Hop til indhold

Hvor ofte


Aslan
 Share

Hvor tit bliver det brugt konstruktivt/på en god måde  

35 stemmer

  1. 1. Hvor tit bliver det brugt konstruktivt/på en god måde

    • Altid
      2
    • Nogle gange
      23
    • sjældent
      5
    • Aldrig
      5


Recommended Posts

Gæst freya3010

Jeg har ikke set det blive brugt rigtigt ret tit..:cry:....og det er nu heller ikke en smiley som ligger øverst på use-listen her... Tror jeg har brugt den smiley en enkelt gang, hvor jeg ville fortælle om en samtale jeg havde haft med en skrækkelig hundeejer, som omtalte din egen hund og idé om det at have hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes tit det bliver brugt godt, i sjove sammenhænge.

Hvis man vel være flabet kan man altid være det, også uden en øjenrullende smiley. Bruger det selv, men aldrig til andre, mere ligesom dette :stupid:, dette kan også opfattes flabet i nogen sammenhænge :cool:

Men synes det er godt de er der :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg synes ikke vi skal slette den, for nogle gange er den jo fin nok:-D...

 

Dog er det en skam når den opfattes som en rigtig smiley sammen med denne:rolleyes:.... på en dårlig dag kan de godt pisse mig af... især hvis man har skrevet et langt indlæg og svaret bliver:

 

Det var en god ide det prøver jeg:rolleyes::roll:.....

 

:lol:

 

Så prøver jeg bare at huske på at brugeren jo måske er ny herinde:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

har svaret "nogle gange"...synes godt den kan bruges til at understrege en pointe, hvis man synes noget er helt hovedløst...

 

som f.eks. Lars Løkke...:roll:

 

 

Jeg tror ikke andre kan bruge det til en skid...men det kan vel være en del af en konstruktion af en større debat? Om hvorfor jeg ikke skal bruge den, om den flinke mand? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

har svaret "nogle gange"...synes godt den kan bruges til at understrege en pointe, hvis man synes noget er helt hovedløst...

 

som f.eks. Lars Løkke...:roll:

 

 

Jeg tror ikke andre kan bruge det til en skid...men det kan vel være en del af en konstruktion af en større debat? Om hvorfor jeg ikke skal bruge den, om den flinke mand? :mrgreen:

 

Men du kan jo ligeså godt skrive Lars Løkke :stupid: eller Lars Løkke :damn:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MorTilKatja
Jeg vil nok gerne derhen hvor folk tænker om den er god at have på forum.

 

Altså, vækker den glæde eller sorg, argtigti

 

Okay :) Jeg er på et forum hvor smilyen er blevet bandlyst, man må heller ikke skrive *ruller med øjnene*

 

Jeg brguer den tit til at "sige" hvis jeg syntes det er helt hen i vejret, ikke imod brugere, men om en person jeg måske fortæller om :)

 

Fx: Og så gik han bare uden at betale :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes ikke vi skal slette den, for nogle gange er den jo fin nok:-D...

 

Dog er det en skam når den opfattes som en rigtig smiley sammen med denne:rolleyes:.... på en dårlig dag kan de godt pisse mig af... især hvis man har skrevet et langt indlæg og svaret bliver:

 

Det var en god ide det prøver jeg:rolleyes::roll:.....

 

:lol:

 

Så prøver jeg bare at huske på at brugeren jo måske er ny herinde:engel:

 

Den måde at bruge de smileys på er bare TYPISK nybegynder :mrgreen:

 

Jeg synes den er sød og brugbar, vil ikke af med den :roll: tsk Aslan, det burde du da have regnet ud (se, det var da ikke ondt, selvom jeg brugte den mod Aslan)

 

 

Beklager, men sætningen for en dybt dybt sarkastisk klang hos mig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes den er sød og brugbar, vil ikke af med den :roll: tsk Aslan, det burde du da have regnet ud (se, det var da ikke ondt, selvom jeg brugte den mod Aslan)

 

 

 

Men du brugte den ikke mod mig, du brugte den mod "vil ikke af med den"

 

Havde du sat den efter mit navn, havde jeg ikke taget positivt imod din post :vedikke:

(heller ikke selv om du er dig)

 

 

Fornylig så jeg en mening blive postet, hvor efter den blev quotet med en :roll:

 

Og syntes det sker tier og tier, jeg syntes også jeg støder på poste som ummidelbart ikke burde gøre folk sure, derfor antager jeg at det er dette icon :roll: der gør at folk tager på veje :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Jeg bruger den som regel kun om mig selv, hvis jeg har gjort et eller andet dumt. Men må indrømme, at jeg vist en enkelt gang har brugt den negativt om en anden....

 

Men ja jeg ser mest smiley'en som negativ

Link til indlæg
Del på andre sites

Indrømmer jeg ikke helt er sikker på betydningen af :roll:

ligesom der er andre smileys jeg heller ikke helt forstår.

F.eks. :mrgreen::rolleyes::shock::cool: m. flere.

 

Derfor har jeg også valgt at begrænse egen brug af smileys´, da de sikkert kan være medvirkende til misforståelser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mosgaard

Jeg bruger den ellers tit - fordi den forklare mine tanker om mine egne stunts så utrolig godt.. De er nemlig :roll:

Tilgengæld synes jeg da bare folk der bruger den direkte nedladende eller ondt bare skal ha en anmeldelse... problemet ved bare at fjerne den, gør jo blot at den bare blir erstattet af en anden... og der er jo rigeligt med muligheder der...:stupid:,:damn:,:syg:,:skraek:,:badr:,:fyfy:

 

Derimod synes jeg absolut også denne her ikke gir mening... :rolleyes: - den ligner mere sådan en der tænker... drømmende.... synes jeg :genert:

 

Dertil er afstemningen da vist også mere negativ ladet end postiv - mangler der ikke muligheden for at stemme "oftes" eller "for det meste" som modstykke til "sjældent" ?? :blink: - så er den mere ligevægtig...

Link til indlæg
Del på andre sites

En hovedrysten over andres ord kan vel aldrig opfattes som noget særligt konstruktivt?

:5up:

 

Jeg har stemt "nogen gange" - men ikke for at bruge det til andre debatører herinde - mere hvis jeg fortæller om en episode, hvor jeg måske har mødt en knap så heldig person :blink:

 

Enig...

 

Den eneste måde jeg kan se den bruges "konstruktivt" er hvis man bruger den om sig selv eller sin(e) hund(e)

 

Ofte synes jeg den bruges nedladende...

Enig med jer begge to.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...