Hop til indhold

Tønder d 2-3 april


Recommended Posts

Min smukke pige :hjerte:

 

:lun::lun: hun er godt nok også blevet stor siden Billund :lun: vi så hende lige på afstand i går da i var på vej ind i hallen med hende og Svea, men skipper havde sikkert møget hende til hvis vi havde hilst så vi holdt pænt afstand :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 105
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:lun::lun: hun er godt nok også blevet stor siden Billund :lun: vi så hende lige på afstand i går da i var på vej ind i hallen med hende og Svea, men skipper havde sikkert møget hende til hvis vi havde hilst så vi holdt pænt afstand :mrgreen:

 

Hun er også i løbetid, så det ville næsten have været synd for Skipper :lol:

 

Men ja - hun ser pludselig meget voksen ud :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rallyen: (taget fra rallytrænings tråden :engel:)

 

Lørdag: Totalt ukoncentreret hund det syntes alt andet var spændende, og så var hun lidt trykket :vedikke:

Jeg lavede to dumme fejl! :stupid: tog højre rundt i stedet for venstre :stupid: Og så glemte jeg den sidste kegle i spiralen :stupid:

Jeg lavede dem ikke om med vilje, for det ville bare gøre hende endnu mere træls/trykket/ukoncentreret.

Den sidste det gav -10 var dæk gå rundt, græsset var nemlig fugtigvådt :engel: og så kan man altså ikke ligge der :fornaermet:

 

- IB

 

 

Søndag: Lidt ukoncentreret i starten, men det gik hurtigt væk :lun:

Opmærksom resten af banen og lavede det hele til UG kryds bolle og slange :banan: Dæk gå rundt var med igen, men her dækkede hun da i starten og rejste sig halvt op, men det er absolut mere ned hvad jeg kunne forvente :5up:

 

- 4 point og 3. vinder :yeah:

 

 

BONUS: Søndag snakkede jeg med Shibaer :lun: og fik afklaret noget:5up: Og jeg snakkede jeg de sødeste cockere :lun: Især tæven, nuller hun var sød! :lun: Og fandt også ud af et par ting der :5up:

Og så mødte jeg en del HF'ere :banan:

Deriblandt mødte jeg hende med guldneglelakken :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle tre tøser var på tur i dag. En på udstilling og to på prøve. Det blev til en tredje bedste tæve (toer til certet igen-igen), en fjerdevinder og en førstevinder.

 

Og det skal fejres med rom toddy og kleenex med balsam...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var den gamle der vandt ikke? Jeg synes simpelthen hun var så sej!! :klap:

 

Jo, mit gamle døve gulvtæppe. Syntes også selv hun er for sej (og tak :hjerte:), og er glad for, at hun ikke var med til præmieoverrækkelse, for så var jeg begyndt at hyle.

 

Storknuselsker det gamle dyr (der fylder 11 om 4 dage) og på sådanne tidspunkter, kommer jeg altid til at tænke på, at vores tid sammen er lånt (omend jeg nyder hvert eneste sekund af det!).

 

(og jeg har som sædvanligt ikke opdaget nogen som helst, fordi jeg er et stort konkurrencemenneske og halvdistræt, så kommer hoppende i sidste sekund inden jeg skal ind...)

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså, jeg ville jo så juble rundt, glad i låget-agtig over de resultater dér :mrgreen:

 

Det gjorde jeg også lidt af til præmieoverrækkelsen :blink:.

 

Men en begyndende influenza har sneget sig ind på mig hele dagen, så nu duer jeg kun til rom toddy og forsøg på at få luft gennem næsen ved at gnide den rundt i et hvidt stykke papir...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, mit gamle døve gulvtæppe. Syntes også selv hun er for sej (og tak :hjerte:), og er glad for, at hun ikke var med til præmieoverrækkelse, for så var jeg begyndt at hyle.

 

Storknuselsker det gamle dyr (der fylder 11 om 4 dage) og på sådanne tidspunkter, kommer jeg altid til at tænke på, at vores tid sammen er lånt (omend jeg nyder hvert eneste sekund af det!).

