Gæst spitZ Skrevet Marts 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 19, 2011 Ja ok, måske ikke ligefrem en sjov film.... Gad vide hvad folk som mener at dyr ikke har følelser tænker om sådan en film? [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 :megaked: Ok, sådan noget kan jeg bare ikke tåle at se Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Årh! :cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst wheaten terrier Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Selv om det er uhyggeligt at se på, at der stadig rørende at se en hund være så heltemodig. Man får jo en klump i halsen. De folk der mener, at dyr ikke har følelser, må være dem der ikke selv har haft dyr tæt inde på livet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Årh hvor er det sødt, på trods af den tragiske hændelse . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 :megaked: Ok, sådan noget kan jeg bare ikke tåle at se Samme her. jeg faar det ualmindeligt daarligt indeni. Har set linket foer for et stykke tid siden og skal ikke se det igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 ej, Det var da utroligt, både rørende og trist - dog ikke et klip jeg har lyst til at se igen. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Hvorfor fanden er der ingen af de mennesker der stopper bilen, eller kører udenom?? det er squ da perverst!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Hvorfor fanden er der ingen af de mennesker der stopper bilen, eller kører udenom?? det er squ da perverst!!! Ja tænkte det samme. Begyndte også at sidde og tude Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spitZ Besvaret Marts 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2011 Hvorfor fanden er der ingen af de mennesker der stopper bilen, eller kører udenom?? det er squ da perverst!!! Det synes jeg tit jeg har set også i de der dyre-rednings programmer der køre på Animalplanet. Jeg ved ikke om det måske er fordi det er for farligt at begynde at stoppe op eller undvige, når der er så mange baner og biler. Det er jo lidt svært at se hvor hurtigt de køre. Måske fordi de køre i de der kæmpe biler derovre hvor man sidder halvanden meter over vejen så man simpelthen ikke ser en lille hund? Men må give dig ret i det ser ret voldsomt ud... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 dygtig dygtig hund - ej men altså, hvor fantastisk en hund er den ikke lige. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Årh Stakkels hund som forsøger at komme væk fra alle bilerne Men sikke en heltemodig hund der "redder den" (Den ser dog ikke ud til at have det ret godt ) ! Hvor er det bare helt fantastisk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts