Hop til indhold

Udstilling Tønder


Gæst Malinois
 Share

Recommended Posts

  • Svar 446
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Har tænkt på det med at lave en tråd om udstillingsminder, men gider ikke hvis jeg er den eneste der gider skrive i den.. Var faktisk ret tæt på .

 

Jeg ville gerne skrive i den:mrgreen: Har kun været til en udstilling indtil videre, men der kom også noget skægt ud af den:klap:

 

Fohåbentlig kommer jeg med til mange flere.. Med kage.. mmm:mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
Jeg ville gerne skrive i den:mrgreen: Har kun været til en udstilling indtil videre, men der kom også noget skægt ud af den:klap:

 

Fohåbentlig kommer jeg med til mange flere.. Med kage.. mmm:mums:

 

Med kage!?!? Du er ALTID velkommen til at komme på udstillingerne :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher
:fyfy:

Du er bare misundelig..Det er der mange der er :mrgreen: Han er smuk.. han kan da ikke gøre for at han har haft et hårdt liv. NÅ!:vuf:

 

Misundelig ?! Jeg har min smukke smukke Ivy, ingen kommer i nærheden af ham :lun::lun::hjerte:

Men den stakkel fortjener én som elsker ham så højt som du gør med det han har oplevet..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil ikke lyve og sige at jeg også elsker det, men på nuværende tidspunkt kan jeg kun grine af at de render rundt og siger sådan noget .. For en eller anden dag så får de sagt noget til de forkerte mennesker, nogle som kender mig og som ikke kan holde kæft og så får de igen . Håber det er Freudika for hun kan sgu råbe højt :slem::slem:

 

 

 

Mig!? :shock:

 

Blide lille mig ... jeg råber da aldrig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...