Hop til indhold

Melder mig her :)


Gæst Humankind
 Share

Recommended Posts

Gæst Humankind

Så er jeg blevet Golden ejer. Jeg har haft Flatcoat siden 1992 men omstændigheder (som er skrevet om andensteds på forum for nogen måneder siden) gjorde at jeg mistede mine to elskede flattere for 1½ år siden.

 

Heldet var dog med mig og i Februar flyttede jeg i en lejlighed hvor jeg kunne ha' hund og for nogen dage siden annoncerede en tidligere hunde-buddy på sin facebook at hun havde en familie der havde fået allergi og derfor skulle af med deres 3-årige han. Lykken var ikke færdig med at smile til mig, det viste sig nemlig at han var efter en kombination som jeg for 3 år siden forelskede mig i, men på det tidspunkt desværre ikke havde tiden til at få en hvalp fra.

 

Så ja, held i uheld, nu står jeg så med den smukke Baloo efter den skønne "loppen" og heldigvis minder han fantastisk meget om sin ret sjove Mor, så det kunne næsten ikke være mere perfekt.

 

Han kommer fra et dejligt hjem, så han har gode manerer med sig... Kan være selv, gør ikke, synes katte er søde og elsker børn osv. osv.

 

Om jeg starter op på udstilling igen ved jeg ikke, men det må tiden vise. Jeg mener ikke han er helt ringe skruet sammen, så en enkelt eller to er nok ikke utænkeligt :) Det primære er dog en trofast buddy, bedste hundeven og super-hyggelig familiehund som skal lære en masse fjollede, ubrugelige tricks! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...