Hop til indhold

National Udstilling i Næstved d. 22-24 april 2011


Gæst maria&kenni
 Share

Recommended Posts

Gæst maria&kenni

Jeg ville bare af nysgerrighed hører, hvor mange der har planer om at komme til Udstillingen i Næstved.

Og i såfald hvilken dag?

 

OPDATERET LISTE:

Fredag d. 22 april:

- Maria&Kenni - med Ria og Lilli - 2 Finske lapphunde

- Maian889 - med Carlo i MK

- Estrid - med Tavi og Fossi

- BlackGSD i junior klassen

 

Lørdag d. 23 april:

- Bernerazuro (måske)

- Lap-lover

- Chr68866

- MK101

- Inkognito - med Jessie

- Ulla H - med Freddy

 

Søndag d. 24 april:

- Klüssendorf - med Bøllen Andersand

- Kennel-lowchen

- Dinah

- Sonja77 (for at nusse løver:mrgreen:)

- Janni-privat

- FOX

- Basset-baby - Jeg ved dog ikke hvilken dag..

 

Missmette - komner alle dage, da hun skal arbejde.

Redigeret af Dinah
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 184
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

jeg kommer med 3 lundehunde. Tavi er 3 mdr. og 1 dag..... så det bliver vist mest miljøtræning, hans far var 15 uger da jeg stillede med ham første gang.

desuden har jeg fossi - champion og edda - veteran.

Så hvis i den 22 ser en person i kørestol med en babyhvalp, så er det mig. hvis han ikke har lært at gå ved siden af kørestolen så sender jeg ham måske i ringen med en anden handler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, men så kan du tage til fødselsdag for mig? Så forsøger jeg at stille nogle cockere og en bernere - og garanteret det er på samme tid! :mrgreen:

 

Hvorfor søren håber du på at slippe? :lol:

 

 

fordi jeg håber sgu da at få det sidste cert på søndag i Tønder for hulen :mrgreen: -og får jeg det, så bliver vi hjemme og holder benene oppe

 

 

Hvis der er kage og sodavand, så er jeg sgu fresh!

Link til indlæg
Del på andre sites

fordi jeg håber sgu da at få det sidste cert på søndag i Tønder for hulen :mrgreen: -og får jeg det, så bliver vi hjemme og holder benene oppe

 

 

Hvis der er kage og sodavand, så er jeg sgu fresh!

 

Hhmmm, kage og sodavand? :hmm: Er det d. 23 du skal på? :mrgreen: For så sørger jeg da helt klart for det i håb om nogle kloge ord oven i købet :mrgreen:

 

Hvis altså vi kommer :genert: Kræver jeg finder ud af en eller anden løsning med hr. Møffe :lol: Haaader tanken om at spille så mange penge :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hhmmm, kage og sodavand? :hmm: Er det d. 23 du skal på? :mrgreen: For så sørger jeg da helt klart for det i håb om nogle kloge ord oven i købet :mrgreen:

 

Hvis altså vi kommer :genert: Kræver jeg finder ud af en eller anden løsning med hr. Møffe :lol: Haaader tanken om at spille så mange penge :genert:

 

eh, aner ikke hvad dag jeg skal på... men samme dag som mk101, Ulla H og lab-lover, så meget kan jeg da regne ud :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

eh, aner ikke hvad dag jeg skal på... men samme dag som mk101, Ulla H og lab-lover, så meget kan jeg da regne ud :mrgreen:

 

D. 23., Lørdag :klap:

 

Hey, hvordan foregår det egentlig? Har aldrig prøvet andet end at være på på den sidste dag (selvom det næppe bliver nødvendig viden)... Men dem, der vinder gruppekonkurrencerne - skal de så komme næste dag og konkurrere om "best in show"? Eller vinder de bare "for dagen" og så er det slut? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

D. 23., Lørdag :klap:

 

Hey, hvordan foregår det egentlig? Har aldrig prøvet andet end at være på på den sidste dag (selvom det næppe bliver nødvendig viden)... Men dem, der vinder gruppekonkurrencerne - skal de så komme næste dag og konkurrere om "best in show"? Eller vinder de bare "for dagen" og så er det slut? :hmm:

 

jep, de skal komme igen til BIS

Link til indlæg
Del på andre sites

De plejer nu at få hotelovernatning eller 500 kr. til selv at finde overnatning, hvis de skal blive for at vente på BIS.

