Hop til indhold

Det går godt.

Gæst Priceman
 Share

Recommended Posts

Gæst Priceman

Da Stella kom her til var hun ......:hmm:...en kende alternativ i sin opførsel overfor andre hunde.

Hun gjorde udfald og rendte ind i problemer grundet sin reaktive måde at møde andre hunde på.

Det er desværre gået galt en enkelt gang med en meget stor hund der ikke ville finde sig i hendes udfald.

Hun havde også en lille problem med at komme når man kaldte, og ville slet ikke ind i bilen hvis vi havde været ude i skov eller lignende :hmm:

Efter besøg af og hos Fox´s Schæfer Alto fandt Hun ud af at de der Schærere ikke var farlige.

Hun har også fundet ud af at Mullines Rott weiler Mille ikke er en man skal bide skeer med og opfører sig eksemplarisk når hun er der.

Siden Stella,Tex og jeg flyttede har hun konsekvent været i snor, da jeg ikke ville give hende flere kedelige oplevelser med fremmede hunde. Hun fik i løbet af vinteren lov at løbe med snoren efter sig.

Det er en 5 m snor der egentligt er til heste så den er lidt tung og hun er ikke i tvivl om at hun fortsat er i snor.

Siden sidste HundeTræf i Ishøj hvor hun fik lov at løbe uden snor har vi gået mere og mere uden snor, og siden i Torsdags har hun og Tex fået lov til at spæne ud af døren helt uden snor.:klap:

I forgårs kom der pludseligt en Golden.bl spænende og ville hilse... Stella gøede een gang og det var så det. :klap:

I dag spænede hund for fuld skrue hen til en Sort/Hvid Setter hund og hilste pænt i begge ender og spænede for fuld skrue i 10 minutter sammen med Setteren rundt om Setter ejeren og mig.:banan:

Ingen problemer ingen "alternativ" måde at møde andre hunde på.

hun er blevet trænet af Tex til at være lige det han er bedst til.. At være hund.

Det skal lige påpeges at dette intet har med tidligere ejer at gøre. Stella er blot blevet ældre og har lært at være hund.

Og hun er god til det. :vinken:

Tak fordi jeg må ha´hende.

Så mangler vi bare at blive vildt gode til at komme, også når der er andre hunde. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder bare dejligt :5up: Godt at høre. Det er nu sjovest at kunne tage snoren af bare engang imellem.

Jeg håber også at Nova med tiden vokser fra sin "kommer ikke når der er andre hunde eller andet spændende i sigte", sit "jeg kan kun træne med lang snor på træningspladsen ellers bestemmer jeg selv hvornår der skal belønnes" og sit "jeg NÆGTER at gå i bilen når vi har haft det sjovt :fornaermet:" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Det var godt stella endte hos tex :klap::5up:

og billederne er hvor?

Herlig læsning:klap:Og tillykke med de store fremskrid:banan:

Og ja hvor i al verden er billederne:confused: :mrgreen:

De er da lige her og her

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap::klap: og Stella er altså bare så glad for Alto nu :lun: De var her igen i lørdags og der syntes Stella at Alto lige var lidt "dum" så hun løftede bare overlæben uden lyd - og så fjernede Alto sig :mrgreen: Det var vildt dejligt at se, at de bare 100 % respekterer hinandens grænser :5up::5up:

Alle 4 hunde var alene et par timer - og da vi kom tilbage ville Stella ikke hilse på Pricemann eller mig :blink: hun ville nemlig hellere "kysse" med Flemming, så Priceman og jeg kunne bare stå og se ca. sådan her ud :confused::mrgreen: her i huset er Stella også bare en rigtig prinsesse :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Dejlig update :kys:

Men når nu i besøger fox så meget, hvorfor bliver vi andre så snydt for billeder?

Det er faktisk MEGET lang tid siden at vi har set noget fra jer :fornaermet:

:drille:

Er du da tosset... Jeg tør da snart ikke poste i trådene. De der mods flytter bare billeder til "Vis mig din perle" eller nowet. :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites