Hop til indhold

Udstilling Tønder


Gæst Malinois
 Share

Recommended Posts

Gæst Eyecatcher
Eller glemme at få sko på :engel:

 

...og stadig have tyggegummi i munden..

Eller have 3 hanhunde i bedst i køn så jeg måtte handle to hunde selvom Rasmus gik med den ene af dem :lol: Godt dommeren kunne se at Rasmus ikke duede til det så vi ikke behøvede at gå rundt

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 446
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Om vi vinder eller ej, så har vi det sgu sjovt :sjov:

Og hundene hygger sig både i og udenfor ringen og det er sgu det vigtigste :hjerte::hjerte:

Hva med dengang i Grenå da Bobo blev forskrækket over noget da han skulle vaskes og du var ved at løbe efter ham i bar røv og ingenting :sjov::sjov::sjov:

 

Det VILLE jeg gerne ha set:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst puttitat

OK, jeg har lige et par noter herind til. Hvis nogen skulle have interesse i hvem jeg er, så spørg ind - jeg har ikke noget at skjule - men omvendt har jeg kva. min uddannelse lært at online anonymitet er en god ting, og man ikke behøver buse ud med éns personlige oplysninger.

 

Men: Jeg er svigersøn til kennel-lowchen, og dermed kæreste med Eyecatcher. Nogle vil påstå det så gør mig forudindtaget, men dem der kender mig VED jeg siger min mening, også selvom den ikke er velset. At jeg er så tæt, gør bare jeg kender dem (førnævnte) bedre end 99% af folkene herinde - no offence. :-)

 

Jeg læste noget om hvordan man mon kunne have så meget tid til så mange hunde. Det er meget simpelt: Janni har dedikeret sit liv til sine hunde (det vil sige 24-7!), også så meget at vi omkring hende kan blive helt irriteret over at det bare er "hund, hund, hund". Jeg synes ikke der skal siges et ondt ord omkring hendes kærlighed til sine hunde! Det kan KUN være folk der ikke ved hvad de snakker om, der anfægter den.

 

Deruover: Hvor er admins henne herinde? Hvor blev modereringen af? Hvordan i alverden kan I tillade at tonen bliver så hård herinde? Helt ærligt, det er for fladt... Stå dog i karakter!

 

Og - hold nu jeres private snak om minder osv. på telefonen, den ved jeg I allesammen kan bruge ;-) Tråden handler om Tønderudstillingen, ikke om udenlandske hvor dommeren kan huske jer og så videre, eller om spændstige numser (det er MIN nu, så eventuelle fotografer skal som minimum betale royalities til mig! - selvom jeg nu helst ser objektiver, hænder og andet løsøre lader den være) :-)

 

Hov, jeg skal lige have noget privat ud (dobbeltmoral er dobbelt så godt!): Jeg har LÆNGE sagt den værktøjstaske skulle konverteres til en værktøjstavle i baghuset, men så længe værktøjstasken pakker sig selv sammen (efter at have skruet på Isabellas bil, ahem!), giver det jo ikke incitament til at komme i gang. ;-)

 

Og HOLD da op, jeg kender ikke andre sites hvor man stort set kan kommunikere i smilies alene. :-) Og herinde tager man dem endda seriøst.

 

Så: :stupid: :evil::oops: :damn: :banan: :5up: :vuf::drille::lol: :hjerte: :-)

 

- bare for forvirringen. ;-)

 

(Og god dag til jer alle)

Link til indlæg
Del på andre sites

Om vi vinder eller ej, så har vi det sgu sjovt :sjov:

Og hundene hygger sig både i og udenfor ringen og det er sgu det vigtigste :hjerte::hjerte:

Hva med dengang i Grenå da Bobo blev forskrækket over noget da han skulle vaskes og du var ved at løbe efter ham i bar røv og ingenting :sjov::sjov::sjov:

:sjov: ja og du sad bare p lokum og kom ikke..Den stakkels dame der løb efter ham i kun t-shirt..ja ok jeg havde slet ingenting på..og råbte ned gennem gangen " luk ikke døren op luk ikk døren op" og så var der en der åbnede..og hunden spurtede over til campingvognen..

