Hop til indhold

1 golden og nu 2 løver :-)


Gæst Bille
 Share

Recommended Posts

Dejligt at I har fået en god start sammen :5up: Han lyder som en charmerende og modig llle fyr :hjerte: Kunne godt forestille mig, at Jessie nyder at have en at lege løvelege med, hvor gammel er hun egentlig nu? :-D

 

Jessie er 7 mdr. i morgen :hjerte::klap: og ja hun elsker at lege tagfat med ham, de er så søde sammen :lun: Som bonus har Mille ikke moppet Jessie siden Freddie kom, så på den måde er det måske også rigtig godt for Mille og Jessies skyld :banan: De 2 store leger dog stadig rigtig godt sammen i haven :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

hej og tillykke med forøgelsen, den er vel nok søøøødddd:lun: og det ser jeres golden også ud til at være, jeg er en fan af golden, kan du nok gætte:lun: det var en snedig plan du havde der:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor vildt... Stort tillykke med lille Freddie.. han ser helt vildt dejlig ud..!

 

Var ellers helt sikker på, at minibillen ville blive den næste løveejer i familien...:mrgreen:

 

Ja det er vildt, men Arne ville også have en hund :engel: he he, det er fantastisk at have 2 løver, hold da op hvor har de glæde af hinanden og de elsker at ligge tæt :hjerte: De kan selvfølgelig også tage deres ture, men da de er næsten lige store eller der er i hvert fald ikke 20 kg forskel, så virker det ikke så voldsomt, når de leger :5up: Du må have en til :slem:

 

Ja Malene er helt vild for at få sin egen løve, men der er desværre ikke hundetilladelse i den lejlighed, hun lige er flyttet ind i og det var vigtigere i første omgang at få en god bolig, så må hun bytte bolig på et tidspunkt :-)

 

Men indtil da har hun stor glæde af vores herhjemme og bor nu kun 5 min. herfra, så hun kommer så tit hun kan :klap::banan:

 

Hvordan går det med Otto, er han snart klar til leg?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er vildt, men Arne ville også have en hund :engel: he he, det er fantastisk at have 2 løver, hold da op hvor har de glæde af hinanden og de elsker at ligge tæt :hjerte: De kan selvfølgelig også tage deres ture, men da de er næsten lige store eller der er i hvert fald ikke 20 kg forskel, så virker det ikke så voldsomt, når de leger :5up: Du må have en til :slem:

 

Ja Malene er helt vild for at få sin egen løve, men der er desværre ikke hundetilladelse i den lejlighed, hun lige er flyttet ind i og det var vigtigere i første omgang at få en god bolig, så må hun bytte bolig på et tidspunkt :-)

 

Men indtil da har hun stor glæde af vores herhjemme og bor nu kun 5 min. herfra, så hun kommer så tit hun kan :klap::banan:

 

Hvordan går det med Otto, er han snart klar til leg?

 

Det skal da ikke være nogen hemmelighed, at jeg er vildt misundelig... Gad godt, at Otto havde en legekammerat herhjemme... men synes bare ikke rigtigt, at jeg har råd til 2 hunde, som det ser ud lige nu..

 

Hvor gammel er lille Freddie..? Og er alenehjemme træningen blevet nemmere efter der er kommet en hund mere...?

 

Otto er efterhånden fit for fight... tror jeg... Han aflaster stadig benet og det er blevet en del tyndere end det andet, men smertestillende gør ingen forskel mere - så det går helt klart fremad.

Han skal til kontrolrøntgen i løbet af næste uge, hvor han så forhåbentlig bliver frikendt fuldstændigt - og SÅ er vi klar til leg..!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Otto er efterhånden fit for fight... tror jeg... Han aflaster stadig benet og det er blevet en del tyndere end det andet, men smertestillende gør ingen forskel mere - så det går helt klart fremad.

Han skal til kontrolrøntgen i løbet af næste uge, hvor han så forhåbentlig bliver frikendt fuldstændigt - og SÅ er vi klar til leg..!!

