Hop til indhold

LP i Årslev

Siri
 Share

Recommended Posts

I juni er der en LP prøve i Årslev – ved Årslev hallen, står der på hundeweb. Jeg overvejede at tilmelde mig, de turen jo ikke er så lang… troede jeg. For Årslev er så på fyn, fandt den geografiske analfabet ud af!

Nå, men nu overvejer jeg altså at tilmelde mig alligevel, men vil måske gerne høre lidt om stedet og kredsen? Er det et hyggeligt sted at være til prøve og hvordan er omgivelserne? Der er så mange fynboere herinde, så nogle af dem må da vide noget. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er det samme sted som der var udstilling sidste år, så var det ude på deres fodboldbaner, og som alle andre steder var der slået telte op omkring udstillings ringene, og så var der i den anden ende af banen 2 eller 3 lydighedsbaner.

Men vi var der for at kigge GD, så det var ikke lige i lydighedsringen :mrgreen::mrgreen:

Vh

EN kigger :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er jo en stor flok lydighed og rally folk som stiller op i Årslev og det er et godt sted at stille op synes jeg jeg har ikke haft nogle dårlige oplevelser derude :engel:

Der plejer at være plads nok og tidsplaner og selve alle arrangementerne derude plejer at passe helt godt og de eneste folk som stresser rundt det er kreds 3's folk som prøver få det hele til at blive godt for os andre..

Glæder mig til at se jer :mrgreen:

Er det klasse 1??

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er jo en stor flok lydighed og rally folk som stiller op i Årslev og det er et godt sted at stille op synes jeg jeg har ikke haft nogle dårlige oplevelser derude :engel:

Der plejer at være plads nok og tidsplaner og selve alle arrangementerne derude plejer at passe helt godt og de eneste folk som stresser rundt det er kreds 3's folk som prøver få det hele til at blive godt for os andre..

Er det klasse 1??

Nå, jamen det lyder jo super hyggeligt! Så tror jeg sgu vi kigger forbi ;-)

Tror faktisk jeg tager begge vilddyr med, så det bliver både klasse 3 og klasse 1.

Er Årslevprøven i øvrigt ikke og kvalificerende til DM.. eller er det Årets Hund..?

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det klasse 1??

Og rigtig gode præmier plejer der også at være :mrgreen:

Hvornår er det lige at det er? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kval til DM :cool:

Tak! Jeg roder altid rundt i det!!

Det er den 13/6... og fedt med gode præmier - men jeg tror sgu ikke vi vinder nogen for at være ærlig :blink: Kæmper i hvert tilfælde bravt med indkald med stå lige pt. 3 hundelængder er altså ikke meget, når hunden er en tæppetisser. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, jamen det lyder jo super hyggeligt! Så tror jeg sgu vi kigger forbi ;-)

Tror faktisk jeg tager begge vilddyr med, så det bliver både klasse 3 og klasse 1.

Er Årslevprøven i øvrigt ikke og kvalificerende til DM.. eller er det Årets Hund..?

Kvalificerende til Dm da det er en kreds prøve kun de internationale som tæller til årets hund dem i tønder til april :mrgreen:

Og rigtig gode præmier plejer der også at være :mrgreen:

Hvornår er det lige at det er? :genert:

pas :confused::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her til sommer den 13. juni er der både LP, rally og skue i Kreds 3 i Årslev, så det er et større arrangement.

Jeg synes også, at det er vildt hyggeligt at stille til prøve i Årslev, og jeg regner med at stille til rally med en eller to hunde. Rallyprøven er ikke kommet op på hundeweb endnu, men den er god nok ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak! Jeg roder altid rundt i det!!

Det er den 13/6... og fedt med gode præmier - men jeg tror sgu ikke vi vinder nogen for at være ærlig :blink: Kæmper i hvert tilfælde bravt med indkald med stå lige pt. 3 hundelængder er altså ikke meget, når hunden er en tæppetisser. :shock:

Man plejer også "bare" at skulle blive mindst nr. 3 for at få fat i nogle af de gode sager :mrgreen:

Hmm, d. 13/6, bum bum, gud ve' om jeg har nogle hunde klar til noget som helst på det tidspunkt :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det bliver kl. 1. Har kun stillet op én gang her i efteråret, hvor vi ikke bestod, i næste måned skal vi til Tønder, og så håber jeg vi består der.:mrgreen:

Hvad med Otto, bliver det hans første prøve?

Ej, jeg tror vi tager den i Vadum eller måske den I Holstebro inden. Så vi tager mindst 2-3 stykker inden vi rykker videre. Selvom jeg har store planer for ham, så har vi bestemt ikke travlt. ;-)

Det bliver jo super hyggeligt! Så kan jeg også få set hende smuksakken i aktion!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved nærmere eftersyn, så er der altså liiidt langt til Årslev. 3 timers kørsel for at være præcis. Er der nogle af jer, der kender et billigt sted man kan overnatte en nat? Det behøver virkelig ikke at være fancy, bare jeg kan have mine dyr med ;-)

Eller måske nogen har en baghave, hvor jeg må parkere et telt?

Link til indlæg
Del på andre sites