Hop til indhold

National Udstilling i Næstved d. 22-24 april 2011


Gæst maria&kenni
 Share

Recommended Posts

Er der nogen som ved om Belgisk hyrdehunde var med ????

Og evt hvem der var med ?? Altså af hunde, kender ikke folks navne, men hunde.

 

Og hvordan gik det med Løwchen. ????

 

Kunne ikke komme med, da manden skal arbejde i hele påsken. :cry:

 

 

købte desværre ikke katalog, men har via facebook set at nordjylland satte sig tungt på bir/bim og begge certer i løveringen.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 184
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hård dommermiddag?!? :slem:

 

Overhovedet ikke, man er vel hard core...:cool: Nej, det blev ikke så sent, og jeg kørte i bil. Men hyggeligt og med super mad.:klap:

 

I dag nåede jeg at se løverne løbe med bir/bim, og så blev jeg forelsket i en ridgeback :lun:

 

Og nu skal jeg holde fri i morgen. Skøøønt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fniiiis og lol :engel:

 

Fik lige tilsendt de billeder jeg har vist, bare i stort format... Vedkommende havde så et par mere af Møffe - deriblandt løbe-løbe billeder :mrgreen:

 

attachment.php?attachmentid=42166&d=1303672690

 

*host*

 

Der er vist noget, der skal arbejdes på, bare sådan liiiidt :engel: Nåmn, det gik da lidt bedre i parken i dag, hvor jeg fik peppet ham lidt op med en pind... Derefter var godbidder nok, selvom jeg godt kunne mærke, at jeg ikke skulle presse ham for meget! :shock: Tror måske jeg skal finde ud af noget med noget legetøj med i ringen til Hillerød :hmm:

 

Fik forresten også lige det her! Kunne slet ikke nå at stille ham op, det var løbe-løbe, stå-mens-dommer-mærker-efter og så kunne jeg endelig stille ham op :lol:

 

Og ja, måtte lige udvikle lidt anderledes stacking-teknik i dagens anledning af glemte godbidder :genert:

attachment.php?attachmentid=42167&d=1303672690

 

Forsøger lige at narre Møffe til at tro, at jeg rent faktisk har en godbid :genert: Det lykkedes til dels, men han måtte nøjes med stor ros!

attachment.php?attachmentid=42169&d=1303673001

 

Og så fik jeg lige det her i stor udgave :lun:

attachment.php?attachmentid=42168&d=1303672690

 

Undskyld jeg spammer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pralebonanza (elsker det ord) gøres til de rette personer *host* (nordmænd og den slags :mrgreen:)

 

Kunne vi måske snart mødes og tage pralebilleder. har en stor idé om at klinten skal være kulisse :engel:

 

Gerne. Så skal det bare være snart. Er ikke sikker på, at den gamle tilgiver mig for endnu en trimning (og bad) i nærmeste fremtid...

 

Manner, det går jo op for mig, hvor meget der egentlig skal prales af. Det forsvandt lidt blandt skuffede vestjyder, manglende bilnøgler og et blåt, blåt halgulv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gerne. Så skal det bare være snart. Er ikke sikker på, at den gamle tilgiver mig for endnu en trimning (og bad) i nærmeste fremtid...

 

Manner, det går jo op for mig, hvor meget der egentlig skal prales af. Det forsvandt lidt blandt skuffede vestjyder, manglende bilnøgler og et blåt, blåt halgulv...

 

jeg er fresh imorgen, så slipper jeg for at vaske :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gerne. Så skal det bare være snart. Er ikke sikker på, at den gamle tilgiver mig for endnu en trimning (og bad) i nærmeste fremtid...

 

Manner, det går jo op for mig, hvor meget der egentlig skal prales af. Det forsvandt lidt blandt skuffede vestjyder, manglende bilnøgler og et blåt, blåt halgulv...

 

Ej, da - det skal du ikke lade dig mærke af! Nøglerne blev fundet og det blå gulv skal du ikke se igen i lang tid - og vestjyden har forhåbentligt fået sig en champ næste gang I ses :mrgreen:

 

Damn, de nøgler formåede da også bare at udvise deres eget liv i bliv-væk-kunsten...! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Damn, de nøgler formåede da også bare at udvise deres eget liv i bliv-væk-kunsten...! :lol:

 

Det sammenholdt med min manglende sans for organisering (som dog findes mange andre steder i mit liv end på hundeudstillinger og hotelværelser), gjorde det til en oplevelse af de store.

 

Skuffet vestjyde bliver helt sikkert snart glad, og har fortjent det. Jeg er sgu nok bare typen, der skal tygge lidt på tingene og komme i tanke om, at mini-terror hentede sit tredje cert og blev champ. At 11 år gamle krage blev BIM (hvem fattede egentlig lige det, når det kom til stykket...!) og derefter gik ind og gav alle de andre veteraner smadder.

 

Dumme hund, der nu har sat nykker i hovedet på mig, så jeg overvejer hvilke muligheder der er, for at få hende til Paris i juli...

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er fresh imorgen, så slipper jeg for at vaske :mrgreen:

 

Lidt langt til klinten med morgendagens planer. Men kan måske finde et sted på halvvejen, hvor der er lignende baggrund?

 

Det sagnomspundne kalkbrud måske?

