Hop til indhold

International udstilling i Hillerød d. 7-8/5


Recommended Posts

  • Svar 170
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:hmm: så må man tage en pose æbler med :mrgreen:

 

Hehe, efter at have læst et par af dine indlæg, har jeg svært ved at forestille mig, at jeg vil opnå samme popularitet med en sæk ævler, som hvis jeg kom med kage :blink:

 

Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan sådan en hundeudstilling foregår. Min veninde og jeg tager måske hen og kigger. Så kan det jo være jeg får et glimt af jeres hunde...

 

Btw: Hvis nu man kommer med kage, hvor skal man så henvende sig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Hehe, efter at have læst et par af dine indlæg, har jeg svært ved at forestille mig, at jeg vil opnå samme popularitet med en sæk ævler, som hvis jeg kom med kage :blink:

 

Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan sådan en hundeudstilling foregår. Min veninde og jeg tager måske hen og kigger. Så kan det jo være jeg får et glimt af jeres hunde...

 

Btw: Hvis nu man kommer med kage, hvor skal man så henvende sig?

LØVELEJREN!!!! Du kan ikke undgå at e vores bugnende kagebord :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

LØVELEJREN!!!! Du kan ikke undgå at e vores bugnende kagebord :mrgreen:

 

Hehe ja.. Og en lejr fuld af ALLE MUGLIGE andre uundværlige ting.. Men når jeg ikke er med, så er der jo kun Isabella til at dække kagebordet med rod.. Så det skulle være okay let, at finde:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Det kunne da være hyggeligt at komme og hilse på jer (selvom jeg ikke skal have en løve :genert:)

 

Så I sidder ikke klar med peberspray og vagthunde hvis man kommer over, og er helt fremmed? :blink:

Nej nej :mrgreen: vi kan godt lide andre mennesker end løvemennesker - det er heller ikke alle løvemennesker vi kan lide :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Nej nej :mrgreen: vi kan godt lide andre mennesker end løvemennesker - det er heller ikke alle løvemennesker vi kan lide :engel:

 

Haha, det har jeg kunnet læse mig frem til i en meeeeeeget lang men underholdende tråd :sjov:

 

Er I så mange flere end jer herinde eller er det sådan en koncentreret hyggegruppe? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Haha, det har jeg kunnet læse mig frem til i en meeeeeeget lang men underholdende tråd :sjov:

 

Er I så mange flere end jer herinde eller er det sådan en koncentreret hyggegruppe? :-)

Næ..vi plejer kun at være os herinde og KAGERNE :mrgreen:

 

Underholdning kan vi godt lide :sjov: Det varer ikke så længe så kommer der nok mere :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næ..vi plejer kun at være os herinde og KAGERNE :mrgreen:

 

Underholdning kan vi godt lide :sjov: Det varer ikke så længe så kommer der nok mere :klap:

 

Haha, banerne kridtes op and we like it a lot :klap:

 

Og jeg som troede, at det kun var hesteverdenen, som var slem :slem:

 

Godt man får sig en blandingshund, så har man slet ikke mulighed for at rode sig ud i uenigheder med andre racekendere :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Janni privat
Haha, banerne kridtes op and we like it a lot :klap:

 

Og jeg som troede, at det kun var hesteverdenen, som var slem :slem:

 

Godt man får sig en blandingshund, så har man slet ikke mulighed for at rode sig ud i uenigheder med andre racekendere :blink:

Ork jo :mrgreen:
Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, efter at have læst et par af dine indlæg, har jeg svært ved at forestille mig, at jeg vil opnå samme popularitet med en sæk ævler, som hvis jeg kom med kage :blink:

 

Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan sådan en hundeudstilling foregår. Min veninde og jeg tager måske hen og kigger. Så kan det jo være jeg får et glimt af jeres hunde...

 

Btw: Hvis nu man kommer med kage, hvor skal man så henvende sig?

 

Bare kom over til os... Gizmo ELSKER æbler... Han har sågar "nedstirret" en norsk pige til skue i Odense, fordi hun sad og spiste et æble - til stor morskab for dem som så det :genert::lol:

 

:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare kom over til os... Gizmo ELSKER æbler... Han har sågar "nedstirret" en norsk pige til skue i Odense, fordi hun sad og spiste et æble - til stor morskab for dem som så det :genert::lol:

 

:blink:

 

Haha, man kunne da få mistanke om, at hunden ikke får mad derhjemme, når den kan længes efter en lille bid æble :blink:

 

Paw er også vild med visse frugter og grønt, skøre hund!

 

Nu hvor jeg lige har dig: Dumme jeg vil gerne vide hvad GSD står for? For går ud fra at det er en raceforkortelse?? :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha, man kunne da få mistanke om, at hunden ikke får mad derhjemme, når den kan længes efter en lille bid æble :blink:

 

Paw er også vild med visse frugter og grønt, skøre hund!

 

Nu hvor jeg lige har dig: Dumme jeg vil gerne vide hvad GSD står for? For går ud fra at det er en raceforkortelse?? :oops:

 

German Shepherd Dog = Schæfer

 

Havde to sorte da jeg lavede profilen, men desværre blev de begge syge og måtte aflives :cry: Og havde også schæfer inden dem + en efterfølgende... Ikke en videre fantastisk "historie" - jeg mistede 3 dejlige hunde på 2 år :megaked: Så nu har jeg sagt stop, og har fået Gizmo istedet, en Vizsla :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

German Shepherd Dog = Schæfer

 

Havde to sorte da jeg lavede profilen, men desværre blev de begge syge og måtte aflives :cry: Og havde også schæfer inden dem + en efterfølgende... Ikke en videre fantastisk "historie" - jeg mistede 3 dejlige hunde på 2 år :megaked: Så nu har jeg sagt stop, og har fået Gizmo istedet, en Vizsla :lun:

 

Tak for forklaringen

 

Men øv for en sørgelig historie :ae:

 

Håber du har fået en sund og rask hund i Gizmo :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man blot kommer og slentrer rundt og kigger på LP, AG og DogDancing og ikke går ind i hallen, koster det så stadig 50 kr.? Også selvom man således går glip af hyggeligt selskab og kawer?

 

Og må man medbringe sin egen hund, selvom den ikke skal udstilles?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis man blot kommer og slentrer rundt og kigger på LP, AG og DogDancing og ikke går ind i hallen, koster det så stadig 50 kr.? Også selvom man således går glip af hyggeligt selskab og kawer?

 

Og må man medbringe sin egen hund, selvom den ikke skal udstilles?

 

Jeg tror godt du må have hunden med, men så koster det vist 140 kr. HVIS du da skal betale for at gå rundt udenfor (og det kan jeg ikke svare på :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sisse
Hvis man blot kommer og slentrer rundt og kigger på LP, AG og DogDancing og ikke går ind i hallen, koster det så stadig 50 kr.? Også selvom man således går glip af hyggeligt selskab og kawer?

 

Og må man medbringe sin egen hund, selvom den ikke skal udstilles?

 

Du må gerne medbringe egen hund. Du skal bare huske papir på at han er vacineret .. Det koster 50 uden hund 140 med hund.

 

Selvom du ikk skal ind i hallen koster det stadig penge :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sisse
Hvis du er i bil og kommer og henter mig, vil jeg meget gerne følges med dig :drille:

 

Har desværre ingen bil - eller kørekort :P ..

Men du kan da gerne lige lette måsen til Hillerød alligevel

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...