Hop til indhold

Pænt goddag til alle


Audrey
 Share

Recommended Posts

Kære alle hundeelskere.

 

Jeg er ny herinde, og syntes lige, at jeg ville præsentere mig selv.

 

 

Jeg er 24 år og læser til lærer i Søborg. Vi har haft hund i familien siden jeg var 8, så jeg har savnet det siden jeg flyttede hjemmefra.

 

Og nu går min drøm endelig i opfyldelse - jeg får min egen hund! :klap:

 

Efter lang tids overvejelse er jeg nået frem til, at nu er det helt rigtige tidspunkt for mig og jeg har været så heldig at finde verdens mest nuttede, dejlige pige, min lille Audrey. :hjerte: Hun er 3/4 formel 1 labrador og 1/4 flatcoated retriever og knap 5 uger gammel. Jeg får hende først hjem til juni (det bliver en lang lang ventetid!!) men er allerede igang med at forberede hjemmet til prinsessens ankomst.

Jeg glæder mig helt enormt til mit nye liv med Audrey og håber på en masse gode råd fra alle jer kloge hundemennesker herinde :-)

 

Der skal nok komme en masse billeder!

 

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen, glæder mig til at se billeder. Håber ikke de sidste 3 ugers ventetid kommer til at føles alt for lang! :)

 

Faktisk er det hele 8 uger jeg skal vente, men tror næsten at tre uger havde været lige slemt ;-)

Heldigvis har jeg fået lov til at besøge hende en gang om ugen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til og stort tillykke med prinsessen - Audrey er et rigtig skønt navn :hjerte:

 

Ja ventetiden er forfærdelig, men hvor er det super, du kan besøge hende hver uge :5up: Så kan du både have fornøjelsen af at følge hendes opvækst og nusse og hun vænner sig til din duft og stemme :5up:

 

Som de andre siger, vi er VILDE med billeder herinde :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til og stort tillykke med prinsessen - Audrey er et rigtig skønt navn :hjerte: