Linda Skrevet Marts 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Marts 24, 2011 Da jeg lige har hentet min nye længe ventet krimi fyrmesteren pakkede jeg en taske og tog hunden emed til stranden så jeg kunne læse med god samvittighed De var dog så smukke at det meste af tiden brugte jeg på at sidde og nyde dem og ta nogle billeder her er lidt billeder her 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Dejlige billeder af lækre lækre hunde:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Smukke hunde Jeg får først bogen til påske er for nærrig til selv at købe den så venter til min far er færdig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Smukke hunde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Smukke hunde :hjerte:. Ihh nu får man jo helt lyst til sådan en Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Årh Mine smukke basser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Herlige billeder. Er vild med det af Kaos hvor han har stukket hovedet ned i sandet :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Ser ud til at være en herlig tur. Og for en gangs skyld "stjal" Koda ikke kameraet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Rigtig skonne billeder!!! Wow, hvor er de smukke begge to i danmarks skonne natur!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 24, 2011 Super dejlige billeder Er vild med strudse billedet :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ninkamus Besvaret Marts 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 25, 2011 Der er vidst nogen der, der nyder en strandtur - dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Marts 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Smukke hunde :hjerte:. Ihh nu får man jo helt lyst til sådan en Go for it :slem: En gang Aussie altid Aussie Ser ud til at være en herlig tur. Og for en gangs skyld "stjal" Koda ikke kameraet. Hehe det var skam heller ikke nemt, Koda har en ide om at han skal være foran kameraet hele tiden hvor kameraet er der finder man koda Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Marts 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2011 Årh hvor er de bare dejlige . Skønne skønne billeder :5up:.. Jeg MÅ altså også eje en Aussie en dag . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts