Gæst ShiaLouise Skrevet Marts 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 19, 2011 Jeg er ny herinde på siden, skal snart have min første Chihuahua. Henter den lille prinsesse d. 31. Marts :hjerte: Synes det kunne være sjovt at se billeder af jeres små prinser og prinsesser, bare for hyggens skyld :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tqueen88 Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Her har du et billede af min skønne Mickey på 4½ måned Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 ikke lige de allerbedste, men det var lige dem, jeg kunne finde:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Her er mit album: http://www.hunde-forum.dk/members/2009-albums2051.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chihuahua-lover Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Her har du et billede af min skønne Mickey på 4½ måned Er det ikke en korthåret? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Er det ikke en korthåret? :hmm: narh det tror jeg ikke - den har pels på ørerne:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tqueen88 Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 hehe nej da :blink: han er kun 4½ måned og der behøver de slet ikke have udviklet særlig meget pels. Enkelte har dog. Du kan se på hans ører at han er langhåret. Der er flere billeder af ham inde på min profil. Må åbenbart ikke linke endnu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 hehe nej da :blink: han er kun 4½ måned og der behøver de slet ikke have udviklet særlig meget pels. Enkelte har dog. Du kan se på hans ører at han er langhåret. Der er flere billeder af ham inde på min profil. Må åbenbart ikke linke endnu. så gør jeg det:slem: http://www.hunde-forum.dk/members/8563-albums2521.html der kan du se pelsen på ørerne:lun: og en ekstrem nuttet hund:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 jeg finder lige et billede af Rosita som hvalp Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tqueen88 Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 hehe det var sødt sagt i lige måde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chihuahua-lover Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Utroligt så søde hunde kan være/se ud:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tqueen88 Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Der findes dårligt noget bedre Skal du ikke have billeder ind af dine skønheder? Har selv haft en Cavalier... fantastisk dejlig hund! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 her er Rosita som 10 uger og som næsten 3 år. Læg mærke til pelsen ved ørerne. Hun er langhåret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tqueen88 Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Kan godt se man kan blive lidt i tvivl med Mickey hvis man ikke kender til det med ørerne... Rosita ser på det billede ud til allerede at have dejlig fyldig pels Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 her er Rosita som 10 uger og som næsten 3 år. Læg mærke til pelsen ved ørerne. Hun er langhåret. Hvor ser hendes øre søde ud på 10 ugers billedet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tqueen88 Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 chihuahua-lover: Hvordan kan det egentlig være du kalder dig det? Hvis du elsker dem skal du så ikke have en? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Hvor ser hendes øre søde ud på 10 ugers billedet de ser da også søde ud nu:fornaermet: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 de ser da også søde ud nu:fornaermet: Daaaah, du ve' hva' jeg mener! igos! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Daaaah, du ve' hva' jeg mener! igos! og hvis så ørerne havde en funktion, ville det jo være rigtig godt:genert::klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 og hvis så ørerne havde en funktion, ville det jo være rigtig godt:genert::klap: :klap::klap::klap:. Ej dte har altså sin charme at hun er døv. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chihuahua-lover Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 chihuahua-lover:Hvordan kan det egentlig være du kalder dig det? Hvis du elsker dem skal du så ikke have en? Jo. Men skal lige sætte mig ordentlig ind i opdragelsen af en chihuahua:-) Så vil jeg også lige have "overstået" min uddannelse først;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 :klap::klap::klap:. Ej dte har altså sin charme at hun er døv. :hjerte: hehe ja, det siger alle:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tqueen88 Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Jo. Men skal lige sætte mig ordentlig ind i opdragelsen af en chihuahua:-) Så vil jeg også lige have "overstået" min uddannelse først;-) Forståeligt nok hvad med collien og cavalieren? Chihuahuaopdragelse er ikke så meget anderledes (efter min erfaring) end at opdrage en cavalier. Tror måske bare chihuahuaer kan være mere stædige og trodsige på nogle områder, men tror Mickey kan mere nu som 4½ måned end min cavalier nogensinde kom til... så er bare et spørgsmål om træning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chihuahua-lover Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 hvad med collien og cavalieren? Vi har ikke Border Collien mere. Cavalieren er vores "fælles" hund i familien. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tqueen88 Besvaret April 12, 2011 Rapporter Share Besvaret April 12, 2011 Arr okay vil helt sikkert anbefale en chihuahua.... Mickey er simpelthen noget af det skønneste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts