Hop til indhold

Underholdning til Ozzie


Trei
 Share

Recommended Posts

Bud på aktivitetsting til et styks Ozzie, som jeg ikke allerede har til hende?

 

Det skal være noget hun kan arbejde med selv, og det skal kunne holde til at hun tygger godt i det - hun har leoer, fireplug, Busy Buddies o. m. som hun elsker, men hun mangler altid flere ting. :mrgreen: Og ja, det skal være noget, hvor hun skal nørkle med noget mad i tingen og jo sværere jo bedre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Hvad med aktivitetsspil? Jeg så en hvor hunden skulle putte en klods i en kasse, og så kom der automatisk en godbid ud. Der var så 3 sværhedsgrader, dvs man kunne lave hullet til klodsen mindre.

 

De er bare dyre de spil, men nogle gange er de på tilbud, kan også være de er billigere i Tyskland?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Eller en papkasse fyldt med ting der fylder og skal rodes igennem for at finde lækre godbidder nede i bunden, kassen er lukket, så hunden selv skal åbne den/flå den fra hinanden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Eller en papkasse fyldt med ting der fylder og skal rodes igennem for at finde lækre godbidder nede i bunden, kassen er lukket, så hunden selv skal åbne den/flå den fra hinanden?

 

Det er Luna's absolut yndlingslegetøj du beskriver her :5up:

 

Jeg fylder den med avispapir, legetøj, godbidder, kødben og Konger, og hun elsker at flå den fra hinanden for at få fat i tingene :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle jeres svar! I er bare skønne! :kys:

 

 

hvad med den her Busy Buddy TUG-A-JUG

 

Skipper fatter den absolut ikke, men måske er Ozzie klogere :lol:

 

Jeg har en billigt til salg :blink:

 

EDIT: hov kan se den også hedder busy buddy så måske har i den allerede

 

Vi har den ikke - har dog overvejet den, men har før hørt om hunde, der ikke gider den/ikke fatter den (som I andre åbenbart også har oplevet) og bla derfor har jeg aldrig fået den købt, men heller ikke fordi jeg ikke synes det ligner, at den kan holde til at Ozzie tager godt fast og tygger i den. Tror I den kan holde til det?

 

Jeg er nemlig på udkig efter noget, hun kan ligge med selv - for aktivitetsspil o.l. hvor jeg skal deltage, får vi bare ikke brugt lige så meget oceaner af tid på, som de ting hun kan hygge med selv.

 

Hvad med aktivitetsspil? Jeg så en hvor hunden skulle putte en klods i en kasse, og så kom der automatisk en godbid ud. Der var så 3 sværhedsgrader, dvs man kunne lave hullet til klodsen mindre.

 

De er bare dyre de spil, men nogle gange er de på tilbud, kan også være de er billigere i Tyskland?

 

Vi har et par stykker og kan sagtens finde på at købe flere med tiden, men ja, som jeg lige har skrevet ovenover, er jeg mest på jagt efter noget hun kan arbejde med selv.

 

Men vil da lige huske at kigge efter dem i Tyskland, når det er - tak for tippet. :5up:

 

Denne her skal der ganske vist ikke bides i, men den er Luna rigtig glad for

 

31PCwTfVQ0L._SL500_AA300_.jpg

 

BOB-A-LOT - aktivitetskugle - mellem og store hunde.

 

Denne her aktivitetsbold er Luna også rigtig glad for, og den kan godt tåle der bliver tygget i den :mrgreen:

 

AKTIVITESBOLD - Gummi - Til godbidder - ø 12 cm. - Større hunde.

 

 

 

 

Ozzie har en dog pyramid, som hun er rigtig glad for - det er vist meget det samme, men er alligevel nysgerrig på den dims der - er den hård? For jeg er lidt træt af ved dog pyramiden, at den er så hård, at jeg faktisk er nødt til at lægge et tæppe ud, som Ozzie må holde sig på, når hun leger med den, ellers skrammer den gulvet.

 

Aktivitetsbolden har Ozzie allerede.

 

Frk. Ozzie har da konger og rørknogler ikke :genert:

 

... ellers rækker min fantasi ikke så langt til noget selvaktiverende mad noget udover leo'er, mike'er, aktivitetsbolde og sårn :genert:

 

Ork jo, det har hun. :-D Og indtil flere aktivitetsbolde også. Det er bestemt ikke fordi hun mangler ting, men jeg ELSKER bare at give hende nye ting. :cool:

 

Eller en papkasse fyldt med ting der fylder og skal rodes igennem for at finde lækre godbidder nede i bunden, kassen er lukket, så hunden selv skal åbne den/flå den fra hinanden?

 

Det får hun også ind imellem og hygger sig rigtig meget med det - der går bare ikke mange minutter før hun er færdig med at flænse og hærge. :-D Men elsker at se hende igang med det. :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ozzie har en dog pyramid, som hun er rigtig glad for - det er vist meget det samme, men er alligevel nysgerrig på den dims der - er den hård? For jeg er lidt træt af ved dog pyramiden, at den er så hård, at jeg faktisk er nødt til at lægge et tæppe ud, som Ozzie må holde sig på, når hun leger med den, ellers skrammer den gulvet.

 

Det lilla på den er gummi, og den larmer ikke specielt meget på vores stengulv, det er netop grunden til at jeg har købt den og ikke en dog pyramid :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogle der ved om sådan en her kan holde til at blive tygget i af en hund på Ozzie-størrelse? BUSTER FUN BONE - aktivitetsben - stort hul.

 

Der VIL komme bidemærker, men Luna har haft dem siden hun var hvalp.. Og de vil helt klart komme i brug igen, når jeg får nr 2:-D

 

Luna fik sit "frokost"måltid i sådan et, når jeg gik på arbejde om morgenen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix
hvad med den her Busy Buddy TUG-A-JUG

 

Skipper fatter den absolut ikke, men måske er Ozzie klogere :lol:

 

Jeg har en billigt til salg :blink:

 

EDIT: hov kan se den også hedder busy buddy så måske har i den allerede

 

Sådan en havde jeg ellers overvejet at købe, men når der er så mange af jeres andres hunde herinde som ikke fatter den, så gør Obelix nok heller ikke:genert:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle jeres svar! I er bare skønne! :kys:

 

Vi har den ikke - har dog overvejet den, men har før hørt om hunde, der ikke gider den/ikke fatter den (som I andre åbenbart også har oplevet) og bla derfor har jeg aldrig fået den købt, men heller ikke fordi jeg ikke synes det ligner, at den kan holde til at Ozzie tager godt fast og tygger i den. Tror I den kan holde til det?

 

Jeg synes den er meget holdbar så det er bestemt et plus :5up: den har holdt til at skipper smed den ned på gulvet fra sengen sådan ca en million gange for at prøve at få den til at gå i stykker :stupid: det var vist kun gulvet og mine ører der tog skade :rolleyes:

 

Men han fangede aldrig princippet i den, trods massiv hjælp fra min side :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Pajko elsker den, selvom det tog et par gange at finde ud af den.. :blink:

 

Du kan hermed blære dig med, at være den eneste i verdenen med en hund som har fattet den flaske med snor i :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...