Hop til indhold

på tur med huskyerne


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

I går eftermiddag blev Charles, Agnes og jeg hentet af huskyernes mor, og så kørte vi på skovtur :banan:

 

Huskyerne er vist ikke blevet præsenteret herinde før, de er en af vores hundelufte-kunder. Den røde er moderen og hun hedder Tani, og er vistnok 9 år. Den grå er så hendes søn på knap 3 år, Kahu. Super lækre easy-going hunde, som kan med alt og alle.

De er dog kun fri en ad gangen, ellers smutter de :engel: (de skiftes så til at være fri og i flexi)

walkwithTaniandKahu318.jpg

 

Kahu eeeeeeeeeeeelsker Agnes :hjerte:

walkwithTaniandKahu323.jpg

 

Agnes sad i sin bæresele, men blev mere og mere utilfreds :fornaermet: og skreg så det ikke var til at føre en samtale

walkwithTaniandKahu321.jpg

 

...så blev hun vendt om (noget hun vistnok SLET ikke er gammel nok til :rolleyes:), og så var damen tilpas :banan: Hvem gider også gå tur uden at kunne se noget? :stupid:

walkwithTaniandKahu333.jpg

 

Hundene nød solen og skoven

walkwithTaniandKahu332.jpg

 

walkwithTaniandKahu330.jpg

 

walkwithTaniandKahu335.jpg

 

Tani og Kahu har også "et lille menneske" :lun: (som Charles IKKE formåede at få væltet på noget tidspunkt, jeg var meget stolt :lol:)

walkwithTaniandKahu328.jpg

 

Agnes blev træt og tog en lur :hjerte:

walkwithTaniandKahu341.jpg

 

Så gik det hjemad med glade, trætte hunde og børn :vinken:

walkwithTaniandKahu344.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
de er ikke hvide, min billeder er bare overbelyst :lol:

 

haha ja, jeg lagde godt maerke til de havde en anelse farve, efter jeg havde skrevet det, da jeg lige skulle dobbelt checke 'de hvide huskys':klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...