Hop til indhold

Warning: Billeder af Milo ;-)


Imba
 Share

Recommended Posts

Så har jeg fået uploadet en masse billeder af vores lille skønhed i han helt eget webalbum. Har kommer lige en forsmag, og adressen på albummet. Jeg har indtil videre oprettet 7 forskellige underalbums, og I kan bare kigge løs :cool:

 

http://picasaweb.google.com/kissing.milo

 

Og så lige en lille update: Det går bare så godt, og er vildt overrasket over hvor dygtig han er. Sover faktisk hele natten, og vækker os ikke kl. 5 selvom han er vant til det fra Janni. Tager alle de nye oplevelser i stiv pote, og er blevet rigtig god til at komme når vi kalder. Alene hjemme er svært, men det går langsomt fremad i babyskridt, og vi har bare været heldige at møde masser af søde mennesker og børn med (jeg var overrasket!) super flot kropssprog og en ophøjet ro som jeg ikke kunne forestille mig. Han er dyyygtiiiiig... og det fortæller jeg ham ca. 1000 gange om dagen :oops: Så han er rigtig stolt :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er altså skøn ham lille manden :lun:

 

..... men hvordan kan du kalde sølle 49 billeder for en masse :hmm:

 

 

 

 

 

 

:blink: :mrgreen:

 

Ja, jeg burde skamme mig :lol: Men har kun overført de bedste jeg har taget. Har nok taget omkring 500 :oops: Og der kommer flere flere flere!! Skal nok skrive når der kommer nye :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg burde skamme mig :lol: Men har kun overført de bedste jeg har taget. Har nok taget omkring 500 :oops: Og der kommer flere flere flere!! Skal nok skrive når der kommer nye :engel:

 

500 er også er langt mere passende antal :engel: Husk han er kun lille så kort :megaked: blinkerne man med øjnene, er han lige pludselig stor :shock: og så vil det da være en skam ikke at have et par billeder at kunne tage frem og titte lidt på :mums: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg burde skamme mig :lol: Men har kun overført de bedste jeg har taget. Har nok taget omkring 500 :oops: Og der kommer flere flere flere!! Skal nok skrive når der kommer nye :engel:

 

Haha, sådan har jeg det også, min kærestes kamera ha aldrig været brugt så meget :-P

 

Nå, skal ind og se sølle 49 billeder :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvooooooooooooor eeeeeeeeer han søøøøøøøøøøøøøød

 

Jeg kan godt forstå at nogen mennesker er til små hunde, når jeg ser en hvalp som milo :blink:

 

Og Milos mor ræve sover i sofa hygge albummet :-P

 

Men altså hvor nuser, og vil gerne se mere af lille Milo vovse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Så har jeg fået uploadet en masse billeder af vores lille skønhed i han helt eget webalbum. Har kommer lige en forsmag, og adressen på albummet. Jeg har indtil videre oprettet 7 forskellige underalbums, og I kan bare kigge løs :cool:

 

http://picasaweb.google.com/kissing.milo

 

Og så lige en lille update: Det går bare så godt, og er vildt overrasket over hvor dygtig han er. Sover faktisk hele natten, og vækker os ikke kl. 5 selvom han er vant til det fra Janni. Tager alle de nye oplevelser i stiv pote, og er blevet rigtig god til at komme når vi kalder. Alene hjemme er svært, men det går langsomt fremad i babyskridt, og vi har bare været heldige at møde masser af søde mennesker og børn med (jeg var overrasket!) super flot kropssprog og en ophøjet ro som jeg ikke kunne forestille mig. Han er dyyygtiiiiig... og det fortæller jeg ham ca. 1000 gange om dagen :oops: Så han er rigtig stolt :engel:

 

 

Han er en skøn lille yndighed :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvooooooooooooor eeeeeeeeer han søøøøøøøøøøøøøød

 

Jeg kan godt forstå at nogen mennesker er til små hunde, når jeg ser en hvalp som milo :blink:

 

Og Milos mor ræve sover i sofa hygge albummet :-P

 

Men altså hvor nuser, og vil gerne se mere af lille Milo vovse :mrgreen:

 

Faktisk putter vi bare. Men jeg er syg pt, så mine øjne er røde og løber let i vand. Og jeg ville ikke ødelægge billedet med frankensteins monster-øjne :lol: Det andet billede kysser vi lige lidt på :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke dejlige billeder :-D hvor er han altså bare kær at se på.... Er det bare en rå kyllingefilet han har fået? (ja det er sikkert et dumt spørgsmål, men man må jo spørge for at få svar :mrgreen: )

 

Der er ingen dumme spørgsmål :blink:

 

Ja, det er rå kyllingefilet han har fået, og han var helt elektrisk. Janni fortalte, at han var en af de hvalpe, der bedst har kunnet lide råt, så det skulle vi da helt sikkert fortsætte med. Og når den er så stor, kan han selv få lov at "dræbe" den, og så er der til 2 gange.

Link til indlæg
Del på andre sites

Faktisk putter vi bare. Men jeg er syg pt, så mine øjne er røde og løber let i vand. Og jeg ville ikke ødelægge billedet med frankensteins monster-øjne :lol: Det andet billede kysser vi lige lidt på :oops:

 

 

Jamen god bedring, og tak fordi du skånede os for frankenstein.

 

Og er det så ikke bare super lækkert at man har en hund og møzze lidt med når man er skidt tilpas? :blink:

 

Tror Milo gerne vil møzze sin mor indtil hun bliver rask :blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen god bedring, og tak fordi du skånede os for frankenstein.

 

Og er det så ikke bare super lækkert at man har en hund og møzze lidt med når man er skidt tilpas? :blink:

 

Tror Milo gerne vil møzze sin mor indtil hun bliver rask :blink::blink:

 

Det er skønt- så får man det lige lidt bedre :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhrrrrr.. Han er stadig lige nuttet :lol: Han ser ud til at være faldet godt til..

 

Virkede det som om han kunne huske han havde besøgt jer sammen med nogle af vennerne?

 

Jeg tror også at han er faldet godt til. Han er så dygtig, og vi er utrolig stolte af ham. Han kan ting, jeg ikke engang havde turdet håbe på... Han er så skøn :lun:

 

Ja, det gjorde det faktisk. Han tulrede bare ud af kassen som om det ikke var noget særligt. Undersøgte ikke engang stedet ret nøje. Kunne huske vandskålens placering, og finde tyggebenene. Så jeg tror bestemt at han kunne huske besøget. Det var sådan et positivt indslag i processen, som jeg tror at både han og os fik rigtig meget ud af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nårh en lille pelsklump :blink: Hvor er han kær, tillykke med ham :-)

 

Hvorfor er han ikke klippet i "løve-klip"???

 

Ja det kan jo være et lidt ømt emne. For det første, så er vi ikke interesserede i at udstille sådan for alvor (kæledyrsklasse måske, en ikke på højt niveau). For det andet synes jeg ikke det er lige så pænt som når de bare er helt "naturlige" :oops:

 

Tror det er en smagssag, og jeg kan du rigtig godt lide sådan en lille uldtot :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...