potil Skrevet Marts 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 6, 2011 (rettet) ... eller ikke billeder Nu sad jeg lige kiggede den der tråd med kiksede billeder igennem og blev faktisk lidt skuffet over alle dem der slettet deres billeder, for det har godt nok smadret tråden ret meget http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/6923-kiksede-billeder-jeg-ved-i-har-dem.html Det er IKKE for at starte endnu en hidsig debat, men KUN en opfordring til ikke at slette billeder i billedtrådene :hjerte: Håber at I allesammen vil tænke en ekstra gang næste gang I overvejer at slette billeder og andet godt :hjerte::blink: Redigeret Marts 6, 2011 af potil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Nu sad jeg lige kiggede den der tråd med kiksede billeder igennem og blev faktisk lidt skuffet over alle dem der slettet deres billeder, for det har godt nok smadret tråden ret meget Hvilken tråd? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Marts 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Hvilken tråd? Den her http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/6923-kiksede-billeder-jeg-ved-i-har-dem.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Jeg er en af dem, der har slettet mange billeder. Har også lige slettet mit sidste album her på H-F. Jeg vil gerne have kontrol over mine egne billeder, så derfor linker jeg fra nu af kun til billeder på imageshack. Der er stadig nogle af mine billeder her på H-F som vedhæftede. Dem kan jeg ikke slette, så jeg må desværre regne dem for tabt. Politikken omkring billeder er grunden til at jeg overvejer at holde op med at bruge H-F. At man ikke kan slette det man skriver på forum, er i orden med mig, men mine billeder er MINE Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 6, 2011 Jeg kunne aldrig finde på at slette mine billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret Marts 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 Politikken omkring billeder er grunden til at jeg overvejer at holde op med at bruge H-F. At man ikke kan slette det man skriver på forum, er i orden med mig, men mine billeder er MINE Er det ikke lige at stramme den. Der er jo andre muligheder som du selv siger, enten lægge dem i albums, hvor du kan slette som du vil, eller bruge 3.partstjeneste Der er ikke noget mere irriterende end en tråd med billeder, hvor billedet er væk, totalt ubrugelig tråd i mine øjne. Hvis jeg havde tiden, ville jeg fjerne alle tråde der manglede billeder, for det må være enormt irriterende for andre at støde ind i dem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 Er det ikke lige at stramme den. Der er jo andre muligheder som du selv siger, enten lægge dem i albums, hvor du kan slette som du vil, eller bruge 3.partstjeneste Det er jo også det jeg gør nu. Der er ikke noget mere irriterende end en tråd med billeder, hvor billedet er væk, totalt ubrugelig tråd i mine øjne. Hvis jeg havde tiden, ville jeg fjerne alle tråde der manglede billeder, for det må være enormt irriterende for andre at støde ind i dem. Det har aldrig irriteret mig, men jeg respekterer da standpunktet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 12, 2011 Jeg har faaet saadn et billede program der lader mig saette ' et vandmaerke'paa mine billeder. billederne skal saa igennem programmet inden, men kan godt lide det, for saa kan man ikke lige erklaere 'mine billeder for sine'. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts