Dorte Skrevet Marts 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 20, 2011 Liva findes jo af gode grunde ikke i hundeweb, så da jeg skulle melde til rally i Tønder, gjorde jeg det via kreds 4's hjemmeside. Bliver det sådan, at hun (når resultatet fra Tønder er registreret) kommer på hundeweb med rally-nummeret, så jeg i fremtiden kan melde til via hundeweb eller er jeg nødt til at melde til på forskellige kreds/klub-sider eller på papir til DKK? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tacora Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Liva findes jo af gode grunde ikke i hundeweb, så da jeg skulle melde til rally i Tønder, gjorde jeg det via kreds 4's hjemmeside. Bliver det sådan, at hun (når resultatet fra Tønder er registreret) kommer på hundeweb med rally-nummeret, så jeg i fremtiden kan melde til via hundeweb eller er jeg nødt til at melde til på forskellige kreds/klub-sider eller på papir til DKK? Hej Dorte Jeg har da også en hund uden DKK stamtavle. han har fået et DKK LP nummer og kan tilmeldes via hundeweb. Når jeg går ind under tilmelding og vælg hund kommer han frem præcis som mine DKK hunde. Hvis du vil deltage i Rally skal du jo alligevel have en Rallybog (det samme som en LP bog, blot med et rally stempel i ) jeg har både Rally bog og LP bog på min og han har samme nummer i begge bøger. Venlig hilsen Steen Stenild Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Hej DorteJeg har da også en hund uden DKK stamtavle. han har fået et DKK LP nummer og kan tilmeldes via hundeweb. Når jeg går ind under tilmelding og vælg hund kommer han frem præcis som mine DKK hunde. Hvis du vil deltage i Rally skal du jo alligevel have en Rallybog (det samme som en LP bog, blot med et rally stempel i ) jeg har både Rally bog og LP bog på min og han har samme nummer i begge bøger. Venlig hilsen Steen Stenild Jeg har en rally-bog og dermed har hun jo også et rally nummer. "Problemet" er nok bare, at der ingen resultater er på nummeret endnu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Bastarden er heller ikke på hundeweb endnu, jeg mailede og spurgte hvorfor, de har så smidt hendes chipnummer væk - så skriv og hør, hvorfor du ikke er på hundeweb endnu, det burde du være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Godt Dorte - har samme problem og Nana er ellers rally begynder mester :hmm: Ringede ind for at høre hvorfor og fik at vide at jeg skulle ringe til en bestemt mand (kan ikke huske navnet) mellem 10-12 for at få et startnummer. Har så lige glemt at ringe Men prøv at ringe til DKK - jeg har nemlig også smidt tlf.nummeret ud :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Godt Dorte - har samme problem og Nana er ellers rally begynder mester :hmm: Gik du til konkurrence uden den blå bog? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Godt Dorte - har samme problem og Nana er ellers rally begynder mester :hmm: Ringede ind for at høre hvorfor og fik at vide at jeg skulle ringe til en bestemt mand (kan ikke huske navnet) mellem 10-12 for at få et startnummer. Har så lige glemt at ringe Men prøv at ringe til DKK - jeg har nemlig også smidt tlf.nummeret ud :stupid: Det må jeg lige prøve at huske. Hvis jeg nu pakker hendes papirer og rally-bog i tasken, er der måske en chance for, at jeg husker det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Det må jeg lige prøve at huske. Hvis jeg nu pakker hendes papirer og rally-bog i tasken, er der måske en chance for, at jeg husker det nogen gange kan der gå noget tid inden resultaterne er der.... Karlas rally og ag nummer var på rimeligt hurtigt, men hendes resultater fra et stævne i maj 2010 kom først på i oktober (tror jeg det var)... den gang var undskyldningen så, at de havde haft meget travlt med verdensudstillingen og derfor var de bagefter administrativt.... men prøv at søge efter min tråd "resultater på hundeweb" tror jeg den hed, så ses det desværre, at det ikke ligefrem var et særtilfælde, at der gik laaaaang tid fra vi fik resultatet og dte kom på hundeweb.... hvor andre havde oplevet, at de var der næsten med det samme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 nogen gange kan der gå noget tid inden resultaterne er der.... Karlas rally og ag nummer var på rimeligt hurtigt, men hendes resultater fra et stævne i maj 2010 kom først på i oktober (tror jeg det var)... den gang var undskyldningen så, at de havde haft meget travlt med verdensudstillingen og derfor var de bagefter administrativt.... men prøv at søge efter min tråd "resultater på hundeweb" tror jeg den hed, så ses det desværre, at det ikke ligefrem var et særtilfælde, at der gik laaaaang tid fra vi fik resultatet og dte kom på hundeweb.... hvor andre havde oplevet, at de var der næsten med det samme Lige nu ville jeg bare gerne have selve hunden på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Lige nu ville jeg bare gerne have selve hunden på ja ok, det er jo så den første hurdle Men hvis du har en rallybog og dermed et rallynummer, så skal hun nok dukke op under "mine hunde" rimeligt hurtigt... Og for os uden stambog, så får vi sandelig en ny hund forærende af DKK hver gang vi køber en ny bog til en eller anden disciplin :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 ja ok, det er jo så den første hurdle Men hvis du har en rallybog og dermed et rallynummer, så skal hun nok dukke op under "mine hunde" rimeligt hurtigt... Og for os uden stambog, så får vi sandelig en ny hund forærende af DKK hver gang vi køber en ny bog til en eller anden disciplin :klap: Jeg har skam haft rally-bogen siden jul, men kan ikke komme til at tilføje hende på hundeweb. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Jeg har skam haft rally-bogen siden jul, men kan ikke komme til at tilføje hende på hundeweb. Så er der gået noget galt! Ring til DKK imorgen, eller skriv til hama - er sikker på, at du må være smuttet mellem 2 stole så... Synes at erindre at Karla var på med sin rallybbog i løbet af 1 uges tid og det samme med hendes agbog Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Så er der gået noget galt! Ring til DKK imorgen, eller skriv til hama - er sikker på, at du må være smuttet mellem 2 stole så... Synes at erindre at Karla var på med sin rallybbog i løbet af 1 uges tid og det samme med hendes agbog Rallybog, hendes chipnummer og mit medlemsnummer er pakket så jeg kan få ringet i morgen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Og for os uden stambog, så får vi sandelig en ny hund forærende af DKK hver gang vi køber en ny bog til en eller anden disciplin :klap: Jep, jeg har tre forskellige hunde ifølge DKK. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Gik du til konkurrence uden den blå bog? Nej, men jeg tilmeldte mig så heller ikke via hundeweb, men direkte hos arrangørene Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Marts 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2011 Hende hos DKK, som (forhåbentligt) kan hjælpe mig, er der først i morgen :damn::damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Skylder da vist lige en tilbagemelding. Efter at have ringet forgæves i et par dage, fik jeg endelig fat på damen, som så oplyste mig, at det slet ikke var hende, jeg skulle tale med :stupid: Hun stilte mig så om til Jens (Bamseida, husk det navn), som i løbet af nul-komma-fem havde kørt Liva og mig sammen på hundeweb. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Skylder da vist lige en tilbagemelding. Efter at have ringet forgæves i et par dage, fik jeg endelig fat på damen, som så oplyste mig, at det slet ikke var hende, jeg skulle tale med :stupid: Hun stilte mig så om til Jens (Bamseida, husk det navn), som i løbet af nul-komma-fem havde kørt Liva og mig sammen på hundeweb. Tak for det - det navn glemmer jeg ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst labberdrengene Besvaret April 3, 2011 Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Tak for det - det navn glemmer jeg ikke Så snart i har et rally nr. kan i komme på hundeweb, i skal logge på, og oprette hunden med dens nr. Det gjorde jeg for nogen år siden, ingen problemer:blink:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret April 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2011 Så snart i har et rally nr. kan i komme på hundeweb, i skal logge på, og oprette hunden med dens nr. Det gjorde jeg for nogen år siden, ingen problemer:blink:. Problemet var, at jeg ikke kunne finde Liva. Jens fra DKK bekræftede også, at der var sket en fejl, da de lavede min rally-bog og 2 minutter efter jeg snakkede med ham, lå hun derinde som hun skulle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts