Hop til indhold

Fynsk Træningstræf - April


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

Nu er der jo ingen der forbyder dig at medbringe egen madpakke vel da??? :blink:

 

hvis du ikke kan rykke frokosten et par timer hehe :engel:

 

Madpakke er trælst :genert:

 

Dør da af sult, hvis jeg skal rykke min mad :shock:

 

Men kan mærke at jeg nok ikke får min vilje :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 267
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst labberdrengene
Madpakke er trælst :genert:

 

Dør da af sult, hvis jeg skal rykke min mad :shock:

 

Men kan mærke at jeg nok ikke får min vilje :mrgreen:

 

Hvis du spiser morgenmad lige inden du tar hjemmefra, så dør du ikke af sult inden vi skal have kage:blink:

 

Jeg skal gerne lave nogle pizzasnegle, så du ikke sulter:engel:

 

Jeg stemmer også for kl 11:5up:

Redigeret af labberdrengene
Link til indlæg
Del på andre sites

Karina og jeg overvejer at dukke op og øve 'gå-pænt-og-fokuser-på-mor-mens-der-er-en-million-andre-hunde-omkring-dig' :engel:

Hun er blevet SÅ sej til at fokusere på mig, her mens hun har været knap så mobil, men vi vil da gerne øve det noget mere :5up:

 

Har du fået ordnet din cykel, eller hvordan vil du komme derhen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fået købt en nedstryger til den, så er da på vej til at få den ordnet :engel: Men er det ikke bare ovre ved Bilka, eller deromkring? For så går vi, Karina kan alligevel ikke finde ud af at cykle og jeg hader at sidde bag på :mrgreen:

 

Tror det blir ved uni igen :vedikke:

 

Fedt, ville ski gerne lære Molly at cykle jeg elsker nemlig at sidde bagpå :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten hvis nogle af jer der kommer bruger hvidløgsgranulat mod flåter så har jeg en næsten urørt 2 kg spand billigt til salg. Den blev åbnet i morges, men skipper kan åbenbart ikke tåle det for han kastede op udover hele stuen :cry:

 

Vi gav 100 kr i lørdags og den kan fås til 50.

 

Ja tak, den vil vi gerne købe.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fået købt en nedstryger til den, så er da på vej til at få den ordnet :engel: Men er det ikke bare ovre ved Bilka, eller deromkring? For så går vi, Karina kan alligevel ikke finde ud af at cykle og jeg hader at sidde bag på :mrgreen:

 

Mine tanker gik bare på om Karina kunne gå den lange tur allerede, når hun også skal træne?

Jeg cyklede derover sidst, og jeg syntes det føltes langt. Det er ikke en tur jeg gad at gå. Det er mindst dobbelt så langt som til Bilka.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager intet ansvar for eventuelt opkast! :mrgreen: kan du have den med hjem på cyklen eller vil du vente til en anden dag hvor jeg kommer til Blangstedgård?

 

Hun er vant til at få hvidløg, så hun burde ikke blive dårlig af det.

Hvad jeg ikke kan have på en cykel. Har kørt med 20 kg hestefoder i cykelkurven, så 2 kg hvidløg burde jeg nok også kunne kare.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Forresten hvis nogle af jer der kommer bruger hvidløgsgranulat mod flåter så har jeg en næsten urørt 2 kg spand billigt til salg. Den blev åbnet i morges, men skipper kan åbenbart ikke tåle det for han kastede op udover hele stuen :cry:

 

Vi gav 100 kr i lørdags og den kan fås til 50.

Den vil vi gerne købe :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...