Hop til indhold

Tønder d 2-3 april


Recommended Posts

  • Svar 105
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal udstille mine welsher om søndagen, jeg har siddet og kigget rundt, men kan faktisk heller ikke lige gennemskue hvor der skulle stå noget om priser hmm.. :hmm:

 

Labrador er om søndagen.

 

Ja det ved jeg godt :-D opdrætter er fra området og de har en butik med hundeudstyr så de har en stand dernede hele weekenden. Og vi skulle alligevel til jylland lørdag så vi må undvære labberne i denne omgang

 

Nej der er lidt mangelfulde oplysninger synes jeg, nå vi må bare have rigeligt med kontanter med

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det ved jeg godt :-D opdrætter er fra området og de har en butik med hundeudstyr så de har en stand dernede hele weekenden. Og vi skulle alligevel til jylland lørdag så vi må undvære labberne i denne omgang

 

Nej der er lidt mangelfulde oplysninger synes jeg, nå vi må bare have rigeligt med kontanter med

 

Nååh du skal bare ned og "snolde" :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Yes jeg kommer skal debutere med chivas i Rally begge dage og vi skal forhåbentlig gøre hans mor stolt og vise at han kan meget mere end LP :slem: mend et ved hun jo hun så os træne den anden dag hihi :hjerte:

 

 

 

Koda skal op i Lp2 og rally ekspert begge dage :mrgreen:

 

Det har jeg heller aldrig sagt at han ikke kunne, jeg har bare hele tiden sagt at JEG ikke kunne rally :genert::mrgreen:

 

Og ja, I er vældig dygtige sammen, så der er jo tårnhøje forventninger til jer :slem: :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis ikke det er kommet i morgen (har I husket at tjekke jeres spammappe?), så skal I altså have fat i arrangørene. Og jeg må vist også hellere tjekke min :mrgreen:

 

Kommer det ikke bare på hjemmesiden?

 

Der står jo "OBS! Der udsendes ikke PM pr. post! til vores skuer og prøver. Se i stedet kredsens hjemmeside senest 1 uge inden afholdelsen af skuet eller prøven."

Link til indlæg
Del på andre sites

Kommer det ikke bare på hjemmesiden?

 

Der står jo "OBS! Der udsendes ikke PM pr. post! til vores skuer og prøver. Se i stedet kredsens hjemmeside senest 1 uge inden afholdelsen af skuet eller prøven."

 

Nå ja, det er jo egentlig rigtigt, at de er gået over til det :stupid: Men jeg var egentlig ikke helt sikker på om det også var kreds 4 der stod for LP og rally prøverne, når de nu tæller som internationale :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så kom listerne.

 

Og jeg har lige et dumt spørgsmål: Nogle står jo med titler. LP og CH har jeg (nogenlunde) styr på men hvad betyder "rally-B" og "rally-V"

 

Rally begyndermester og Rally viderekommendemester :-D Det forkortes også på mange forskellige måder, selv forkorter jeg det fx. til RB for begyndermester, og andre igen forkorter det RBM.

Link til indlæg
Del på andre sites

Rally begyndermester og Rally viderekommendemester :-D Det forkortes også på mange forskellige måder, selv forkorter jeg det fx. til RB for begyndermester, og andre igen forkorter det RBM.

 

Nu jeg har dig og du ved så meget :mrgreen:

 

Som ikke-stambogsført så kan Liva ikke blive f.eks. "begyndermester" men bare rykke op, ikk'???

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu jeg har dig og du ved så meget :mrgreen:

 

Som ikke-stambogsført så kan Liva ikke blive f.eks. "begyndermester" men bare rykke op, ikk'???

 

Lige Rally ved jeg så ikke så meget om :genert: Men jeg tror da stadig at hun bliver Begyndermester, gør hun ikke :hmm:

Det plejer først at være ved Championtitlerne, det hedder noget andet.

 

I LP fx. bliver en stambogsført hund Lydighedschampion og en uden stambog bliver lydighedsmester, selvom det er det samme ;-) Men hvordan det helt præcist forholder sig i rally, tør jeg ikke svare på :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan stadig ikke finde noget vedrørende prøverne? Er det på mail, i posten eller på hjemmeside (i så fald er der så nogen, der kan smide link - for finder det åbenbart ikke på egen hånd...).

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...