Hop til indhold

Nu har vi købt et hundebur...


Gæst Maysasa
 Share

Recommended Posts

Gæst Maysasa
Jeg tror altså også at det er her "musen ligger begravet" (eller hvad det nu er man siger). og lur mig om ikke problemet løser sig ved den ekstra aktivering og stimulering, det kunne jeg i hvert fald også mistænke :hmm:

 

Øhhh og forresten...har jo helt glemt at sige velkommen til hundeforum Maysasa :klap: Håber du vil blive glad for at være herinde og at du vil bruge forummet ud over dette alenehjemme problem med Nuuk :blink:

Tusind tak :D

Jah, kommer helt sikkert til at bruge forummet meget - som jeg også skrev i det første indlæg, så har jeg tit googlet når jeg havde spørgsmål omkring Nuuk, og derigennem ofte brugt de svar jeg har kunnet finde på Hunde Forum :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 144
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Maysasa
Du hælder hendes madration i en renset og tør sodavandsflaske og så lader du bare hunden om at få dem ud:-D

Jamen, skal hun så "bare" skrue proppen af? Jeg tror ærlig talt, at det der vil ske er, at Nuuk bider proppen til ukendelighed :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, skal hun så "bare" skrue proppen af? Jeg tror ærlig talt, at det der vil ske er, at Nuuk bider proppen til ukendelighed :hmm:

 

vi har ikke låget på så skal hunden "bare" hælde foderet ud. Det larmer dog en del når han farer henover gulvet så hvis i har en underbo skal i måske lige genoverveje det :blink:

 

Jeg har heller ikke låg på:-D Buster cuben larmer mere end flasken.. Jeg bruger en 2 liters flaske, de er bløde i det:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maysasa
Nu kan jeg ikke finde tråden med opskrift og billeder :hmm:

 

Men du køber 2 fleecetæpper i forskellige farver, de er rigtig billige i fx Ikea. Så klipper du kvadrater ud. 100x100, 80x80, 60x60, 40x40, 20x20. I skiftende farver.

 

Du lægger dem ovenpå hinanden og så syr du dem sammen ved at sy fra det ene hjørne til det modsatte. Så bliver der dannet 20 trekantede lommer i variende størrelse som du kan gemme foder eller godbidder i.

 

Håber det gav mening?

Hm tja... Jeg har MULIGVIS forstået :) Jeg har lidt svært ved at se det for mig, men næste gang jeg kommer forbi en IKEA vil jeg da købe nogle tæpper :D

Hvis du finder linket må du MEGET gerne poste det herinde :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hm tja... Jeg har MULIGVIS forstået :) Jeg har lidt svært ved at se det for mig, men næste gang jeg kommer forbi en IKEA vil jeg da købe nogle tæpper :D

Hvis du finder linket må du MEGET gerne poste det herinde :D

 

ellers prøv at kigge på det link til gul og gratis en anden bruger lagde ind for nogle indlæg siden. Vores ser nogenlunde sådan ud bare kvadratisk :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maysasa
Ja det er jo desværre ret lang transporttid, da jeg bor i Køge. Har I mulighed for at få hende herned og hjem, så hjælper jeg gerne. Jeg er arbejdsløs pt (og har ferie ydermere), så jeg er hjemme:-D

Desværre, jeg har ikke kørekort og min kæreste arbejder til 18 hver dag... Og jeg arbejder i weekenderne.... Det virker temmelig håbløst... :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maysasa
Som slle de andre skriver, så er det nok aktiveringen, der skal arbejdes på. Det er ikke nok med næsearbejde mm om morgenen. Det gælder hele dagen, når man er hjemme. Det er hele summen af en dags aktivering, der giver en rolig og velafbalanceret hund.:5up:

 

Din computer har et indbygget videoprogram, hvor du kan optage via webcam, imens du ikke er hjemme. Det er et virkelig godt redskab til at se, hvordan og hvornår hhunden reagerer. Nogle hunde er jo også helt fra den uden at kunne høres.