 

(og jeg har som sædvanligt ikke opdaget nogen som helst, fordi jeg er et stort konkurrencemenneske og halvdistræt, så kommer hoppende i sidste sekund inden jeg skal ind...)

 

Jeg blev sådan helt rørt af at se hende på banen - ved godt det er sært. Men jeg synes det er så fantastisk at se de gamle hunde arbejde. Sådan har jeg det også med de gamle der går på mit hyggehold - jeg har også planer om at Ogge skal tulle med til træning når han kommer op i den alder.

 

Jeg anede altså ikke at det var dig :oops: Det var da kun lige fordi jeg sammenholdt dit avatar med 4. og 1. vindere... Så ingen grund til at undskylde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gjorde jeg også lidt af til præmieoverrækkelsen :blink:.

 

Men en begyndende influenza har sneget sig ind på mig hele dagen, så nu duer jeg kun til rom toddy og forsøg på at få luft gennem næsen ved at gnide den rundt i et hvidt stykke papir...

 

Det gjorde du, det bemærkede jeg nemlig. Lige i det du opdagede at du havde vundet med den gamle :banan::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rallyen: (taget fra rallytrænings tråden :engel:)

 

Lørdag: Totalt ukoncentreret hund det syntes alt andet var spændende, og så var hun lidt trykket :vedikke:

Jeg lavede to dumme fejl! :stupid: tog højre rundt i stedet for venstre :stupid: Og så glemte jeg den sidste kegle i spiralen :stupid:

Jeg lavede dem ikke om med vilje, for det ville bare gøre hende endnu mere træls/trykket/ukoncentreret.

Den sidste det gav -10 var dæk gå rundt, græsset var nemlig fugtigvådt :engel: og så kan man altså ikke ligge der :fornaermet:

 

- IB

 

 

Søndag: Lidt ukoncentreret i starten, men det gik hurtigt væk :lun:

Opmærksom resten af banen og lavede det hele til UG kryds bolle og slange :banan: Dæk gå rundt var med igen, men her dækkede hun da i starten og rejste sig halvt op, men det er absolut mere ned hvad jeg kunne forvente :5up:

 

- 4 point og 3. vinder :yeah:

 

 

BONUS: Søndag snakkede jeg med Shibaer :lun: og fik afklaret noget:5up: Og jeg snakkede jeg de sødeste cockere :lun: Især tæven, nuller hun var sød! :lun: Og fandt også ud af et par ting der :5up:

Og så mødte jeg en del HF'ere :banan:

Deriblandt mødte jeg hende med guldneglelakken :klap:

 

 

og mange tak for besøget :mrgreen: Hyggeligt at møde dig.

 

Kom til at tænke på det måske var noget for dig at prøve og komme og se vores markprøver. Den næste afholdes på Fyn d. 17 april :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

og mange tak for besøget :mrgreen: Hyggeligt at møde dig.

 

Kom til at tænke på det måske var noget for dig at prøve og komme og se vores markprøver. Den næste afholdes på Fyn d. 17 april :mrgreen:

 

Meget gerne! :klap::klap:

 

Også hyggeligt at møde dig! :klap:

 

Godt nok nogle søde hunde du har! :lun:

 

Hvor er det? :engel:

 

Hvordan gik det forresten med, var det Kai? :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Meget gerne! :klap::klap:

 

Også hyggeligt at møde dig! :klap:

 

Godt nok nogle søde hunde du har! :lun:

 

Hvor er det? :engel:

 

Hvordan gik det forresten med, var det Kai? :genert:

 

Tak tak, grænsen mellem mega-belastende og sød kan være hårfin :mrgreen:

 

Prøven afholdes på Egebjerggaard ved Otterup. Kan ikke lige finde mit spaniel nyt, så må lige vende tilbage senere med tid og mødested. Eller måske mk101 kan hjælpe :hmm:

 

Kai-Kai blev 2v m ck 'n'stuff i svampeklassen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak, grænsen mellem mega-belastende og sød kan være hårfin :mrgreen:

 

Prøven afholdes på Egebjerggaard ved Otterup. Kan ikke lige finde mit spaniel nyt, så må lige vende tilbage senere med tid og mødested. Eller måske mk101 kan hjælpe :hmm:

 

Kai-Kai blev 2v m ck 'n'stuff i svampeklassen :mrgreen:

 

 

Det finder du desværre ikke svar på i Spaniel Nyt. Plejer at være mødetid kl. 8.30 (med indskrivning og morgenmad) og så i gang med prøverne kl. 9. Mødested er som regel i en af sidebygningerne på Egebjerggaard (frokoststuen).

