Hop til indhold

Mastiff'en Martha's voksetråd :-)


Hestkjær
 Share

Recommended Posts

Doberfan gjorde mig jo rigtig nok opmærksom på, at vi jo nu har fået Martha hjem, og derfor er det måske på sin plads at oprette en ny tråd:-D

(hvis nogen vil have og se forhistorien, så er den her http://www.hunde-forum.dk/hvalpe/22160-vores-kommende-engelske-mastiff-hvalp.html). Denne tråd vil fremover blive brugt til opdateringer og billeder af lillepigens vækst.

 

Nå men synes lige I skulle have lov at se Martha's fin bamse:lun:

 

Martha er i dag blevet vejet, og nu er hun på 27kg.

 

Vi går til hvalpetræning 2 gange om ugen nu - 2 forskellige steder, og indtil videre virker det super.

Martha har lært en del kommandoer - idag lærte hun at gø på kommando (det lærte Hayly aldrig:oops: - men hun var nok heller ikke den smarteste mastiff, har vi nu opdaget:-D).

 

Martha æææææææælsker mad - og helst de gode sager som hjort, hest og lam. Æg er også et hit, men ikke skallen.

 

Hun er stortset renlig - har ikke har nogen uheld de sidste 2,5 uge:5up:. Og alene-hjemme går også som smurt. Hun kan nu være alene hjemme 5 timer uden uheld og ødelæggelse.

 

Vores problem med, at hun hyler, når hun kører bil, er blevet meget bedre. Jeg snakkede med vores ene træner om det, og hun synes, at vi skulle prøve at ignore hende, når hun pev og hylede på køreturen. Og når hun så var rolig blev hun rost. Det har virket super godt. Nu brokker hun sig 2-5 min, og så opgiver hun og lægger sig til at sove.

Picture 019.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SikkeEtHundeliv

Jeg er vild med mastiffer - Blev væltet af en til udstillingen i Tønder :mrgreen: Den lænede sig op af mig mens jeg sad på hug og bump så lå jeg der hehe.

 

Hvor ser hun bare sød og dejlig ud hende lille Martha.

Link til indlæg
Del på andre sites

Oline pigen:klap:

 

Ahh Oline-pigen:lun: - hun er er en ordentlig kleppert:5up:. Hun er lidt lavere en Martha men lidt rundere - og super dejlig:lun:.

Hvor mødte du hende henne?

 

Jeg er vild med mastiffer - Blev væltet af en til udstillingen i Tønder :mrgreen: Den lænede sig op af mig mens jeg sad på hug og bump så lå jeg der hehe.

 

Hvor ser hun bare sød og dejlig ud hende lille Martha.

 

Vi er også helt vilde med racen:lun::lun::lun: Og ja de ved ikke selv, hvor store de er, så der kan komme nogle sjove episoder ud af det:-D

 

Hvor er hun bare sød :)

 

må man spørg hvor bamsen er købt? min søns ynglings bamse er præcis magen til (og han vil gerne ha en mere..)

 

Hahahahaha.....første gang jeg læste din besked, troede jeg, at du mente, hvor Martha var købt. Indtil det gik op for mig, at hun har en bamse på billedet - og det er nok den du mener:lol:. Jeg ved desværre ikke, hvor den er købt, da hun fik den i gave af mine forældre:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor fedt hun ikke er bange for den :mrgreen: Mine forældres golden havde en bamse på str med hende selv, men den var hun virkelig mistænksom overfor, nok pga størrelsen :lol:

 

Nej bange var hun bestemt ikke:-D, hun klatrede rundt på Solveig. Men altså den er lige stor nok til at slæbe rundt med, måtte Martha jo hurtigt konstatere. Men så må man bare nøjes med at bide, flå og sove på den:-D

 

Er især vild med billede nr. 2. :lol:

 

Ja hende Solveig er god at sove på:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...