Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tønder d 2-3 april

Featured Replies

Besvaret

Hvem skal derned? Vi kommer lørdag formiddag, men kun for at kigge og hilse på opdrætter :-D

Jeg kan slet ikke finde noget omkring entrepriser med og uden gæstehund :confused: er der nogen der ved hvad det koster?

• Svar 105
  • Visninger 10k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Jeg skal udstille mine welsher om søndagen, jeg har siddet og kigget rundt, men kan faktisk heller ikke lige gennemskue hvor der skulle stå noget om priser hmm.. :hmm:

Labrador er om søndagen.

Besvaret
  • Forfatter
Jeg skal udstille mine welsher om søndagen, jeg har siddet og kigget rundt, men kan faktisk heller ikke lige gennemskue hvor der skulle stå noget om priser hmm.. :hmm:

Labrador er om søndagen.

Ja det ved jeg godt :-D opdrætter er fra området og de har en butik med hundeudstyr så de har en stand dernede hele weekenden. Og vi skulle alligevel til jylland lørdag så vi må undvære labberne i denne omgang

Nej der er lidt mangelfulde oplysninger synes jeg, nå vi må bare have rigeligt med kontanter med

Besvaret
Ja det ved jeg godt :-D opdrætter er fra området og de har en butik med hundeudstyr så de har en stand dernede hele weekenden. Og vi skulle alligevel til jylland lørdag så vi må undvære labberne i denne omgang

Nej der er lidt mangelfulde oplysninger synes jeg, nå vi må bare have rigeligt med kontanter med

Nååh du skal bare ned og "snolde" :blink:

Besvaret
  • Forfatter
Nååh du skal bare ned og "snolde" :blink:

:lol: og til frokost hos min mor :-D og se KarinaO og Gracie brilliere til lp1 hvis ikke de skal for sent op :-D

Besvaret

Yes jeg kommer skal debutere med chivas i Rally begge dage og vi skal forhåbentlig gøre hans mor stolt og vise at han kan meget mere end LP :slem: mend et ved hun jo hun så os træne den anden dag hihi :hjerte:

Koda skal op i Lp2 og rally ekspert begge dage :mrgreen:

Besvaret
Yes jeg kommer skal debutere med chivas i Rally begge dage og vi skal forhåbentlig gøre hans mor stolt og vise at han kan meget mere end LP :slem: mend et ved hun jo hun så os træne den anden dag hihi :hjerte:

Koda skal op i Lp2 og rally ekspert begge dage :mrgreen:

Det har jeg heller aldrig sagt at han ikke kunne, jeg har bare hele tiden sagt at JEG ikke kunne rally :genert::mrgreen:

Og ja, I er vældig dygtige sammen, så der er jo tårnhøje forventninger til jer :slem: :mrsgreen:

Besvaret
  • Forfatter

Det er godt nok også sent i får besked... Jeg håber at nå at hilse på de af jer der kommer lørdag, men vi er der nok kun 1-2 timer inden vi skal videre til frokost hos min mor :-D

Besvaret
Hmm det PM må godt snart komme vil se hvem der stiller op i LP2 :genert::mrgreen:

Jeg vil bare gerne vide det helt præcise tidspunkt :-D

Hvis ikke det er kommet i morgen (har I husket at tjekke jeres spammappe?), så skal I altså have fat i arrangørene. Og jeg må vist også hellere tjekke min :mrgreen:

Besvaret
Hvis ikke det er kommet i morgen (har I husket at tjekke jeres spammappe?), så skal I altså have fat i arrangørene. Og jeg må vist også hellere tjekke min :mrgreen:

Kommer det ikke bare på hjemmesiden?

Der står jo "OBS! Der udsendes ikke PM pr. post! til vores skuer og prøver. Se i stedet kredsens hjemmeside senest 1 uge inden afholdelsen af skuet eller prøven."

Besvaret
Kommer det ikke bare på hjemmesiden?

Der står jo "OBS! Der udsendes ikke PM pr. post! til vores skuer og prøver. Se i stedet kredsens hjemmeside senest 1 uge inden afholdelsen af skuet eller prøven."

Nå ja, det er jo egentlig rigtigt, at de er gået over til det :stupid: Men jeg var egentlig ikke helt sikker på om det også var kreds 4 der stod for LP og rally prøverne, når de nu tæller som internationale :hmm:

Besvaret
Så kom listerne.

Og jeg har lige et dumt spørgsmål: Nogle står jo med titler. LP og CH har jeg (nogenlunde) styr på men hvad betyder "rally-B" og "rally-V"

Rally begyndermester og Rally viderekommendemester :-D Det forkortes også på mange forskellige måder, selv forkorter jeg det fx. til RB for begyndermester, og andre igen forkorter det RBM.

Besvaret
Rally begyndermester og Rally viderekommendemester :-D Det forkortes også på mange forskellige måder, selv forkorter jeg det fx. til RB for begyndermester, og andre igen forkorter det RBM.

Nu jeg har dig og du ved så meget :mrgreen:

Som ikke-stambogsført så kan Liva ikke blive f.eks. "begyndermester" men bare rykke op, ikk'???

Besvaret
Nu jeg har dig og du ved så meget :mrgreen:

Som ikke-stambogsført så kan Liva ikke blive f.eks. "begyndermester" men bare rykke op, ikk'???

Lige Rally ved jeg så ikke så meget om :genert: Men jeg tror da stadig at hun bliver Begyndermester, gør hun ikke :hmm:

Det plejer først at være ved Championtitlerne, det hedder noget andet.

I LP fx. bliver en stambogsført hund Lydighedschampion og en uden stambog bliver lydighedsmester, selvom det er det samme ;-) Men hvordan det helt præcist forholder sig i rally, tør jeg ikke svare på :-)

Besvaret

Jeg kan stadig ikke finde noget vedrørende prøverne? Er det på mail, i posten eller på hjemmeside (i så fald er der så nogen, der kan smide link - for finder det åbenbart ikke på egen hånd...).

Besvaret
  • Forfatter
:scared: Det var tidligt det starter! :scared:

Men kan se jeg kan sove lidt længere om søndagen :engel:

Jeg er sikker på Linda vil køre kl 6 nu :scared:

Vi skal have KarinaO med og jeg blev lige lidt bekymret da jeg så mødetid 8.45 :shock: men hun skal heldigvis først møde kl 11 :-D