SKYPE brugte vi også. Så ringede vi op fra en anden computer og kunne følge hende derfra. Eller fik andre til at kigge til hunden via SKYPE, hvis man ikke selv kunne komme til computer:genert:

Der er desværre ikke indbygget kamera i min bærbar... Men har aftalt med kæresten at vi skal optage hende fra imorgen af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Det var også den idé jeg startede ud med at have - men hvordan skilner man mellem om det er kedsomhed, frygt for at være væk flokken, mangel på fysisk stimulering eller psykisk stimulering?:vedikke:

 

 

Ved at se, om mental/fysisk aktivering loser problemet

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maysasa
Hehe, vi nyder begge vores gåture i skoven eller ved stranden:-D

Lyder lækkert at kunne gå tur ved stranden :rolleyes: Der er en skov lige i nærheden, men hunde må ikke være frie i den. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maysasa
Hej:vinken:

Har lige siddet og læst lidt med her i går, og kom til at tænke på dig, da jeg så en annonce med en som syer sådan nogle tæpper på dba. Hun tager 100 kr for dem og 20 kr i porte så det er jo ikke meget, det kunne måske være smart hvis man ikke lige har adgang til en sy maskine :-D

Nice, tak for linket, det skal helt sikkert tjekkes ud :) Det er jo faktisk en lækker service hun yder der :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Den der Buster terning elsker Motor (og det er faktisk en fra min mands familie der har opfundet den :-D), og han er også helt vild med denne:

 

737-869-home.jpg

Godt Til Dyr - Gummi

 

Han synes også plastikflasker er ok sjove, så jeg købte en i hård plast, den gider han overhovedet ikke :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maysasa
Leo'en er her:

 

Og buster cube er her:

 

Luna har begge to og lige i øjeblikket, hvor min underbo er på ferie, får hun guffer i sin buster cube hver dag. Ellers er det kun leo'en vi bruger, da den ikke larmer så meget:-D

Tak for linskne. Jeg har bogmærket dem, og mener helt sikkert at de er værd at kigge nærmere på - tak for det :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maysasa
Jeg har heller ikke låg på:-D Buster cuben larmer mere end flasken.. Jeg bruger en 2 liters flaske, de er bløde i det:-D

Vi har ingen underbo, så larmen kan vel være ligemeget? :roll: Men det er vel ikke sådan nogle små godbidder så i putter vel.? Så falder de jo alt for let ud... ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maysasa
ellers prøv at kigge på det link til gul og gratis en anden bruger lagde ind for nogle indlæg siden. Vores ser nogenlunde sådan ud bare kvadratisk :-D

Jah, har lige læst indlægget med linket i :) Det er fordi jeg er lidt bagud med at besvare alle de gode indlæg som i dejlige bruger har skrevet til mig :hjerte: Det er fantastisk dejligt.!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi har ingen underbo, så larmen kan vel være ligemeget? :roll: Men det er vel ikke sådan nogle små godbidder så i putter vel.? Så falder de jo alt for let ud... ??

 

Næh jeg brugte hendes tørfoder, dengang hun fik det. Nu bruger jeg guffer, som har nogenlunde samme størrelse som tørfoderet.

 

Altså det vi mener, er at du kan give Nuuk hendes mad i de der aktiveringsting:-D Så hun skal arbejde for føden, istedet for bare at få det serveret i en skål:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maysasa
Det må Luna heller ikke i vores, så der bruger jeg vores 8 meter lange flexiline.

Hehe, vore flexiline er kun på 3 meter, men der synes jeg personligt virker meget godt for mig :blink: Men det er da lidt irriterende at hunde ikke må løbe frit i skoven - selvom jeg udemærket godt forstår begrundelserne...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maysasa
Den der Buster terning elsker Motor (og det er faktisk en fra min mands familie der har opfundet den :-D), og han er også helt vild med denne:

Han synes også plastikflasker er ok sjove, så jeg købte en i hård plast, den gider han overhovedet ikke :mrgreen:

 

Linket er gemt - får en god samling af legetøj herfra, det er bare alletiders :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maysasa
Næh jeg brugte hendes tørfoder, dengang hun fik det. Nu bruger jeg guffer, som har nogenlunde samme størrelse som tørfoderet.

 

Altså det vi mener, er at du kan give Nuuk hendes mad i de der aktiveringsting:-D Så hun skal arbejde for føden, istedet for bare at få det serveret i en skål:-D

Åååååhhh.... Okay, nu jeg med ;-) Det virker da som en super smart ide..!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...