Hop til indhold

Hunderedderne/Last Chance Highway


Umulia
 Share

Recommended Posts

Andre der ser dette program på Animal Planet?

I forvejen synes jeg at hovedpersonen er en ret irriterende type, men det er jo en smagssag... I dag var der så et billede fra hendes forhave, med et stort skilt hvor der stod: "Dog contained by invisible fence".

Hva' f***** er man så for en dyreven!? :damn:

 

Og hun godkendte en adoption af en hund, der aldrig havde været alene hjemme, til en familie, der var hjemmefra 7 timer om dagen :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har set et par stykker, men så den ikke i dag.

 

Hun irriterer også mig.

 

I sidste uge havde de en meget bange hund, som de havde indfanget sammen med et kuld hvalpe. Den var bange for alt og meget nervøs.

 

Den sendte hun så til en førstegangsejer i New York "som havde en masse kærlighed at give af". Den endte med at blive meget bange, vride sig ud af sit halsbånd og stikke af :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

I sidste uge havde de en meget bange hund, som de havde indfanget sammen med et kuld hvalpe. Den var bange for alt og meget nervøs.

 

Den sendte hun så til en førstegangsejer i New York "som havde en masse kærlighed at give af". Den endte med at blive meget bange, vride sig ud af sit halsbånd og stikke af :cry:

 

Ja det er rigtigt, det så jeg også :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...