeg overvejer at holde op med at bruge H-F. At man ikke kan slette det man skriver på forum, er i orden med mig, men mine billeder er MINE :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Politikken omkring billeder er grunden til at jeg overvejer at holde op med at bruge H-F. At man ikke kan slette det man skriver på forum, er i orden med mig, men mine billeder er MINE :evil:

 

Er det ikke lige at stramme den. Der er jo andre muligheder som du selv siger, enten lægge dem i albums, hvor du kan slette som du vil, eller bruge 3.partstjeneste ;-)

 

Der er ikke noget mere irriterende end en tråd med billeder, hvor billedet er væk, totalt ubrugelig tråd i mine øjne.

 

Hvis jeg havde tiden, ville jeg fjerne alle tråde der manglede billeder, for det må være enormt irriterende for andre at støde ind i dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke lige at stramme den. Der er jo andre muligheder som du selv siger, enten lægge dem i albums, hvor du kan slette som du vil, eller bruge 3.partstjeneste ;-)

 

Det er jo også det jeg gør nu.

 

Der er ikke noget mere irriterende end en tråd med billeder, hvor billedet er væk, totalt ubrugelig tråd i mine øjne.

 

Hvis jeg havde tiden, ville jeg fjerne alle tråde der manglede billeder, for det må være enormt irriterende for andre at støde ind i dem.

 

Det har aldrig irriteret mig, men jeg respekterer da standpunktet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Jeg har faaet saadn et billede program der lader mig saette ' et vandmaerke'paa mine billeder. billederne skal saa igennem programmet inden, men kan godt lide det, for saa kan man ikke lige erklaere 'mine billeder for sine'.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...