Hop til indhold

Fynsk Træningstræf - April


LiseLyholm&Ronja
 Share

Recommended Posts

hvis der er nogle der skulle have gud til deres hunde så må i egentlig gerne skrive det herinde for så slæber jeg ikke det hele med så blvier det stående ude på træningspladsen nemlig :engel:

 

Gracie vil gerne have træningsguffere. Bare en enkelt pose.;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 267
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst labberdrengene
super, så bager jeg bare en enkelt kage, og ikke tre som sidst :mrgreen::engel:

 

Tak for optælling! :5up:

 

Jeg bager også nogle pizzasnegle, så du ikke dør af sult, Lise:shock::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld alle sammen :megaked:

 

Men kan ikke få bagt kage til i morgen, medmindre jeg gør det i morgen tidlig :megaked:

 

Har været til træning fra middag til kl seks, og min far går amok hvis jeg ikke gør rent i hele huset og fjerner alt jeg ejer fra stueetagen :cry:

 

Vil også gerne i bad og gave pakket det meste inden i morgen, så kage må altså blive næste gang, medmindre en af jer andre kan tage med :vedikke:

 

Håber I kan tilgive mig :pray::pray::pray:

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskyld alle sammen :megaked:

 

Men kan ikke få bagt kage til i morgen, medmindre jeg gør det i morgen tidlig :megaked:

 

Har været til træning fra middag til kl seks, og min far går amok hvis jeg ikke gør rent i hele huset og fjerner alt jeg ejer fra stueetagen :cry:

 

Vil også gerne i bad og gave pakket det meste inden i morgen, så kage må altså blive næste gang, medmindre en af jer andre kan tage med :vedikke:

 

Håber I kan tilgive mig :pray::pray::pray:

 

Godt jeg ikke kommer alligevel så :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så GPS sættes til Moseskovvej, Odense og hvis jeg ikke kan finde jer, ringer jeg panisk til Skipper :mrgreen:

 

Jeg har tænkt mig at gøre brug af samme taktik, hvis jeg ikke kan finde det, så Skipper nu er du forberedt på evt. at få nogle telefonopkald i morgen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Undskyld alle sammen :megaked:

 

Men kan ikke få bagt kage til i morgen, medmindre jeg gør det i morgen tidlig :megaked:

 

Har været til træning fra middag til kl seks, og min far går amok hvis jeg ikke gør rent i hele huset og fjerner alt jeg ejer fra stueetagen :cry:

 

Vil også gerne i bad og gave pakket det meste inden i morgen, så kage må altså blive næste gang, medmindre en af jer andre kan tage med :vedikke:

 

Håber I kan tilgive mig :pray::pray::pray:

 

 

Pizzasneglene er bagt, så håber bare de er gode :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg ved ikke hvad en sx4 er :oops: men jeg dytter bare efter alle sorte biler på gule plader så :mrgreen:

 

Vi ses inden længe :vinken:

 

Ja, vi ses om lidt. Selma trænger til lidt forandring, så vi kommer og træner så meget, vi kan... ellers kan vi altid snakke og forstyrre I andre ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor var det hyggeligt :klap:

 

Og hvor var Duffy søød :lun::hjerte:

 

Lidt pinligt, de vi stod til sidst, var jeg den eneste med en hvid hund, bortset fra det sorte hoved, og Ronja var den første det lagde sig til at sove :stupid: Hun lå bare på min trøje og kiggede på at de andre løb og legede :rolleyes:

 

Blev også ret imponeret over hvor hurtigt Marley lige kunne løbe :shock: Har aldrig set sådan en mynde i action før, ret vildt :shock::klap:

 

Ronja er nu faldet om i stolen på sit lammeskind :lun:

Vi takker begge to for en god dag :klap:

Og for de lækre pizzasnegle :mums::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Whippet
Hvor var det hyggeligt :klap:

 

Og hvor var Duffy søød :lun::hjerte:

 

Lidt pinligt, de vi stod til sidst, var jeg den eneste med en hvid hund, bortset fra det sorte hoved, og Ronja var den første det lagde sig til at sove :stupid: Hun lå bare på min trøje og kiggede på at de andre løb og legede :rolleyes:

 

Blev også ret imponeret over hvor hurtigt Marley lige kunne løbe :shock: Har aldrig set sådan en mynde i action før, ret vildt :shock::klap:

 

Ronja er nu faldet om i stolen på sit lammeskind :lun:

Vi takker begge to for en god dag :klap:

Og for de lækre pizzasnegle :mums::5up:

 

 

Ja tak for nogle hyggelige timer :klap:.

 

Jeg har også tabt mit hjerte til lille Duffy hun er super kær :hjerte:

 

Marley er væltet rundt på sit lammeskind :slem:tror han har haft en hyggelig dag med alle hunde vennerne :banan:

 

Tak til Laila for de lækre Pizzasnegle :madtid:

 

Vi ses :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er SLET ikke misundelig... :fornaermet:

 

Men har nu også haft en ret hyggelig dag selv! Ville dog gerne ha' mødt Dorte, og også set en ægte løve IRL... Men det må komme en anden god gang!

 

 

Og så er jeg virkelig spændt på at høre om Linda's kontakter der oppe..??

 

hvis der er nogle der skulle have gud til deres hunde

 

:drille::sjov:

 

Håber I havde en super dag allesammen, og glæder mig til vi kan være med igen! :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er SLET ikke misundelig... :fornaermet:

 

Men har nu også haft en ret hyggelig dag selv! Ville dog gerne ha' mødt Dorte, og også set en ægte løve IRL... Men det må komme en anden god gang!

 

 

Og så er jeg virkelig spændt på at høre om Linda's kontakter der oppe..??

 

 

 

:drille::sjov:

 

Håber I havde en super dag allesammen, og glæder mig til vi kan være med igen! :vinken:

 

HAHA jamen jeg bad vorherre min ven du ve om godt vejr og det fik vi :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...