 

Oj, virkelig?! Det er sq alligevel pænt flot af DKK..!

 

Anyways, hmmm... Så har jeg stadig en hund, jeg i så fald skal have proppet et sted hen mens jeg er til fødselsdag (i Næstved, off course) :lol: Det er sådan mit store dilemma med den udstilling.

Link til indlæg
Del på andre sites

Oj, virkelig?! Det er sq alligevel pænt flot af DKK..!

 

Anyways, hmmm... Så har jeg stadig en hund, jeg i så fald skal have proppet et sted hen mens jeg er til fødselsdag (i Næstved, off course) :lol: Det er sådan mit store dilemma med den udstilling.

 

Du kan ikke tage hund med til fødselsdag?

 

Mener bestemt de er holdt op med at give det. Har ihvertfald hørt meget brok over at man ikke længere kan få noget.

 

Det har jeg ikke hørt, men det kan da meget vel være.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er pige, kun få år ældre end mig - så spår, at det bliver noget med masser af alkohol og høj musik :genert:

 

Luftede det også for sjov for hende, hun så meget forkert ud i ansigtet :mrgreen: Så nej, det er desværre ikke en mulighed :-(

 

Hvis det er til nogen hjælp, kan jeg sikkert godt have ham med retur mod København, og smide ham af i Rødovre på vejen hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basset-baby
Det er pige, kun få år ældre end mig - så spår, at det bliver noget med masser af alkohol og høj musik :genert:

 

Luftede det også for sjov for hende, hun så meget forkert ud i ansigtet :mrgreen: Så nej, det er desværre ikke en mulighed :-(

 

Hvis alt går vel med vores hvalp som vi får hjem d.8., så er han velkommen her :)

Vi er en lille familie der bor lige udenfor Næstved i en lille villa med indhegnet have :-D. Jeg har selv planer om at tage op og kigge en af dagene, men har aldrig været til sådan noget før så bliver med lidt forsigtige skridt :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis det er til nogen hjælp, kan jeg sikkert godt have ham med retur mod København, og smide ham af i Rødovre på vejen hjem.

 

Virkelig?! Har du plads til et styks kæmpe-berner sammen med dine tøser? Jeg har altså ikke noget bur :genert: Men har noget sele halløj og tæppe til bagsæde, hvis det er :-D Og han kan også være løs i bagagerum (men det gætter jeg på er fyldt op?).

 

Åh, det ville være så super! :klap: Og hvis søster pure nægter at være med til udstilling (hvilket hun nok gør), så det bliver i bil derned, så må jeg jo tage det offentlige :mrgreen: (så håber jeg dælme, at det først starter kl. 10 :lol: Eller at bernerne først skal på sent!)

 

Uuh, det ville være perfekt :klap:

 

(fornemmer du at det vil være til hjælp og jeg er meget taknemmelig? :mrgreen: )

 

Hvis alt går vel med vores hvalp som vi får hjem d.8., så er han velkommen her :)

Vi er en lille familie der bor lige udenfor Næstved i en lille villa med indhegnet have :-D. Jeg har selv planer om at tage op og kigge en af dagene, men har aldrig været til sådan noget før så bliver med lidt forsigtige skridt :oops:

 

Tusind tak for tilbudet :-D

 

Vil helt klart overveje det, hvis MK101 står af :5up: Men hvis han skal passes, så er det måske med overnatning, hvis ikke jeg skal have en sur søster på nakken over, at jeg spolerer en fødselsdag :genert: That is... Unless. I er seriøse B-mennesker :lol:

 

Og så ved jeg heller ikke hvordan jeg har det med at han bliver passet hos fremmede, der ikke kender ham :oops:

 

Og held og lykke med hvalpen! Det skal nok blive rigtig godt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...