Gæst ShiaLouise Skrevet Marts 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 20, 2011 Jeg har planlagt at melde min kommende hvalp til et hvalpemotivationshold, nogen fra Djursland der kender et godt sted de kan anbefale, er der overhovedet hold her i nærheden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Nu er Djursland et ret vidt begreb, men DKK har en træningsplads i Basballe www.dkk.kred6.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ShiaLouise Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Nu er Djursland et ret vidt begreb, men DKK har en træningsplads i Basballe Ja der har jeg set mig omkring, har også skrevet en mail til Ingrid, som er kontaktperson for Basballe DKK6 kreds, men har ikke fået svar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trine Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Der ligger også en DcH i Grenå, har kun hørt godt om deres hvalpehold. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ShiaLouise Besvaret Marts 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2011 Tusind tak Trine, det skal jeg da helt sikkert høre nærmere om :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts