guanomo Skrevet Marts 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 20, 2011 Drengene var med ude i haven og hygge :banan: Her er 1 video, tog flere men i må nøjes med en :blink: [media] [/media] Der var ikke så mange gode billeder... Dagen sluttede med 100 grram skinke strimler til foder søgning. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 årh hvor hyx:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Cujo ser da ud til at have det fint. :klap: Er menneskehvalpen ikke vokset? Synes pludselig han ser lidt lang ud... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Marts 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Cujo ser da ud til at have det fint. :klap: Er menneskehvalpen ikke vokset? Synes pludselig han ser lidt lang ud... :lol: han har været 115 cm siden august sidste år men ja han er meget slank, så han ser høj ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Ihh synes de fleste paa HF er SAA fantastiske hundejere... ja, og dette er jo endnu et bevis:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Det ser rigtig hyggeligt ud :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 Nå Guanomo, jeg kan høre at vi griner på de samme tidspunkter Og hvor er han dygtig til at være ligeglad med den gøende hund inde ved siden af :hjerte: Er menneskehvalpen ikke vokset? Synes pludselig han ser lidt lang ud... :lol: han har været 115 cm siden august sidste år men ja han er meget slank, så han ser høj ud. Jeg synes altså også at den der menneskehvalp ser længere ud end sidst jeg så den Har du tjekket om der er nogen som klipper af målebåndet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 28, 2011 :lun: Men altså, jeres målbånd dur ikke, jeg syntes også han ser længere ud end han plejer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts