Hop til indhold

Hoftestatus på din hund


Gæst Buddha
 Share

Hvad er din hunds hoftestatus?  

24 stemmer

  1. 1. Hvad er din hunds hoftestatus?

    • A
      9
    • B
      3
    • C
      1
    • D
      1
    • E
      1
    • Har ikke taget røntgenbilleder
      9


Recommended Posts

Gæst Buddha

Jeg gad faktisk godt at vide, hvordan tallene sådan ser ud for denne lille HF gruppe, vent et øjeblik, så kommer der en afstemning.

 

Ved godt at alle ikke har fået sendt ind til DKK, men måske dyrlægen har nævnt et cirka bogstav. Og nu ligger tråden godt nok i hunde uden stamtavle, men afstemningen er selvfølgelig til alle.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hvordan gør man når man har flere end én hund..? :hmm: Nu har jeg selv kun fotograferet den ene af mine endnu, den anden bli'r det snart, men der er vel flere herinde der har mere end én fotograferet hund.

 

Den er oprettet i hunde uden stamtavle...må vi andre så også være med? :vedikke:

 

Og hvad hvis man har mere end en vovse - er det så bare summen? :mrgreen:

 

Det står da i indlægget :-D At det også er for dem med tavle.

 

Åhhhh har jeg ikke trykket at man kan vælge flere :stupid: Ser lige om jeg kan ændre det.. - Det kan jeg ikke, måske en moderator kan?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Nej, men har bare stemt A, da det var de hunde, jeg havde mest af :blink:

 

Åh.... Ja så bliver det svært at få et rigtigt overblik.

 

Undskyld, jeg laver altså lige en ny tråd og så håber jeg at i gider trykke igen, Bernerazuro, vil du slette eller lukke denne? Så du søøøøød... :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Har stemt "har ikke billeder", men hans HD index ligger på 110 :blink:

 

Indextallet er ikke din hunds hofter, men en ide om, at han burde have hofter som forbedrer racens hoftestatus i og med at tallet er over 100. Det tal er kommet fra de folk i din hunds linier, som har fået taget røngtenbilleder.

 

Du skal også kigge på det der sikkerhedstal, Bernerazuro kan forklare det, men jeg mener at hvis det er tæt på 1 (f.eks. 0,750) så er der rigtig mange i 'familien' som har fået taget røntgenbilleder, og så er tallet mere sikkert.

 

Synes du skal overveje kraftigt at få taget billeder, jo flere der får taget billeder, jo mere kan man jo se hvordan sundheden er i de linier.

 

 

Vi skal have dem taget om en måneds tid.. lidt uhyggeligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...