Hop til indhold

Pænt goddag til alle


Audrey
 Share

Recommended Posts

Kære alle hundeelskere.

 

Jeg er ny herinde, og syntes lige, at jeg ville præsentere mig selv.

 

 

Jeg er 24 år og læser til lærer i Søborg. Vi har haft hund i familien siden jeg var 8, så jeg har savnet det siden jeg flyttede hjemmefra.

 

Og nu går min drøm endelig i opfyldelse - jeg får min egen hund! :klap:

 

Efter lang tids overvejelse er jeg nået frem til, at nu er det helt rigtige tidspunkt for mig og jeg har været så heldig at finde verdens mest nuttede, dejlige pige, min lille Audrey. :hjerte: Hun er 3/4 formel 1 labrador og 1/4 flatcoated retriever og knap 5 uger gammel. Jeg får hende først hjem til juni (det bliver en lang lang ventetid!!) men er allerede igang med at forberede hjemmet til prinsessens ankomst.

Jeg glæder mig helt enormt til mit nye liv med Audrey og håber på en masse gode råd fra alle jer kloge hundemennesker herinde :-)

 

Der skal nok komme en masse billeder!

 

:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen, glæder mig til at se billeder. Håber ikke de sidste 3 ugers ventetid kommer til at føles alt for lang! :)

 

Faktisk er det hele 8 uger jeg skal vente, men tror næsten at tre uger havde været lige slemt ;-)

Heldigvis har jeg fået lov til at besøge hende en gang om ugen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til og stort tillykke med prinsessen - Audrey er et rigtig skønt navn :hjerte:

 

Ja ventetiden er forfærdelig, men hvor er det super, du kan besøge hende hver uge :5up: Så kan du både have fornøjelsen af at følge hendes opvækst og nusse og hun vænner sig til din duft og stemme :5up:

 

Som de andre siger, vi er VILDE med billeder herinde :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til og stort tillykke med prinsessen - Audrey er et rigtig skønt navn :hjerte:

 

Ja ventetiden er forfærdelig, men hvor er det super, du kan besøge hende hver uge :5up: Så kan du både have fornøjelsen af at følge hendes opvækst og nusse og hun vænner sig til din duft og stemme :5up:

 

Som de andre siger, vi er VILDE med billeder herinde :klap:

 

 

Tusind tak :-D Jeg er stor Audrey Hepburn fan, og det passer bare perfekt til hende. Hun er også en lille, mørkhåret skønhed :lun:

 

Jeg er også rigtig glad for at jeg kan komme og se til hende. Det er rart, især for hende at hun kender mig lidt når hun pludselig bliver fjernet fra sin mor og sine vante omgivelser. Og så giver det mig også en tryghed i forhold til opdrætteren, at de vil lade alle os (der er 9 hvalpe!) komme og skabe kontakt med vores "babyer", men som de selv siger, så er det vigtigste for dem, at hvalpene kommer ud til de rigtige familier.

 

Der kommer masser af billeder, men de eneste jeg har lige nu er taget med mobilkamera og dem kan jeg ikke ligge herind. :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen herind :vinken:

 

Vi glææææææder os til at se billeder af hende, hun lyder som en smuk blanding :lun:

 

Tusind tak :-)

 

Lige nu er hun jo det dejligste lille hvalpevæsen, men jeg er rigtig spændt på at se hvordan hun kommer til at se ud som stor. Hendes mor ligner mest en flatcoat så håber hun kommer til at ligne en god blanding :-)

 

Uanset hvad vil hun nok være jordens smukkeste hund i mine øjne ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen til :vinken:

Puha, ventetiden til man får sin hund hjem er lang, alt for lang..

Jeg går selv og venter på at datoen hedder den 20. april, for så går turen nemlig til Fredericia for at hente Vaks :hjerte: han er så godt nok omplaceringshund på 1,5 år, men det skal lige passe ind med lidt ferien - så i alt kommer jeg til at have ventet på ham i 5 uger, de 5 længste uger tror jeg.. :lol: men så har jeg brugt tiden på at købe ting til ham, så nu er det hele klar til han kommer hjem - så nu skal de sidste to uger bare flyve afsted..

 

Har du billeder af din dejlige hvalp? :lun:

Vi kan godt lide billeder herinde.. :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...