Og hvis skyld var det han skulle i bad??? KASPER som tabte en kop kakao på ham.. BRUN kakao på en HVID hund :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
:fornaermet:

 

Du er åbenbart et bedre menneske end jeg :oops:

 

Jeg elsker udtrykket i folks ansigt, når l*rtet rammer dem, de ser sådan helt overrasket hvad-har-jeg-nu-gjort-for-at-fortjene-dette ud :engel:

 

Men selvindsigt ville da være bedre for alle inkl. dem selv, det sker bare så sjældent ved disse personager :???:

 

Jeg vil ikke lyve og sige at jeg også elsker det, men på nuværende tidspunkt kan jeg kun grine af at de render rundt og siger sådan noget .. For en eller anden dag så får de sagt noget til de forkerte mennesker, nogle som kender mig og som ikke kan holde kæft og så får de igen . Håber det er Freudika for hun kan sgu råbe højt :slem::slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

:fornaermet:

 

Du er åbenbart et bedre menneske end jeg :oops:

 

Jeg elsker udtrykket i folks ansigt, når l*rtet rammer dem, de ser sådan helt overrasket hvad-har-jeg-nu-gjort-for-at-fortjene-dette ud :engel:

 

Men selvindsigt ville da være bedre for alle inkl. dem selv, det sker bare så sjældent ved disse personager :???:

Så må jeg med skam indrømme at så dårligt et meneske er jeg også..

En opdrætter sagde til en helt nystartet udstiller (inde i ringen) du tror da ikke du vinder med den grimme hund, dumme tøs? jeg kunne have smækket hende en...Så skulle vi placeres, opdrætteren stod tilfældigvis ved siden af mig..5 hunde i ringen og kun 4 blvier jo placeret.Så sagde dommeren farvel til opdrætteren..Og det fløj sq ud af munden på mig "FArvle - du er det svageste led"... :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher

Hov, jeg skal lige have noget privat ud (dobbeltmoral er dobbelt så godt!): Jeg har LÆNGE sagt den værktøjstaske skulle konverteres til en værktøjstavle i baghuset, men så længe værktøjstasken pakker sig selv sammen (efter at have skruet på Isabellas bil, ahem!), giver det jo ikke incitament til at komme i gang. ;-)

 

Jeg vil lige sige til mit forsvar at det ikke altid er fordi det er min bil der er skruet i :engel: Og selvom jeg lader værktøjet ligge i flere dage, så ender jeg altid med at rydde den op fordi jeg ikke gider at skulle gå på tæer hver gang jeg skal hen efter min jakke :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

...og stadig have tyggegummi i munden..

Eller have 3 hanhunde i bedst i køn så jeg måtte handle to hunde selvom Rasmus gik med den ene af dem :lol: Godt dommeren kunne se at Rasmus ikke duede til det så vi ikke behøvede at gå rundt

Han har været i ringen to gange...den gang hvor du handlede begge.. og så da Angel var lille og kiggede på Rasmus og sagde "DIG??? glem det jeg går kun med min mor" og dommeren skrev i kritikken"bevæger sig momentvis godt" :mrgreen:

 

Eller da ringsekretæren slog mig i hovedet med kataloget :shock:

 

En bog Eyecatcher :slem: Det blvier en bestseller

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Han har været i ringen to gange...den gang hvor du handlede begge.. og så da Angel var lille og kiggede på Rasmus og sagde "DIG??? glem det jeg går kun med min mor" og dommeren skrev i kritikken"bevæger sig momentvis godt" :mrgreen:

 

Eller da ringsekretæren slog mig i hovedet med kataloget :shock:

 

En bog Eyecatcher :slem: Det blvier en bestseller

Jeg er klar på en bog :slem:

Tro mig, jeg kan huske det hele :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan da lige give mit lille pip med i den her efterhånden lange tråd...

