Hop til indhold

1 golden og nu 2 løver :-)


Gæst Bille
 Share

Recommended Posts

Ja, man bliver totalt bidt af de løver :hjerte: jeg måtte da have en til og efter at have set på Janni's hjemmeside hver dag de sidste 4 uger så havde jeg jo næsten bestemt mig - men manden herhjemme skulle jo også overtales :roll:

 

Hvad gør man så....:slem: man tager ham med til prinsessens (Jessies) udstilling, hvor Janni tilfældigvis :blink: havde lille Playboy med og så var Arne solgt :lun:

 

Vi tog Playboy med hjem bare et par timer, men men men, man kan da ikke aflevere sådan en lille gut igen, så nu bor han her hos os sammen med Mille og Jessie :hjerte::hjerte:

 

Han hedder nu Freddie (næsten sikkert) og behøver jeg fortælle, at det allerede samme aften blev Arnes lille kæledægge :lol::lol:

 

[ATTACH]40578[/ATTACH] [ATTACH]40579[/ATTACH]

 

[ATTACH]40580[/ATTACH] [ATTACH]40581[/ATTACH]

 

[ATTACH]40582[/ATTACH] [ATTACH]40583[/ATTACH]

 

[ATTACH]40584[/ATTACH] [ATTACH]40585[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, man bliver totalt bidt af de løver :hjerte: jeg måtte da have en til og efter at have set på Janni's hjemmeside hver dag de sidste 4 uger så havde jeg jo næsten bestemt mig - men manden herhjemme skulle jo også overtales :roll:

 

Hvad gør man så....:slem: man tager ham med til prinsessens (Jessies) udstilling, hvor Janni tilfældigvis :blink: havde lille Playboy med og så var Arne solgt :lun:

 

Vi tog Playboy med hjem bare et par timer, men men men, man kan da ikke aflevere sådan en lille gut igen, så nu bor han her hos os sammen med Mille og Jessie :hjerte::hjerte:

 

Han hedder nu Freddie (næsten sikkert) og behøver jeg fortælle, at det allerede samme aften blev Arnes lille kæledægge :lol::lol:

 

[ATTACH]40578[/ATTACH] [ATTACH]40579[/ATTACH]

 

[ATTACH]40580[/ATTACH] [ATTACH]40581[/ATTACH]

 

[ATTACH]40582[/ATTACH] [ATTACH]40583[/ATTACH]

 

[ATTACH]40584[/ATTACH] [ATTACH]40585[/ATTACH]

Han passer sååååå godt til Arne :mrgreen: Det ender da med han tager ham med på arbejde :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Tillykke med ham!!

 

Burde de mænd ikke snart have lært, at når man bare skal ud og "kigge", og derefter lige "låne", så ender det sandsynligvis med at man har fået en ny vovse?! :mrgreen::klap:

 

Hvor er han bare dejlig og hvor er han da bare fars dreng :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mille tog helt vildt godt imod Freddie :-D Det gjorde Jessie sådan set også, men han må dæleme ikke ligge på mors skød, det er hendes plads :lun:

 

Jessie og Freddie er ellers super til at lege tagfat, de løber rundt og tager tilløb og hopper op på hinanden, en leg Jessie jo ikke rigtig kan lege med Mille, som vejer 40 kg mere end hende, så Jessie nyder det og imens kan vi så kæle med Mille :hjerte: Hun smider sig bare ned på ryggen mens løverne leger, hun leger ikke med....endnu :slem:

 

Hun ligger også på sin puf og følger med i hvad de laver :5up:

 

Jeg tror egentlig godt Arne havde luret min list/plan af, han sagde mig i hvert fald ikke imod, når jeg smigrede mig ind og lagde hovedet på skrå med dådyrøjne :slem:

 

Vi kom frem til 3 navne, vi skulle vælge mellem: Oscar, Elvis og Freddie og da det er fars hund og han foreslog Freddie (opkaldt efter vores yndlingssanger Freddie Mercury) ja, så blev det altså Freddie og han er en frækkert, så det passer fint til ham :blink:

 

Han finder sig ikke i noget, han indtog Jessies "senge" med det samme, legehvalpebider i dem begge og hænger gerne på vores læg, når vi går gennem stuen :mrgreen: Står vi stille 4 sekunder har han allerede lagt sig oven på vores ene fod og så står man ligesom der :banan:

 

Han har sovet 6 timer de 2 nætter uden et kny og så skal man også hurtigt ud og tisse :genert: der har været lidt uheld, men det er fordi jeg ikke kender ham så godt endnu, er sikker på han er renlig om ganske få uger :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo været så heldig at jeg har set dem sammen alle 3:hjerte: Jeg synes de er rigtig søde ved hinanden. Da vi kom hjem med Freddie, fik tøserne et tyggeben mens xBillenX sad med ham. Jessie sad hos mig og da Freddie kom hen for at snuse til Jessie, lagde hun sit ben foran

ham, og ville ikke have det igen:shock: Nu havde hun givet det til ham. Ligeså er Mille kommet med en bamse til ham 2 gange har jeg set:-D

 

Jessie nyder at kunne lege löwe-fangeleg med ham:mrgreen: det har Mille aldrig rigtig gidet. Når de to löwer løber rundt herinde, står eller ligger Mille bare og holder øje med at alting forløber uden problemer. Som om hun holder øje med at det ikke bliver for vildt. Hun er jo også ved at blive en voksen dame og virker som en rigtig alfa hun(d). Jeg synes tøserne er rigtig

søde mod ham, og han er også sød, men selvfølgelig hvaplet, så han hænger lidt i ørerne på dem:drille: Han kan allerede nu hoppe op i sofaen

selv :shock: det gør Jessie ikke engang endnu. Det eneste "problem" jeg har set, har været at Jessie lige skulle finde ud af om hun stadig måtte være her:cry: Men det er hun ved at finde ud af at hun er mere end ønsket - hun er jo lille prinsessen:lun:

 

Men vi sørger for at alle hundene får masser af nus og opmærksomhed, så det går fint, og jeg tror det bliver endnu bedre:-)

 

Freddie kan godt lide at tygge og bide i ting, særligt gaffa'en på gulvet. Den skal sørme ikke være klistret fast til gulvet, næh den skal hives af :slem: Mors potteplante er han igang med at redde fra at have for lange grene:drille: Og mad, det skal han nok sørge for ikke bliver for gammelt, og at vi andre ikke forspiser os :madtid:

Han har krudt i røven, men vil også gerne ligge og nusse og så er han så køn:lun:

Alle 3 hunde er noget så skønne:mrgreen:

 

Jeg vil også have en

:sut:

Redigeret af MiniBillen
glemte noget
Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at I har fået en god start sammen :5up: Han lyder som en charmerende og modig llle fyr :hjerte: Kunne godt forestille mig, at Jessie nyder at have en at lege løvelege med, hvor gammel er hun egentlig nu? :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...