 

Det er fordi musklen svinder.. Så den skal du lige have fokus på, bliver bygget op igen.. Evt få ham ud og gå i vand til op over knæet, så han stadig bliver aflastet lidt af vandet

 

 

Sorry for off-topic:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er fordi musklen svinder.. Så den skal du lige have fokus på, bliver bygget op igen.. Evt få ham ud og gå i vand til op over knæet, så han stadig bliver aflastet lidt af vandet

 

 

Sorry for off-topic:oops:

 

Det er jo meget naturligt efter sådan en stor operation, at muskelvævet svinder...

 

Nu lyder jeg sikkert som en "ligeglad" hundeejer - og hvis han havde været en lidt ældre eller en doven hund, ville jeg nok reagere mere på det. Men han er så energisk og aktiv - og støtter fuldt på benet, når vi går tur - så er sikker på, at det ben nok skal komme sig 100%:-) Det er kun når han leger vildt eller f.eks. står stille og spiser, at han aflaster.

 

Sorry for off-topic fortsættelse :oops::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst Troglodyt

Det er først lige nu, at det går op for mig, at Freddie (OMG what a playboy) faktisk er en af Zorros og Athenas hvalpe. Så er det jo derfor han er så skøn!

 

Vi har besluttet os for at få Zorro tilbage til Færøerne, så jeg kommer med til udstillingen i Grenå - med grillparty og alt hvad det indebærer :klap:

 

:banan::banan::banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er først lige nu, at det går op for mig, at Freddie (OMG what a playboy) faktisk er en af Zorros og Athenas hvalpe. Så er det jo derfor han er så skøn!

 

Vi har besluttet os for at få Zorro tilbage til Færøerne, så jeg kommer med til udstillingen i Grenå - med grillparty og alt hvad det indebærer :klap:

 

:banan::banan::banan:

 

Hvor hyggeligt, at I skal have ham tilbage! :-D Men det bliver da helt mærkeligt at se ham efter al den tid, gør det ikke? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er først lige nu, at det går op for mig, at Freddie (OMG what a playboy) faktisk er en af Zorros og Athenas hvalpe. Så er det jo derfor han er så skøn!

 

Vi har besluttet os for at få Zorro tilbage til Færøerne, så jeg kommer med til udstillingen i Grenå - med grillparty og alt hvad det indebærer :klap:

 

:banan::banan::banan:

 

:banan: Har du Heika med????

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Ja vi er spændt på at få ham tilbage. Mon han husker os? Jo jeg kan se på billeder, at han har frygtelig meget mere pels, end da Janni fik ham med til DK. Heldigvis har vi jo så nogle dage til at vænne os til hinanden igen, før jeg får ham med op til Færøerne igen.

 

Hvor hyggeligt, at I skal have ham tilbage! :-D Men det bliver da helt mærkeligt at se ham efter al den tid, gør det ikke? :-)
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Uh, har overvejet det kortvarigt, men kan ikke rigtigt overskue at skulle rejse hjem igen med to hunde i et fly - derudover er hun sikkert lige ved at komme i løbetid på det tidspunkt ... så bliver det først rigtigt festligt !

 

:banan: Har du Heika med????
Link til indlæg
Del på andre sites

Det er først lige nu, at det går op for mig, at Freddie (OMG what a playboy) faktisk er en af Zorros og Athenas hvalpe. Så er det jo derfor han er så skøn!

 

Vi har besluttet os for at få Zorro tilbage til Færøerne, så jeg kommer med til udstillingen i Grenå - med grillparty og alt hvad det indebærer :klap:

 

:banan::banan::banan:

 

Ja Zorro har lavet en dejlig Freddie til mig :klap::banan::banan:

 

Hvor bliver det godt for jer at få Zorro med hjem, jeg glæder mig til at læse updates på hvordan det går også ift. Heika :-D

 

Super du kommer til Grenå :5up: det gør vi også, så kan du se den frække bandit Freddie IRL :-D:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Ihh, jeg glæder mig til Grenå og til at møde nogle af alle jer løvemennesker - og ikke mindst Zorro og hans lille afkom - frække Freddie :hjerte:

 

Ja Zorro har lavet en dejlig Freddie til mig :klap::banan::banan:

 

Hvor bliver det godt for jer at få Zorro med hjem, jeg glæder mig til at læse updates på hvordan det går også ift. Heika :-D

 

Super du kommer til Grenå :5up: det gør vi også, så kan du se den frække bandit Freddie IRL :-D:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...