 

Jeg har nu været med på et par udstillinger - både hvor jeg har prøvet på at udstille min eks-svigerfars löwchen og andre gange hvor jeg bare har været tilskuer.

 

Da jeg er helt ny inden for udstillings-verdenen er der sikkert en del der er gået min næse forbi ( dog ikke kagen :blink:) men jeg synes dog det er lidt ærgeligt at se hvordan der er nogen mennesker der går så meget op i at vinde at de helt glemmer at alle vel kommer på udstillingerne for at have det sjovt mens ens egen hund bliver bedømt og se på andres smukke hunde..

 

Ikke at forglemme samværet med andre der har holder ligeså meget af ens race som man selv gør..

 

Måske er det mig der er naiv når jeg regner med at det er derfor alle andre også kommer på udstillinger??

 

 

:hmm:Måske jeg skulle prøve at melde mine egne to klippede løver til en udstilling - bare for at se hvordan det ville gå?

 

Godt nok har den ene ikke særlig god pels - og den anden har alt for korte ben... Men for mig er de begge smukke og dejlige :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Jeg kan da lige give mit lille pip med i den her efterhånden lange tråd...

 

Jeg har nu været med på et par udstillinger - både hvor jeg har prøvet på at udstille min eks-svigerfars löwchen og andre gange hvor jeg bare har været tilskuer.

 

Da jeg er helt ny inden for udstillings-verdenen er der sikkert en del der er gået min næse forbi ( dog ikke kagen :blink:) men jeg synes dog det er lidt ærgeligt at se hvordan der er nogen mennesker der går så meget op i at vinde at de helt glemmer at alle vel kommer på udstillingerne for at have det sjovt mens ens egen hund bliver bedømt og se på andres smukke hunde..

 

Ikke at forglemme samværet med andre der har holder ligeså meget af ens race som man selv gør..

 

Måske er det mig der er naiv når jeg regner med at det er derfor alle andre også kommer på udstillinger??

 

 

:hmm:Måske jeg skulle prøve at melde mine egne to klippede løver til en udstilling - bare for at se hvordan det ville gå?

 

Godt nok har den ene ikke særlig god pels - og den anden har alt for korte ben... Men for mig er de begge smukke og dejlige :-D

Størstedelen af udstillingerne er det sociale ville jeg mene .. Og kagen selvfølgelig ! :engel: Men det er da bare at melde til , jeg skal nok heppe på dig :mrgreen::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

OK, jeg har lige et par noter herind til. Hvis nogen skulle have interesse i hvem jeg er, så spørg ind - jeg har ikke noget at skjule - men omvendt har jeg kva. min uddannelse lært at online anonymitet er en god ting, og man ikke behøver buse ud med éns personlige oplysninger.

 

Men: Jeg er svigersøn til kennel-lowchen, og dermed kæreste med Eyecatcher. Nogle vil påstå det så gør mig forudindtaget, men dem der kender mig VED jeg siger min mening, også selvom den ikke er velset. At jeg er så tæt, gør bare jeg kender dem (førnævnte) bedre end 99% af folkene herinde - no offence. :-)

 

Jeg læste noget om hvordan man mon kunne have så meget tid til så mange hunde. Det er meget simpelt: Janni har dedikeret sit liv til sine hunde (det vil sige 24-7!), også så meget at vi omkring hende kan blive helt irriteret over at det bare er "hund, hund, hund". Jeg synes ikke der skal siges et ondt ord omkring hendes kærlighed til sine hunde! Det kan KUN være folk der ikke ved hvad de snakker om, der anfægter den.

Tilbage til det seriøse..

JA det er netop det..

Al tid går til hundene..og ALT er sat i systemer... hvornår hundene bliver badet, børstet osv.. Kommer på åsen, stranden..rengøring.. ALT..

Men til gengæld gør jeg jo heller ikke andet..HAr ingen mand jeg skal opvarte..ingen tv, som stjæler min tid.. render ikke på diskotek, musséer eller tager på ferie.

Når vi hygger os, foregår det med nogle af hundene og på steder hvor de er velkomne..Stranden, skoven elelr åsen..Byernes gågader..

Og så er jeg jo alene (ene).. Alle her laver noget!! Alle der kommer her laver noget!!!

Selvom vi også drikker kaffe med vores gæster...og kaffen er stadig gratis! Også frokost og kage

 

Mit liv går ikke med at tænke på hvilken farve tapet vi skal have næste gang eller om vi skal tage den hvide eller cremefarvede sofa..Vi tager den første billige i den blå avis, så hundene kan smide sig i den også...

Haven er dedikeret hundene og handler ikke om de fine blomster vi skal have eller om hvem der slår græsset, men om hvornår vi kan overdække den næste gård og om vi kan finde en bedre "bund" til hundegårdene..

Når andre kigger på smykker og parfumer går jeg ned i værktøjsafdelingen og kigger på højtryksrenser, stolper og tagplader...

 

 

Deruover: Hvor er admins henne herinde? Hvor blev modereringen af? Hvordan i alverden kan I tillade at tonen bliver så hård herinde? Helt ærligt, det er for fladt... Stå dog i karakter!

 

Og - hold nu jeres private snak om minder osv. på telefonen, den ved jeg I allesammen kan bruge ;-) Tråden handler om Tønderudstillingen, ikke om udenlandske hvor dommeren kan huske jer og så videre, eller om spændstige numser (det er MIN nu, så eventuelle fotografer skal som minimum betale royalities til mig! - selvom jeg nu helst ser objektiver, hænder og andet løsøre lader den være) :-)

 

Hov, jeg skal lige have noget privat ud (dobbeltmoral er dobbelt så godt!): Jeg har LÆNGE sagt den værktøjstaske skulle konverteres til en værktøjstavle i baghuset, men så længe værktøjstasken pakker sig selv sammen (efter at have skruet på Isabellas bil, ahem!), giver det jo ikke incitament til at komme i gang. ;-)

 

Og HOLD da op, jeg kender ikke andre sites hvor man stort set kan kommunikere i smilies alene. :-) Og herinde tager man dem endda seriøst.

 

Så: :stupid: :evil::oops: :damn: :banan: :5up: :vuf::drille::lol: :hjerte: :-)

 

- bare for forvirringen. ;-)

 

(Og god dag til jer alle)

Jeg synes mindedelen er god.. Fordi den får folk til at tænke at det ikke kun er fnidderfnadder og rygtesmederi på de udstillinger.. Det er OGSÅ hygge med kaffe og kage (:damn:) og masser mad... Det er sjov og fis og ballade.. og hyggeligt samvær med herlige mennesker. Ellers gad vi jo nok heller ikke blive ved med at komme
Link til indlæg
Del på andre sites

Størstedelen af udstillingerne er det sociale ville jeg mene .. Og kagen selvfølgelig ! :engel: Men det er da bare at melde til , jeg skal nok heppe på dig :mrgreen::klap:

 

Yeah - jubiii :mrgreen:

 

Pyt med at ingen af dem kan huske at hvad STÅÅÅÅ betyder - eller at de begge er helt pelsskamferede...Kunne være sjovt alligevl...

Om ikke andet bare for kagens skyld :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Yeah - jubiii :mrgreen:

 

Pyt med at ingen af dem kan huske at hvad STÅÅÅÅ betyder - eller at de begge er helt pelsskamferede...Kunne være sjovt alligevl...

Om ikke andet bare for kagens skyld :mrgreen:

Jeg kommer også kun for kagens skyld..:mrgreen:

 

Og jeg ka udmærket huske da vi ventede på kage fra Freudika..og så havde hun parkeret den i et telt ved agility :fyfy:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst puttitat
Jeg synes mindedelen er god.. Fordi den får folk til at tænke at det ikke kun er fnidderfnadder og rygtesmederi på de udstillinger.. Det er OGSÅ hygge med kaffe og kage (:damn:) og masser mad... Det er sjov og fis og ballade.. og hyggeligt samvær med herlige mennesker. Ellers gad vi jo nok heller ikke blive ved med at komme

 

Så lav en mindetråd? :-) Hvor mange folk gider læse 34 sider ævl og kævl? Der er vel ca. 30 siders komprimeret ondskab, og jeg tvivler stærkt på den gennemsnitlige bruger når til jeres mindesnak. ;-)

 

Du kan jo kalde den "hyggesnak - mudderkast ikke tilladt" :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Yeah - jubiii :mrgreen:

 

Pyt med at ingen af dem kan huske at hvad STÅÅÅÅ betyder - eller at de begge er helt pelsskamferede...Kunne være sjovt alligevl...

Om ikke andet bare for kagens skyld :mrgreen:

Og bare kom med de to hunde.. Du har betalt for dem og dommeren skal kigge på dem :mrgreen: Jeg begynder snart at udstille min allermestyndlingshund... Han er godt nok kastreret og mangler nogle tænder efter han blev overfaldet.. men han ELSKER mig som ingen anden gør og han tigger altid om at komme med.. jeg vil godt give 300 for lidt sjov med ham :blink: og nej det er ikke Bobo :slem:
Link til indlæg
Del på andre sites

Så lav en mindetråd? :-) Hvor mange folk gider læse 34 sider ævl og kævl? Der er vel ca. 30 siders komprimeret ondskab, og jeg tvivler stærkt på den gennemsnitlige bruger når til jeres mindesnak. ;-)

 

Du kan jo kalde den "hyggesnak - mudderkast ikke tilladt" :5up:

Ahhh det var en god idè.. men vi vil hellere skrive en bog :mrgreen: Eller en hel serie, bliver det nok
Link til indlæg
Del på andre sites

Og bare kom med de to hunde.. Du har betalt for dem og dommeren skal kigge på dem :mrgreen: Jeg begynder snart at udstille min allermestyndlingshund... Han er godt nok kastreret og mangler nogle tænder efter han blev overfaldet.. men han ELSKER mig som ingen anden gør og han tigger altid om at komme med.. jeg vil godt give 300 for lidt sjov med ham :blink: og nej det er ikke Bobo :slem:

 

Hvem er det?:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så lav en mindetråd? :-) Hvor mange folk gider læse 34 sider ævl og kævl? Der er vel ca. 30 siders komprimeret ondskab, og jeg tvivler stærkt på den gennemsnitlige bruger når til jeres mindesnak. ;-)

 

Du kan jo kalde den "hyggesnak - mudderkast ikke tilladt" :5up:

 

Jamen, sådan er HF :vedikke:

 

30 sider seriøs :hmm: debat og 60 sider løs snak :klap:

 

Og ja, vi elsker vores smileys :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Yeah - jubiii :mrgreen:

 

Pyt med at ingen af dem kan huske at hvad STÅÅÅÅ betyder - eller at de begge er helt pelsskamferede...Kunne være sjovt alligevl...

Om ikke andet bare for kagens skyld :mrgreen:

Ja, om ikke andet så for kagens skyld:banan::banan: Du har fat i noget af det rigtige :klap::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Og bare kom med de to hunde.. Du har betalt for dem og dommeren skal kigge på dem :mrgreen: Jeg begynder snart at udstille min allermestyndlingshund... Han er godt nok kastreret og mangler nogle tænder efter han blev overfaldet.. men han ELSKER mig som ingen anden gør og han tigger altid om at komme med.. jeg vil godt give 300 for lidt sjov med ham :blink: og nej det er ikke Bobo :slem:

 

Jeg ved hvem det er, jeg ved hvem det er, jeg ved hvem det er, jeg ved hjem det er :mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Ahhh det var en god idè.. men vi vil hellere skrive en bog :mrgreen: Eller en hel serie, bliver det nok

 

Har tænkt på det med at lave en tråd om udstillingsminder, men gider ikke hvis jeg er den eneste der gider skrive i den.. Var faktisk ret tæt på .

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...