Hop til indhold

Indendørs træningshal i Odense

Linda
 Share

Recommended Posts

Se lige her et super godt tilbud og et godt alternativ hvor ku man godt ha brugt det vinteren over -....

Hej.

Åsa og Mads Ludvigsen har fundet en 1200 m2 tom lagerhal at træne i. Hallen ligger Bladstrupvej 89, 5270 Odense

Vi binder os for et år.

Pris det første år på kr. 50.000.

Pris år 2 stigende over 4 kvartaler til 85.000.

Vi leder nu efter mindst 30 personer som har lyst at være med og gøre denne hal til et dejligt træningssted.

Hvis vi bliver 30 personer så bliver lejen 1667kr per person for det første år. ( 139kr per måned per person...)

Det er cementgolv....så vores plan er at det bliver lagt et ordentlig underlag, som er ok at både lande på efter et spring, og et underlag hvor hunden ikke sætter sig fast i eller brænder poterne på.

Til at starte med så skal vi først være 30 personer for at dette skal blive muligt.

Hvis du vil være med, eller kender nogen som gerne vil være med, så smid mig en mail.

Mvh Åsa Eriksson

[email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

Først tænker jeg - DYRT, men så bliver det jo helt vildt billigt, gid det var i nærheden!

Man kan leje Hasselgård på timebasis, og de har agilityredskaber stående. Men det er ikke lige sådan at komme til uden bil. CCC og en af hendes veninder har lejet sig ind nogle gange i vinterens løb for at træne HTM og rally.

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Man kan leje Hasselgård på timebasis, og de har agilityredskaber stående. Men det er ikke lige sådan at komme til uden bil. CCC og en af hendes veninder har lejet sig ind nogle gange i vinterens løb for at træne HTM og rally.

Yes det er et super godt sted at træne..

Der er også noget omkring roskilde ved jeg.. Der kan man også træne AG.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg er en af dem, der straks meldte sig under fanerne med dette gode tilbud. Det bliver simpelthen guld værd, når man har korthårede, kuldskære hunde. Og når hallen nu er der, så kommer jeg til at bruge den rigtig meget. Jeg kunne sagens finde på at køre derud om sommeren også, hvis det er regnvejr osv.

Endelig sker der noget på Fyn :banan:

Og ja, umiddelbart lyder det dyrt, men det er kun omkring 140 kr om måneden, og så kan man træne alt, det man vil. Og man er jo nødt til at være en del for at det overhovedet kan blive aktuelt. Derfor bakker jeg op om det. Det er i hvert fald et rigtig godt initiativ :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også meldt min interesse - dog med forbehold. Bli'r det alt for dyrt med underlag og agilityforhindringer har jeg simpelthen ikke råd... :cry: Men et skidegodt initiativ, lige hvad vi mangler på Fyn!

På Sjælland har I både Hasselgaard og Herringløse. Jeg har prøvet Hasselgaard en enkelt gang, og det er ok. Det er ikke ret stort, og gulvtæppet er vel ikke optimalt for agility, da det kan brænde poterne, men det er meget billigt. Der er også mulighed for at leje udendørs bane. Herringløse har jeg aldrig prøvet, og der ligger desværre ingen billeder på hjemmesiden. Det er en hel del dyrere end Hasselgaard, så jeg går ud fra at det er større/bedre eller noget..?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også meldt min interesse - dog med forbehold. Bli'r det alt for dyrt med underlag og agilityforhindringer har jeg simpelthen ikke råd... :cry: Men et skidegodt initiativ, lige hvad vi mangler på Fyn!

Jeg tror, at vi alle er i samme situation, at vi ikke kan være med, hvis det bliver for dyrt med underlaget, men jeg kan sagtens se, at du ikke har noget at bruge hallen til uden tæppe og ag-bane. Man kan så bare håbe, at flest mulige melder sig til, så der bliver råd til underlag og bane.

Men ja, lige hvad Fyn mangler. Det kunne måske også gi' et godt sammenhold på tværs af racer og discipliner - det ville være skønt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror, at vi alle er i samme situation, at vi ikke kan være med, hvis det bliver for dyrt med underlaget, men jeg kan sagtens se, at du ikke har noget at bruge hallen til uden tæppe og ag-bane. Man kan så bare håbe, at flest mulige melder sig til, så der bliver råd til underlag og bane.

Men ja, lige hvad Fyn mangler. Det kunne måske også gi' et godt sammenhold på tværs af racer og discipliner - det ville være skønt :-D

Næ, uden forhindringer og underlag bli'r det sq svært at træne agility!! ;) Men det Åsa fortalte i dag lover godt..!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæ hæ, det gad du vide, hva'??!! :slem: Næ, bare at det nok løser sig på en temmelig billig måde! Og så er jeg på! Til ca. 140,- om måneden er det jo super.

:mrgreen:

Ja 140 kr om måneden så kan jeg også være med...

Men så heller ikke dyrer kommer jo til at bruge en masse benz på at køre til storbyen hele tiden hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber, at det var godt nyt om tæppe :lol: :slem:

Nja, der er vel ikke sket nyt, men hun fortalte om planerne!

:mrgreen:

Ja 140 kr om måneden så kan jeg også være med...

Men så heller ikke dyrer kommer jo til at bruge en masse benz på at køre til storbyen hele tiden hehe

Ja, for fanden, det bli'r jo lidt langt for dig at køre, ikke..? Jeg har jo lige knap 10 minutter dertil... :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

På Sjælland har I både Hasselgaard og Herringløse. Jeg har prøvet Hasselgaard en enkelt gang, og det er ok. Det er ikke ret stort, og gulvtæppet er vel ikke optimalt for agility, da det kan brænde poterne, men det er meget billigt. Der er også mulighed for at leje udendørs bane. Herringløse har jeg aldrig prøvet, og der ligger desværre ingen billeder på hjemmesiden. Det er en hel del dyrere end Hasselgaard, så jeg går ud fra at det er større/bedre eller noget..?

Jeg ved at flere også bruger Herringløse.. Men kender det ikke selv.

Hasselgård er perfekt til HTM, Rally og Lydighedstræning.. Ag er den nok knap så god... Når jeg er der oppe får Caia lov til en smule AG, men synes gulvtæppet virker noget hårdt for poterne... Men det er en perfekt hal synes jeg, og de har nemlig et dejligt stort udendørs areal også med AG redskaber...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er gået i tænkeboks mht. den hal.:hmm:

Jeg synes det er så fedt at nogen har taget initiativ til det her på Fyn, og jeg vil rigtig gerne støtte op om det. Det lyder så fedt med et sted hvor man kan mødes med andre træningfreaks..:banan:

Men jeg har desværre ingen bil, og selvom jeg er så heldig at det er i Odense, er det den mødsatte ende af byen i forhold til mig, og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme derud tit nok til at det kan betale sig for mig.:vedikke:

Men jeg ville så gerne, og kan ikke rigtig slå tanken ud af hovedet.:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er så fedt at nogen har taget initiativ til det her på Fyn, og jeg vil rigtig gerne støtte op om det. Det lyder så fedt med et sted hvor man kan mødes med andre træningfreaks..:banan:

Men jeg har desværre ingen bil, og selvom jeg er så heldig at det er i Odense, er det den mødsatte ende af byen i forhold til mig, og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme derud tit nok til at det kan betale sig for mig.:vedikke:

Det kan jeg godt forstå... Det er også nogle rigtig dygtige folk der kommer med, så jeg tror det kan bli' virkelig godt. Men det er sq svært uden bil... :cry: Der går jo bus til Lumby, men ved ikke med det sidste stykke vej..? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har det lidt ligesom dig, bortset fra at det ikke er i odense jeg bor, men 25 min fra odense :mrgreen:

Jeg kan kun komme derud når jeg kan køre med Linda :???:

Ville elske at træne der :banan: Men langt over en time med bus, eller tre kvarter når jeg kan køre med Linda ... :???:

Har ikke bestemt mig endnu :genert:

Må man overnatte i halen? :engel: Så kunne vi jo tage nogle weekend kurser, ikk Linda? :mrgreen::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Men måske du kunne finde en at køre med en gang imellem?!

Hos mig er det omvendt.. Bilen holder i indkørelsen, men har bare intet kørekort... Jeg er stort set altid heldig at finde kørsels muligheder når der er konkurrence, konkurrence/hygge træning osv... Og det er NEMLIG ikke nemt at komme rundt uden bil.. Stederne ligger jo oftes ude på landet.. :-)

Så jeg tænker at NÅR det bliver til noget, for det gør det selvf. så gælder det bare om at finde ud af om der er nogen i nærheden der kunne tage dig med, så kan i også dele hallen og træne sammen.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg godt forstå... Det er også nogle rigtig dygtige folk der kommer med, så jeg tror det kan bli' virkelig godt. Men det er sq svært uden bil... :cry: Der går jo bus til Lumby, men ved ikke med det sidste stykke vej..? :vedikke:

Jeg kan simpelthen ikke overskue at skulle med bus derud. Jeg skal jo hele vejen gennem Odense Centrum med hund (som jeg ikke tror må være i bybussen) og den tur tager lige så lang tid, som det tager at køre i tog fra Odense til Roskilde.:hmm:

Har det lidt ligesom dig, bortset fra at det ikke er i odense jeg bor, men 25 min fra odense :mrgreen:

Jeg kan kun komme derud når jeg kan køre med Linda :???:

Ville elske at træne der :banan: Men langt over en time med bus, eller tre kvarter når jeg kan køre med Linda ... :???:

Har ikke bestemt mig endnu :genert:

Må man overnatte i halen? :engel: Så kunne vi jo tage nogle weekend kurser, ikk Linda? :mrgreen::klap:

Det spørgsmål får mig til at tænke på om man må bo i hallen. Måske som en slags vicevært eller noget.:mrgreen: Så slipper vi for den besværlige transport.:lol:

Men måske du kunne finde en at køre med en gang imellem?!

Hos mig er det omvendt.. Bilen holder i indkørelsen, men har bare intet kørekort... Jeg er stort set altid heldig at finde kørsels muligheder når der er konkurrence, konkurrence/hygge træning osv... Og det er NEMLIG ikke nemt at komme rundt uden bil.. Stederne ligger jo oftes ude på landet.. :-)

Så jeg tænker at NÅR det bliver til noget, for det gør det selvf. så gælder det bare om at finde ud af om der er nogen i nærheden der kunne tage dig med, så kan i også dele hallen og træne sammen.:5up:

Jeg har også tænkt på om jeg kunne finde nogen at køre med, men jeg hader at skulle spørge om det, og jeg bryder mig ikke rigtig om at skulle være afhængig af andre.:genert:

Jeg er dog blevet bedre til at spørge om kørelejlighed, for jegvil jo også gerne af sted til konkurrencer og lign, og det er både dyrt og besværligt med offentlig transport, når man har hunden med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan simpelthen ikke overskue at skulle med bus derud. Jeg skal jo hele vejen gennem Odense Centrum med hund (som jeg ikke tror må være i bybussen) og den tur tager lige så lang tid, som det tager at køre i tog fra Odense til Roskilde.:hmm:

Nå nej, det havde jeg ikke tænkt på... :damn:

Det spørgsmål får mig til at tænke på om man må bo i hallen. Måske som en slags vicevært eller noget.:mrgreen: Så slipper vi for den besværlige transport.:lol:

Jeg tror sq du ville komme til at fryse en anelse... :blink:

Jeg har også tænkt på om jeg kunne finde nogen at køre med, men jeg hader at skulle spørge om det, og jeg bryder mig ikke rigtig om at skulle være afhængig af andre.:genert:

Jeg er dog blevet bedre til at spørge om kørelejlighed, for jegvil jo også gerne af sted til konkurrencer og lign, og det er både dyrt og besværligt med offentlig transport, når man har hunden med.

Det er bare om at bide sammen og spørge... De fleste har jo selv været uden bil en gang i tidernes morgen, og husker nok hvordan det var - jeg gør i hvert fald! Jeg bor så desværre den helt anden vej, ellers havde du kunnet køre med mig...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Åhhh jeg hader det.. Jeg hader at være afhængig af andres hjælp. Jeg hader at spørge... Så forstår dig virkelig godt..

MEN jeg har fundet ud af en ting, og det er at det bare gælder om at spørge. Folk siger forhåbenligt nej hvis de ikke har lyst/tid/overskud til at have andre med..Men det er ikke spor sjovt.. og det sætter en stopper for mange ting når det kommer til at være aktiv hundeejer synes jeg:megaked:

Jeg skal til noget konkurrencetræning i HTM her mandag den 28 marts... Jeg var så "fræk" at skrive til hende som står for det, for at høre om der var nogen i kbh. området der havde tilmeldt sig som jeg evt. kunne køre med.. Det var der, jeg skrev til personen, og wupti jeg fik kørselsmulighed..

Og ellers bliver der virkelig fedtet for kæresten når der er et kursus jeg BARE må melde mig til.. Det plejer heldigvis at gå meget godt..

Men jeg glæder mig til snart at ha kørekort selv.

Jeg håber du kan finde en eller to du mere eller mindre fast kan køre sammen med... Det ville være så fedt for jer :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er et super godt initiativ :5up: Desværre er min økonomi bare ikke til at jeg kan hive små 2000kr. ud af budgettet, på én gang lige pt. :cry:

Men jeg satser på at der bliver nok til at det bliver til noget og så kan jeg jo heldigvis springe på senere, hvor der forhåbentlig er lidt mere luft i økonomien end lige nu -hvis det ellers kan betale sig for mit vedkommende, da jeg også vil være afhængig af andre for at kunne komme derud :???:

Link til indlæg
Del på andre sites