Gæst MorTilKatja Skrevet Marts 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 15, 2011 Kan man skifte sit brugernavn? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 du kan sende en pb til admin og spørge pænt, jeg ved han har gjort det for andre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Men hvorfor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Jeg sendte admin en besked og spurgte pænt og så ændrede han mit brugernavn! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Jeg sendte admin en besked og spurgte pænt og så ændrede han mit brugernavn! :5up: ..og hvad var det du hed før?? Kan simpelthen ikke huske det, og det har irriteret mig rigtig længe! :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 ..og hvad var det du hed før?? Kan simpelthen ikke huske det, og det har irriteret mig rigtig længe! :stupid: Hundetossen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Hundetossen Jaaaaaaaa, tak! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Takker, det vil jeg prøve Men hvorfor Fordi jeg ikke har en hund der hedder Njord mere.. Jeg har faktisk slet ikke nogen hund Njord hedder heller ikke Njord mere, men blev af nye ejere omdøbt til Skipper Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Takker, det vil jeg prøve Fordi jeg ikke har en hund der hedder Njord mere.. Jeg har faktisk slet ikke nogen hund Njord hedder heller ikke Njord mere, men blev af nye ejere omdøbt til Skipper Men derfor kan du jo godt hedde Njord alligevel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Takker, det vil jeg prøve Fordi jeg ikke har en hund der hedder Njord mere.. Jeg har faktisk slet ikke nogen hund Njord hedder heller ikke Njord mere, men blev af nye ejere omdøbt til Skipper Som jeg har forstået det, så er det et ret omfattende arbejde for Admin., at få skiftet sit brugernavn, så hvis du på nogen måde kan leve med det, så er jeg sikker på, at det vil blive værdsat - vi andre kender dig jo også som Njord Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Men derfor kan du jo godt hedde Njord alligevel Jeg vil hellere hedde MorTilKatja som jeg normalt bruger, jeg er også ked af at blive mindet om han hele tiden når jeg skal skrive et indlæg.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 Jeg vil hellere hedde MorTilKatja som jeg normalt bruger, jeg er også ked af at blive mindet om han hele tiden når jeg skal skrive et indlæg.. :damn: argg nu husker jeg pludselig at du har skrevet til mig om det. Jeg kigger lige på det om jeg kan, ellers gir jeg den videre til chefen:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Marts 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 15, 2011 :damn: argg nu husker jeg pludselig at du har skrevet til mig om det. Jeg kigger lige på det om jeg kan, ellers gir jeg den videre til chefen:slem: Takker (Jeg havde selv glemt jeg havde skrevet ) Men jeg har skrevet til admin idag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts