Hop til indhold

DKK og fotografering?


Louise_J
 Share

Recommended Posts

Jeg har nu endelig fået taget mig sammen til at Cajsa skal have fotograferet hofter og albuer. Min dyrlæge er gået med til nogle forskellige ting, bl.a. at hun ikke skal være i bur, så det hele er ved at falde på plads :-D

 

MEN, hvor lang tid går der før man modtager rekvisitionen? Vil gerne have det gjort nu på torsdag, men måske er jeg for optimistisk :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den modtager man på mail umiddelbart efter - og hvis du er medlem af dkk ligger den på din side så snart du har trykket ok - så ingen ventetid der ;-)

 

PS. fatter ikke det med at være i bur :genert:

 

Tak, så er det jo super nemt :-D

 

Normalt lader de hunden være i bur indtil de har tid til at bedøve den, og når den skal vågne. Men Cajsa er ret angst for det med bure efter en dum oplevelse i bilen. Så har fået lov at være der til hun bedøves, og at hun kan være hos dem mens hun vågner op.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Det første sted vi var, der var jeg selv med inde og hjælpe med at holde hunden under fotograferingen.

 

Begge steder var jeg sammen med Motor mens han blev bedøvet, og han faldt i søvn mens jeg sad med ham. Og begge steder har de taget billederne med det samme, så jeg har jo bare ventet og så været der når han skulle vågne.

 

Har du slet ikke mulighed for det der hvor i skal have taget billederne??

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var også hos Cooper hele tiden, men han blev heller ikke lagt i fuld narkose, men han fik så han blev godt og grundigt træt. Så var jeg med inde og ordne og mens vi ventede på billederne, var Cooper ved mig og fik et skud til at vågne op på.

 

Det var rigtig behageligt, det er Christian i Grindsted ved Billund, hvis du har lyst til at køre lidt efter det. Mener jeg gav ca. 1200 for HD + AA samt at de sendte det ind til DKK :blink:

 

Held og lykke med det :x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst labberdrengene
Jeg var også hos Cooper hele tiden, men han blev heller ikke lagt i fuld narkose, men han fik så han blev godt og grundigt træt. Så var jeg med inde og ordne og mens vi ventede på billederne, var Cooper ved mig og fik et skud til at vågne op på.

 

Det var rigtig behageligt, det er Christian i Grindsted ved Billund, hvis du har lyst til at køre lidt efter det. Mener jeg gav ca. 1200 for HD + AA samt at de sendte det ind til DKK :blink:

 

Held og lykke med det :x2:

 

Jeg var også hos Aslan hele tiden, han blev heller ikke fuldt bedøvet, men han sov nu hele dagen alligevel:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for jeres svar, vil da prøve at høre om jeg kan få lov at være med. Ved den ene dyrlæge ikke er meget for det, der skulle noget overtalelse til for at få liv til at blive ved Mingus til han var bedøvet.

 

Havde troet hun skulle i fuld narkose, men da hun skulle barberes i nogle sår, blev hun egentlig bare lagt til at sove.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...