Link til indlæg
Del på andre sites

Det sammenholdt med min manglende sans for organisering (som dog findes mange andre steder i mit liv end på hundeudstillinger og hotelværelser), gjorde det til en oplevelse af de store.

 

Skuffet vestjyde bliver helt sikkert snart glad, og har fortjent det. Jeg er sgu nok bare typen, der skal tygge lidt på tingene og komme i tanke om, at mini-terror hentede sit tredje cert og blev champ. At 11 år gamle krage blev BIM (hvem fattede egentlig lige det, når det kom til stykket...!) og derefter gik ind og gav alle de andre veteraner smadder.

 

Dumme hund, der nu har sat nykker i hovedet på mig, så jeg overvejer hvilke muligheder der er, for at få hende til Paris i juli...

 

Dumme hund, ja, sådan at lokke dig på langfart :mrgreen:

 

Ej, det er sq da også bare sådan LIDT blæret!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Vi vel kommet hjem efter en lang og dejlig dag:banan:

 

Rosita fik det hele med og lidt til:blink: scorede mad og godbidder i løvelejren for det næste laaaaange stykke tid:genert:

 

hun tiggede ikke - det gjorde hun i hvert fald ikke:engel:

Den hund er fame så udsultet at det halve kan være nok... Jeg kan godt fostå at Cleo aldrig vil med når hun hører dit navn :evil:

Rosita spiste hvalpefoder, chips, chokolade, kage, sandwich og labre larver:mrgreen: I uanede mængder :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den hund er fame så udsultet at det halve kan være nok... Jeg kan godt fostå at Cleo aldrig vil med når hun hører dit navn :evil:

Rosita spiste hvalpefoder, chips, chokolade, kage, sandwich og labre larver:mrgreen: I uanede mængder :slem:

 

ai du - chipsene ville hun altså ikke ha, nå:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den hund er fame så udsultet at det halve kan være nok... Jeg kan godt fostå at Cleo aldrig vil med når hun hører dit navn :evil:

Rosita spiste hvalpefoder, chips, chokolade, kage, sandwich og labre larver:mrgreen: I uanede mængder :slem:

 

Janni, ved ved da godt hvorfor:drille:. Jeg hedder jo ikke Dinah:stupid: jeg hedder jo Mor:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Janni, ved ved da godt hvorfor:drille:. Jeg hedder jo ikke Dinah:stupid: jeg hedder jo Mor:mrgreen:
:skraek: hvis jeg siger det så snyder jeg hende jo :shock:.. og så får hun et dødeligt shok når hun opdager at de er dig :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

ja, hunde har det SÅ forfærdeligt hos mig og sulter og alt muligt.:slem:

 

Cleo er heldig - hos dig må hun løbe løs:genert:

Men det må Rosita til gengæld også gerne her:blink:

 

Ps jeg er ved at sætte håndtegn på sidde-på-numse-med-forpoterne-oppe-tricket:banan: Det forstod hun på 5 minutter:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
ja, hunde har det SÅ forfærdeligt hos mig og sulter og alt muligt.:slem:

 

Cleo er heldig - hos dig må hun løbe løs:genert:

Men det må Rosita til gengæld også gerne her:blink:

 

Ps jeg er ved at sætte håndtegn på sidde-på-numse-med-forpoterne-oppe-tricket:banan: Det forstod hun på 5 minutter:mrgreen:

Du gik da ellers helt i panik da hn blev sluppet løs :mrgreen:

Hun er jo helt vildt klog...Jeg syens du skal have en til..Som ikke gøer og kan med alle hunde :klap: Jeg skal nok hjælpe dig med at finde en god en :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du gik da ellers helt i panik da hn blev sluppet løs :mrgreen:

 

Hun er jo helt vildt klog...Jeg syens du skal have en til..Som ikke gøer og kan med alle hunde :klap: Jeg skal nok hjælpe dig med at finde en god en :engel:

 

Er det denne her farlige hund i taler om - den hund, der spiste alt også Freudikas fingre :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du gik da ellers helt i panik da hn blev sluppet løs :mrgreen:

 

Hun er jo helt vildt klog...Jeg syens du skal have en til..Som ikke gøer og kan med alle hunde :klap: Jeg skal nok hjælpe dig med at finde en god en :engel:

 

jeg prøvede ellers at skjule min panik, men det gik vist ikke så godt så:genert::mrgreen:

men altså det var jo et ukendt sted og og og og:oops:

 

men ja, hun render altså løs ved vores hus og nede på heden og på stranden:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt billeder fra en super hyggelig dag hos Løvelejeren i Næstved :mrgreen:[ATTACH]42197[/ATTACH]

 

[ATTACH]42198[/ATTACH]

 

[ATTACH]42199[/ATTACH]

 

[ATTACH]42200[/ATTACH]

 

[ATTACH]42201[/ATTACH]

 

[ATTACH]42202[/ATTACH]

 

[ATTACH]42203[/ATTACH]

 

[ATTACH]42204[/ATTACH]

 

[ATTACH]42205[/ATTACH]

 

[ATTACH]42206[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

nu pointerer jeg det lige igen. Hun ville netop IKKE ha chips:fornaermet:

Næste gang stopfodrer jeg hende inden vi mødes:mrgreen:

 

:engel: men når vi sådan skal være helt ærlige, så var den Royale hvalp vist også blandet med lidt labrador :blink::mrgreen: Tror hun spiste mere end Rosita :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...