Hop til indhold

Udstilling i Stestrup - vi fik excellent :-D


Recommended Posts

Så har vi også prøvet at få excellent til en udstilling :banan: For første gang :yeah:

 

Vi var til Dansk Berner Sennen Klubs udstilling i Stestrup i dag og det gik jo over al forventning... Har jo nærmest ligget "fasttømret" på Very Good-præmieringen og ikke rigtig rykket :lol: Så jeg turde næsten ikke håbe på bedre.

 

Men ind vi kom og Møffe opførte sig så pænt i ringen, lige bortset fra at han et par gange syntes, at vi skulle lege - men det hjalp en godbid foran næsen heldigvis gevaldigt på :mrgreen:

 

Og dommeren kunne li' ham :mrgreen: Så vi endte med at blive placeret som excellent, 3.vinder i mellemklasse hanner. Og tabte mod to lækre drenge, som man ikke kunne forvente andet ved!

 

Og vi fik oven i købet vores første og fineste roset nogensinde - og det MÅTTE jo simpelthen kræve et billede! :mrgreen:

Exc3vinder.jpg

 

Er stolt af min dreng, der bare opførte sig så fint og er totalt med på det der udstillings-pjat :hjerte:

 

Vores kritik lyder forresten:

goda proporitoner, vackert huvud, bra udtryk, fast ryg en aning slutande kors, vacker svans, mycket bra pelskvalitet rør sig løst fremme annars bra

 

Hvis nogen kan definere hvad "en aning slutande kors" helt eksakt betyder - sådan anatomisk-agtigt - så vil jeg blive rigtig glad. Aner ikke hvad der menes med sluttende og aner ikke hvad "kors" er :genert:

 

Og her kommer selvfølgelig også lige en video :blink:

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke :banan::banan::banan:

 

Og jeg vil gætte på, at det betyder en anelse kort kryds

 

Det... Tror jeg også! Men ved det ikke :genert:

 

Tillykke!:klap::banan::klap:

Hvor er det godt gået, og Møffe ser rigtig stolt ud.:lun:

 

Man er altid stolt, når man tror man gør sig fortjent til en skive pølse! :mrgreen: Og mor her stod jo også og viftede med den :engel: Og han fik den selvfølgelig også :lol:

 

:shock:Slemme slemme dommer, ham der, at kalde Møffe en smuk svans, det kan man da ikke tillade sig! :mrgreen:

 

Syns lige det bør uddeles et RØDT kort :slem:

 

SÅ enig! :mrgreen:

 

Wouw hvor er i gode tillykke Rikke og hvor handler du ham flot :klap:

 

 

Smukke Møffe hehe synes også ring sekretæren på filmen så noget forelsket ud i møffe der hvor dommer roder ved ham :engel:

 

Taaark! Og nu må jeg jo straks ind og se videoen og tjekke ringsekretæren op :engel:

 

Juhuuuu! Tillykke :vinder: Var da osse på tide med den smukke, smukke, vildt søde hundebasse :kys:

 

Så enig, tænk at der ikke er andre dommere der har set det før? :vedikke::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...