Hop til indhold

International udstilling i Hillerød d. 7-8/5


Recommended Posts

Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg vil melde Dexter til, for jeg synes det er en lang tur at køre alene:???: For jeg kan ikke køre med Kennel-lowchen denne gang.

 

Er der nogle fra jydeland, evt. som bare vil derover og kigge, der kunne have lyst til at køre sammen med mig?..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 170
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg vil melde Dexter til, for jeg synes det er en lang tur at køre alene:???: For jeg kan ikke køre med Kennel-lowchen denne gang.

 

Er der nogle fra jydeland, evt. som bare vil derover og kigge, der kunne have lyst til at køre sammen med mig?..

 

Så er den sidste tilmeldingsfrist på mandag.. Er der ikke nogen fra jylland, som har lyst til at køre sammen med mig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er der til dogdancingkonkurrencen om søndagen... så hvis du ender med at tage herover, må du i hvert fald gerne kigge forbi vores ring og hilse. :-)

 

Ville jeg også gerne.. Det kunne da være super hyggeligt:mrgreen:

 

Men synes bare, at der er noget langt at køre helt alene:oops: Tror det bliver lidt en øv-tur så.. Så ender nok med, ikke at tage derover..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Vi kommer også.. Altså Caia og jeg :-) Vi stiller op i dogdancing.

 

Ikke at det hjælper dig på transporten :-)

 

Men mon ikke at der er et par stykker her inde fra der skal med?

 

Ellers prøv inde på hundegaller.. Der er vist ret så mange der udstiller der inde fra. Måske du er heldig:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gizmo skal stilles om søndagen ;-) og så skal vi ellers forbi agilityringene og hilse på alle dem der kommer der :-D og der ska sikkert også shoppes lidt :engel: lørdag ved jeg ikke om jeg kommer, kan være jeg tager til Greve og ser bhp3 dm...

´

Yaaay, Gizmo søndag, helt klart! :klap:

 

Jeg er ved berner-ringen med Møffe og moster, men skal nok også rundt og små-shoppe lidt og ellers bare ose :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Camilla Sjelhøj

hulk ville sku gerne, men skal holde tøsen og min fødselsdag både lørdag og søndag :???: ville sku ellers gerne til hillerød i den weekend :???: i må have en god udstilling der, jer der skal afsted :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst maria&kenni

Jeg kommer med mine to finske lapphunde og stiller op i henholdsvis juniorklassen og åbenklassen :):mrgreen:

 

Jeg vil være at finde ved ring 19 - og ellers når jeg snuser lidt rundt og igen bruger alt for mange penge. :oops:

 

Men kom gerne og hils på hvis I ser mig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

:genert: Er der nogen "syd-fra" der skal til Hillerød ?? vil meget gerne have et lift (kan ikke kører bil endnu :evil: dumme ben) - vil gerne betale for benzin :genert:

 

Skal lige regne på det, kan være jeg lige kan nuppe dig med på vejen, hvis der ikke byder sig et lidt mere attraktivt tilbud... Hvis du ikke har noget imod at dele bagsæde med en berner? :slem: Han fylder ikke SÅ meget - men bare noget :engel:

 

OBS. Jeg kører tidligt! Som i rigtig tidligt, regner med at være der når de åbner :blink: Og har en moster med på slæb :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal lige regne på det, kan være jeg lige kan nuppe dig med på vejen, hvis der ikke byder sig et lidt mere attraktivt tilbud... Hvis du ikke har noget imod at dele bagsæde med en berner? :slem: Han fylder ikke SÅ meget - men bare noget :engel:

 

OBS. Jeg kører tidligt! Som i rigtig tidligt, regner med at være der når de åbner :blink: Og har en moster med på slæb :lol:

 

:hjerte: Tør du godt lade mig sidde på bagsædet med Møffe :hjerte::hjerte: Han får altså uglet pels :engel::mrgreen: Vi kan lige skrive sammen om det, når det nærmer sig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...