 

Har i øvrigt stadig ikke besluttet mig, om jeg skal satse på markprøve den dag - eller tage til Ølstykke til LP/rally. Gad vide om dampbarnet ville lave marksøg med dig i den anden ende?!? Eller om chancen for klister er for stor...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det finder du desværre ikke svar på i Spaniel Nyt. Plejer at være mødetid kl. 8.30 (med indskrivning og morgenmad) og så i gang med prøverne kl. 9. Mødested er som regel i en af sidebygningerne på Egebjerggaard (frokoststuen).

 

Har i øvrigt stadig ikke besluttet mig, om jeg skal satse på markprøve den dag - eller tage til Ølstykke til LP/rally. Gad vide om dampbarnet ville lave marksøg med dig i den anden ende?!? Eller om chancen for klister er for stor...

 

 

orv, jeg har aldrig før mødtes i frokoststuen om morgenen, de gange jeg har været på egebjerggaard har vi mødtes på p-pladsen. Men møder gerne op et sted hvor det er indendørs.

 

Har heller ikke besluttet mig endnu om jeg kommer, må lige få den der due op og se hvor langt vi er.

Link til indlæg
Del på andre sites

orv, jeg har aldrig før mødtes i frokoststuen om morgenen, de gange jeg har været på egebjerggaard har vi mødtes på p-pladsen. Men møder gerne op et sted hvor det er indendørs.

 

Har heller ikke besluttet mig endnu om jeg kommer, må lige få den der due op og se hvor langt vi er.

 

Plejer lig med den ene (eller er det to?!?) gang(e) vi har været der...

 

Ja, due op og en vurdering af potentiale.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak tak, grænsen mellem mega-belastende og sød kan være hårfin :mrgreen:

 

Prøven afholdes på Egebjerggaard ved Otterup. Kan ikke lige finde mit spaniel nyt, så må lige vende tilbage senere med tid og mødested. Eller måske mk101 kan hjælpe :hmm:

 

Kai-Kai blev 2v m ck 'n'stuff i svampeklassen :mrgreen:

 

Hehe, ja kan godt forestille mig at hun er lidt belastende i længden :lun:

 

Otterup er godt nok langt væk, men må lige finde ud af noget :engel:

 

Tillykke med ham :mrgreen: Ved ikke hvad det betyder, men det lyder godt? :engel:

 

Det finder du desværre ikke svar på i Spaniel Nyt. Plejer at være mødetid kl. 8.30 (med indskrivning og morgenmad) og så i gang med prøverne kl. 9. Mødested er som regel i en af sidebygningerne på Egebjerggaard (frokoststuen).

 

Har i øvrigt stadig ikke besluttet mig, om jeg skal satse på markprøve den dag - eller tage til Ølstykke til LP/rally. Gad vide om dampbarnet ville lave marksøg med dig i den anden ende?!? Eller om chancen for klister er for stor...

 

Skal man være der på det tidspunkt? :shock:

 

Man må ikke bare komme sådan lidt længere oppe af formiddagen? :genert::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, ja kan godt forestille mig at hun er lidt belastende i længden :lun:

 

Otterup er godt nok langt væk, men må lige finde ud af noget :engel:

 

Tillykke med ham :mrgreen: Ved ikke hvad det betyder, men det lyder godt? :engel:

 

 

 

Skal man være der på det tidspunkt? :shock:

 

Man må ikke bare komme sådan lidt længere oppe af formiddagen? :genert::engel:

 

Jo, man må gerne komme op ad formiddagen, men med mindre man har en kontakt, så kan vi være langt ude i terrænet og lidt svære atfinde :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...