Hop til indhold

Mastiff'en Martha's voksetråd :-)


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

Martha har været rigtig vandhund idag:mrgreen:.

Efter nogle timer ude i solen havde hun det meget varmt lidt over middag, så hun fik lov at more sig lidt med haveslangen. Vi har overvejet, om vi skal købe sådan en havevander, som vi andre legede med som børn - sådan en som man sætter på haveslangen og vupti har man "springvand" - for tror hun vil elske den.

Og her til aften var vi ved stranden for første gang - vi var blevet inviteret af Luckyluna sammen med hendes hvalpehold. Det er vi meget taknemmelig for, for Martha havde en skøn tid på stranden med de andre hunde! Billederne derfra kan I se i denne tråd:

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/24480-martha-pa-strandtur-med-luckyluna-og-co.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Martha har været rigtig vandhund idag:mrgreen:.

Efter nogle timer ude i solen havde hun det meget varmt lidt over middag, så hun fik lov at more sig lidt med haveslangen. Vi har overvejet, om vi skal købe sådan en havevander, som vi andre legede med som børn - sådan en som man sætter på haveslangen og vupti har man "springvand" - for tror hun vil elske den.

Og her til aften var vi ved stranden for første gang - vi var blevet inviteret af Luckyluna sammen med hendes hvalpehold. Det er vi meget taknemmelig for, for Martha havde en skøn tid på stranden med de andre hunde! Billederne derfra kan I se i denne tråd:

http://www.hunde-forum.dk/vis-os-din-perle/24480-martha-pa-strandtur-med-luckyluna-og-co.html

 

 

Vandhudnen Martha :lun::lun::lun:

 

 

Jaaaaaaa køb sådan en gør det gør det, så kommer vi lige op og tester om det var en mulighed for Aslan, har truet med det i 2 somre nu, men har aldrig fået det gjort :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vandhudnen Martha :lun::lun::lun:

 

 

Jaaaaaaa køb sådan en gør det gør det, så kommer vi lige op og tester om det var en mulighed for Aslan, har truet med det i 2 somre nu, men har aldrig fået det gjort :oops:

 

Ja det bliver vi nød til - men så skal du også love, at Aslan kommer og tester den:mrgreen:. Gad godt se det store skrummel rende igennem alle de vandstråler:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det skal vi nok :)

 

Har i købt den? :engel:

 

Jeps:klap::klap::klap: (men ingen billeder endnu - er ikke afprøvet med hund endnu)

 

ih, hvor er hun sjov med vandslange:klap: Nu har jeg også set søster Ehmma, hun er dælme også dejlig og dygtig til træning:mrgreen:

 

Vi var til hvalpedag i lørdags, hvor vi også fik lov at hilse på alle de andre - de er alle skønne hver især. Ehmma er lidt mere forsigtig end de andre. Ohline er en basse - kan godt se, at hun er vant til at håndtere 4 voksne mastiff'er:-D. Og Martha er lidt medløberen - hun skal være med overalt og i alt, men tager ikke iniativet så meget, som Ohline:-D. Sjovt hvordan de er så forskellige!

 

Det føles som evigheder siden vi har hørt/set noget til Martha :lun::lun:

 

Martha har det rigtig godt!!!

 

Hendes mor har været uden computer i næsten 2 uger pga virus, derfor har der ikke været nogle opdateringer.

 

Martha vejer nu 38kg - vokser stadig som ukrudt:-D

 

Skal lige se om computeren kan uploade billeder, så skal I nok få nye billeder!

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for elle de fine billeder/opdateringer af Martha

 

Var også oppe ved Oline den anden dag, det ser utolig sjovt ud når hun sniger sig ind for at finde en pude i den ene sofa for derefter at ligge den i den anden sofa hvor hun så hopper op og prøver på at gemmen sig fordi hun godt ved hun ikke må ligge der:-D Det er bare utrolig svært ikke at opdage hende med den størrelse hun har:-D

 

Men en charmetrold det er hun:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

I lørdags var vi inviteret til hvalpedag hos opdrætter. Både os, som lige havde fået hvalpe, og dem som fik hvalpe i sidste kuld var inviteret.

Næsten alle Marthas kuldsøskende var der - lige på nær 1. Så det er da meget godt gået:5up:.

Vi havde en skøn dag - og det havde hundene også:mrgreen:. De var i hvert fald dejlig trætte sidst på dagen.

Det var rigtig sjovt at se, hvordan deres forskellie personligheder skinnede igennem. Martha er medløberen - hun skal helst have det hele med, og føler trop, når de andre finder på unoder.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...

Nå men denne tråd har jeg jo haft glemt at opdatere:oops::oops::oops:.

 

Nu er Martha snart 10 mdr (fylder hun d. 10.), og hun vejer nu 66kg - hun var på vægten i mandags.

Vi har idag været sammen med hendes søster, som faktisk vejer det samme, men Martha er lidt højere, så hun ser lidt slankere ud end søsteren. Søsteren vandt også over Martha til udstilling for 14 dage siden:-D, men det skal nok ændre sig, når Martha er færdigudvokset:-D.

 

Ellers går det godt med pigen! Hun kommer højst sandsynlig snart i sin første løbetid - hun er ved at være godt hævet bagpå. Og hun er blevet rigtig teenager, hvilket vil sige, at hun ikke altid kan høre eller forstå, når man bliver bedt om noget:lol:.

 

Her er lidt billeder fra vores playdate med søster Oline idag:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de søde :lun:

 

 

Jeg kan nu altså bedst li Martha, og jeg vil aldrig nogen sinde indrømme at jeg engng sagde brindler ikke var rigtige mastiffer :lol::lol:

 

Tja jeg var jo også mere til fawn-udgaven, indtil Martha blev valgt:lun:. Nu synes jeg, at brindlerne er noget lidt specielt. Kunne dog godt tænke mig en af hver, men må vente til tøsen er lidt ældre:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...