Hop til indhold

Fynsk træningstræf


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Er der nogle fynboer der vil mødes til en gang selvtræning på et tidspunkt? :engel:

 

Vi vil gerne have nogle forstyrrelser når vi træner :engel: Hvis der er nogle der vil være med ville det være dejligt :banan:

 

Man må selvfølgelig også komme hvis man ikke gider træne :mrgreen:

 

Jeg bager kage :slem:

 

Hvis der går lang tid nok, kan jeg også komme med en rallybane :slem: Min far skal bare lige have lavet holderne først :rolleyes:

 

Kom frisk! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 423
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja hvis vi venter til hendes næste løbetid så vil jeg gerne skrive under på det! :lol: så skal skipper vist tøjles til et træ :genert:

 

:lol:

 

Tror dog hun er lidt for irriterende, når folk træner tror hun nemlig stadig alt handler om hende, "se mig se mig", så hun er lige hvor alle andre end jeg er :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol:

 

Tror dog hun er lidt for irriterende, når folk træner tror hun nemlig stadig alt handler om hende, "se mig se mig", så hun er lige hvor alle andre end jeg er :engel:

 

Ud af 60 minutters rallytræning i morges havde jeg kontakt til skipper i måske 10 minutter :damn:så vi er bestemt gode til at forstyrre, han kan pive så det kan høres over hele træningspladsen :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi vil også gerne være med.:banan:

 

Lige om lidt melder jeg os til lydighedsprøve i Tønder, og så skal der trænes, og nu jeg ikke længere får undervisning på hold med andre hunde, må jeg få forstyrrelserne andre steder.

 

Dejligt du vil være med :5up:

 

 

Det lyder som om der allerede er glimrende forstyrrelser :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min kollega lavede en super lækker banankage med chokoladestykker i til os :mums: bare hvis du mangler inspiration :mrgreen:

 

Det skal vel næsten være en weekend :vedikke: jeg stemmer for en lørdag da vi har træning om søndagen, men jeg kan godt være fleksibel :-D

 

Det lyder ikke dårligt :mums:

 

Jeg stemmer også for lørdage! :5up: Vi træner nemmerlig også om søndagen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...