Hop til indhold

Fynsk træningstræf


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 423
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Husk jeg spiser for 2 :blink:

 

Hmm KarinaO, Korvis, Bagge, Linda, Basenji, Findus, dig og mig. Det er 8 var der flere? :hmm:

 

Hehe, og det kommer så an på hvor mange Linda kommer :genert:

 

Så enten er det 7 (hvis hun ikke kommer :megaked:), 8 eller 11 :klap:

 

Kan heller ikke huske flere lige nu :genert:

 

Må lige have fundet ad af hvor meget kage, der skal til så mange mennesker :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, indtil videre er det vist Korvis sder bestemmer kage? :genert:

 

Skipper-odense ville bare have massere af det :mrgreen:

 

Jeg tænker lidt kanelkage? :mums:

 

Eller sådan nogle cupcakes hvor man propper friske bær i! :mums:

 

Eller bare massere af den der chokoladekage der er så hurtig og nem at bage :mrgreen:

 

I kan IKKE spise kanelkage, hvis jeg ikke er der! :fornaermet::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet
Husk jeg spiser for 2 :blink:

 

Hmm KarinaO, Korvis, Bagge, Linda, Basenji, Findus, dig og mig. Det er 8 var der flere? :hmm:

Hej :vinken: jeg vil også gerne være med :banan: kommer med min Whippet hvis vejret er godt.Har hørt rygter om at der måske vil være en Rallybane og så er vi jo klar :5up: hvis vejret altså er godt :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej :vinken: jeg vil også gerne være med :banan: kommer med min Whippet hvis vejret er godt.Har hørt rygter om at der måske vil være en Rallybane og så er vi jo klar :5up: hvis vejret altså er godt :vedikke:

 

Hyggeligt! Ifølge DMI skulle der være gode chancer for både tørvejr og lidt lunere vejr, så det krydser vi da fingre for! :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej :vinken: jeg vil også gerne være med :banan: kommer med min Whippet hvis vejret er godt.Har hørt rygter om at der måske vil være en Rallybane og så er vi jo klar :5up: hvis vejret altså er godt :vedikke:

 

 

:klap: Har en hemmelig drøm om en whippet engang, vil utroligt gerne møde en, har jeg stadig til gode :engel:

Redigeret af Bagge
stavefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Kæresten er overbevist om at vi skal lave noget med de 2 piger hver for sig så jeg vil da benytte mig af chancen til at ta den store Majken på 7 år med ud at træne hund, hund kan jo ligeså godt lære det i en ung alder :engel:

 

Men der skal satme også være meget kanel kage hihi...

 

:klap::klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Blev det endeligt til den 26. marts kl 15?

 

Og kan man få en adresse at køre efter - jeg er slet ikke kendt i det område :oops:

 

Ja det er det tidspunkt jeg regner med :-D

 

Vi nåede faktisk at snakke om hvorvidt vi skulle vælge en plæne i nærheden af universitetet bare fordi der nok er mindre risiko for at det er store lufte hunde dag der end i Blangstedgård. Jeg regner med at køre et smut derover i weekenden med Skipper og se på forholdene, men ellers så napper vi bare blangstedgård

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er det tidspunkt jeg regner med :-D

 

Vi nåede faktisk at snakke om hvorvidt vi skulle vælge en plæne i nærheden af universitetet bare fordi der nok er mindre risiko for at det er store lufte hunde dag der end i Blangstedgård. Jeg regner med at køre et smut derover i weekenden med Skipper og se på forholdene, men ellers så napper vi bare blangstedgård

 

Ok, når du har kigget på forholdene, og I har valgt sted, vil du så ikke skrive en ca adresse her - altså med vejnavn - ellers kommer jeg til at køre forvildet rundt i Odense SØ :oops: :oops: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kæresten er overbevist om at vi skal lave noget med de 2 piger hver for sig så jeg vil da benytte mig af chancen til at ta den store Majken på 7 år med ud at træne hund, hund kan jo ligeså godt lære det i en ung alder :engel:

 

Men der skal satme også være meget kanel kage hihi...

 

:klap::klap::klap:

 

Hvor mange kan der så være i din bil? :engel:

 

Fedt du kunne komme med :banan:

 

Ok, når du har kigget på forholdene, og I har valgt sted, vil du så ikke skrive en ca adresse her - altså med vejnavn - ellers kommer jeg til at køre forvildet rundt i Odense SØ :oops: :oops: :mrgreen:

 

Er det ikke lidt dumt at køre rundt i en sø? :genert:

 

Lise, jeg drømmer om en fedfed chokoladekage, makronmuffins og fedtet drømmekage :mums:

Mmm, og banan/chokoladekage.

Jordbærtærte, lagkage og romkugler :madtid:

 

Bare sån lige lidt :engel:

 

Altså jeg er jo ikke bager :genert:

 

Og med det læs kager, tror jeg vi skal være lidt flere :mrgreen:

 

 

Men vil en bradepande kanelkage være passende? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor mange kan der så være i din bil? :engel:

 

Fedt du kunne komme med :banan:

 

 

 

Er det ikke lidt dumt at køre rundt i en sø? :genert:

 

 

 

Altså jeg er jo ikke bager :genert:

 

Og med det læs kager, tror jeg vi skal være lidt flere :mrgreen:

 

 

Men vil en bradepande kanelkage være passende? :engel:

 

Åhh ja kanelkage, havde jeg helt glemt, med den fedefede smør-glasur? :pray:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...