Hop til indhold

Gracie bor nu i haven, til hun lærer at høre efter!


KarinaO
 Share

Recommended Posts

Karina, jeg tror det er gået galt fordi du ikke har betinget dit "puuhaaa" grundigt nok. Ligesom man betinger klikkeren med klik-godbid, så betinger man sit puuhaa med "puuhaa-rap over snuden, puuhaa-rap over snuden" og gentag 40 gange indtil det sidder der. Det kan simpelthen ikke fejle. :klap:

 

:drille:

 

Gud ja, du har ret. Jeg bliver nødt til at kæde de puhaaaaa'er sammen med en straf, for ellers forstår hun jo ingenting, selvom jeg er sikker på hun udemærket ved hvorfor jeg siger det til hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 77
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst crthomsen
Jeg ville være meget varsom med at give en kamphund rådt kød, da det skærper deres lyst til at dræbe. Sådan er de kamphunde bare, og hvis du giver den kattene, er det måske jer den æder næste gang.:shock:

 

Men hvis dens lyst til at dræbe er skabt, vil jeg anbefale at I begynder at gå til hundekampe med den, så den kan få afreageret der.:5up:

 

:drille:

 

Jeg ville nok overveje at sove i kælderen så... bare for en sikkerhedsskyld.

:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trine199
Gracie bare bliv ved :evil: Til sidst gir mennesket op og du får magten derhjemme, derefter kan du gå efter verdensherredømmet!

Hilsen Molly,

Ps: jeg lukker kun mit menneske op fra kælderen når jeg vil ha stegt en bøf eller lign, de har ikke godt af for meget opmærksomhed de mennesker :drille:

 

 

Ha ha ha....vidste ikke at Molly var sådan en dræbervovse med herskersyge :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...