Besvaret April 8, 201115 år comment_611784 Eller - de eneste LOGISKE tænkene hunde?? Min er da i hvert fald meget emotionel....... Eller bare meget voldsomme hunde... vores dasker den med forpoterne, så gufferne vælter ud til alle sider... en dasker og en anden æder Rapporter
Besvaret April 9, 201115 år comment_611845 Eller bare meget voldsomme hunde... vores dasker den med forpoterne, så gufferne vælter ud til alle sider... en dasker og en anden æder Måske jeg brugte for store godbidder :hmm: der skulle nørkles gevaldigt for at få noget ud af vores. Rapporter
Besvaret April 9, 201115 år comment_611908 Eller bare meget voldsomme hunde... vores dasker den med forpoterne, så gufferne vælter ud til alle sider... en dasker og en anden æder Nah, kloge og logiske Især den der lader den anden daske Rapporter
Besvaret April 9, 201115 år comment_612025 Nææ, for vores kunne også hitte ud af den dengang de fik tørfoder Men dine hunde er jo også meget seje :5up: Ida - vi 2 har de klogeste af de klogeste hunde Det har vi nemlig Pajko dasker også bare til den, og gør lidt hvis det går for langsomt Rapporter
Besvaret April 11, 201115 år Forfatter comment_613451 Den har aldrig tændt hverken Bondo, King, Cille eller Jacki Så Ozzie er velkommen til huset hers, vil skal bare have den fragtet til hende :hmm: Narj hvor er du sød. :kys:Må lige se om jeg kan komme på en idé. Rapporter
Besvaret April 11, 201115 år comment_613454 Måske jeg brugte for store godbidder :hmm: der skulle nørkles gevaldigt for at få noget ud af vores. Her kom der heller ikke noget ud:???: Rapporter
Besvaret April 11, 201115 år Forfatter comment_613545 Forresten nu vi har snakket en del om underholdning af hundedyrene i denne her tråd så videregiver jeg lige en af mine egne geniale idéer til folk, der har et Tufftire Tuff Tire The Old Pet Shop Smid godbidder i dækket og mos en af hundens bamser fast i hullet - og se jeres hund hygge sig. Rapporter