Umulia Skrevet Marts 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 13, 2011 Andre der ser dette program på Animal Planet? I forvejen synes jeg at hovedpersonen er en ret irriterende type, men det er jo en smagssag... I dag var der så et billede fra hendes forhave, med et stort skilt hvor der stod: "Dog contained by invisible fence". Hva' f***** er man så for en dyreven!? :damn: Og hun godkendte en adoption af en hund, der aldrig havde været alene hjemme, til en familie, der var hjemmefra 7 timer om dagen :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Jeg har set et par stykker, men så den ikke i dag. Hun irriterer også mig. I sidste uge havde de en meget bange hund, som de havde indfanget sammen med et kuld hvalpe. Den var bange for alt og meget nervøs. Den sendte hun så til en førstegangsejer i New York "som havde en masse kærlighed at give af". Den endte med at blive meget bange, vride sig ud af sit halsbånd og stikke af Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 I sidste uge havde de en meget bange hund, som de havde indfanget sammen med et kuld hvalpe. Den var bange for alt og meget nervøs. Den sendte hun så til en førstegangsejer i New York "som havde en masse kærlighed at give af". Den endte med at blive meget bange, vride sig ud af sit halsbånd og stikke af Ja det er rigtigt, det så jeg også :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Har set nogle episoder og bryder mig overhovedet ikke om det koncept, de er ikke meget bedre end hundehandlere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 13, 2011 Har kun set reklamer, men det lyder ikke som om, jeg går glip af noget Hold da op, det lyder som om hun gør mere skade end gavn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Marts 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 Ja jeg undrede mig også over det, men tænkte så.... Det kan være vi ikke ser hele Tlf. Samtalen, ligesom vi ikke så alt i de annoncer hun skrev... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2011 Er overbevist om, at vi ikke hører bare halvdelen - eller bare et kvart del af telefonsamtalerne. Hvis man hører mere end jeg tror, må jeg indrømme, at jeg chokeres! Men må indrømme, at jeg heller ikke brød mig specielt om det, da jeg så det i går. Men det var alligevel for lidt til at bedømme videre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts