Gæst JulieHansen Skrevet Marts 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 8, 2011 Hej:D Er der nogen, som bor deromkring? Altså i Tilst? Ville lige hører, om der var nogle (store) grønne områder, sådan lidt væk fra trafik og sådan noget? & har hørt at de rer to hundekskove, en i Trige og hvor er den anden så henne? & nogen der ved, om der er skov? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst JulieHansen Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 :blink::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 hver morgen når jeg kører til arbdejde, så kører jeg via edwin rarhs vej... der går ALTID folk med hunde inde bag hegnet nede ved Helenelyst... men om det er en reel hundeskov ved jeg faktisk ikke... du ved ned af Anelystvej, forbi True og ned til den store nye rundkørsel... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst JulieHansen Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Det kan godt være, det er det... Der ligger nemlig en hundeskov ved True. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Marts 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 8, 2011 Der er i hvert fald en hundeskov i Tilst/ Skjoldborg som er indhegnet og der er meget krat og skov. (Kan være lidt svært med udsyn). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Hej jeg bor i tilst, jeg kender begge hundeskove i true, den ene er populær, men er ikke ret stor og er mest en omgang mudderkage. Den anden bliver stort set aldrig brugt og er også rigtig lille og utrolig smattet. Jeg synes de begge er rigtig dårlige for at sige min ærlige mening. Den som er populær ligger ved anelystvej, nede af mod brabrand, hvor der er to store kunsigte søer anlagt. Min hund elsker at bade, men man må slet ikke lade hunden svømme i søerne. Den anden hundeskov ligger inde i true skov. Opdagede den kun fordi jeg rider, og ofte rider den vej forbi. Kender du flyvepladsen ved true ?? Lige bag den inde i skoven ligger den. Jeg bor i tilst, tæt på mundelstrup, og jeg kender to steder, hvor jeg jævnligt lufter min hund løs. Den ene er en brakmark, hvor vi er en del hundeejer der jænvligt lufter hund. Det andet sted er de 4 kæmpe fodboldbaner ved tilst skole, der er vi faktisk 7 hundeejer der mødes hver dag kl 15.30. Det sidste sted dur kun om sommeren, og ligger lige ned til en kæmpe sø. Men her om vinteren er der alt for smattet. Bare skriv privat, det kan jo være vi kan mødes og gå sammen hvis det er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst JulieHansen Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Fedt! Jeg spørger fordi jeg snart skal besøge mine bedste forældre, som bor i Tilst i 2-3 uger Så ville det være rart, hvis der var nogle steder - De bor tæt på Tilst vestervej. Men True hundeskov? Var det den, som var go eller dårlig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst JulieHansen Besvaret Marts 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 9, 2011 Men kan se på Google maps, at der kun er 2,5km (ca 30minutter) at går til anelystvej - Så helt galt er det overhovedet ikke, jeg går alligevel mere end 1 time Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst JulieHansen Besvaret Marts 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 10, 2011 :blink::blink::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts