Hop til indhold

FORDOMME


Gæst Afganskmynde
 Share

Recommended Posts

Gæst Priceman
jeg laste ellers du have givet klart udtryk i denne traad, for ikke at onske at diskutere med mig i fremtiden. Derfor undrer det mig en del, du fortsaetter... Men du er dog altid velkommen:hjerte:

 

Og endnu en gang formåede du totalt at undlade at gå ind i de ting jeg skrev.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 630
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Afganskmynde
Oprigtig så tror jeg virkelig ikke at du kan se og læse den nedladenhed du faktisk giver udtryk for i mange af dine indlæg, bl.a ved brug af smiley og ordsammensætninger.

Dog har du med ovenstående indlæg givet mig en tro på at du virkelig ikke fatter hat og dette giver mig et stille håb om at du ikke er "tabt bag vognen" som jeg frygtede. Endelig fornemmer jeg at din smiley er brugt rigtig denne gang.

 

Jeg kan ikke forstaa, hvad jeg (eller andre) kan bruge den negative relation du saetter mig i der, med at jeg skal prove at 'bevise' noget ved at jeg forstaar noget andre vil have mig til at forstaa, for at de ikke skal tro jeg er 'tabt bag en vogn', som du udtrykker det...:hmm:

Hvis folk, (og evt. mig selv, deriblandt) er mindre intelligente end andre, har vi saa ikke retten til at vaere 'dumme', uden at blive svinet til paa personligvis... Det mener jeg:hjerte:

 

Som et sidste forsøg så prøver jeg igen.

Jeg går ind i denne tråd med ophøjet ro om at dette nok ikke udvikler sig som "de" andre tråde. MEN... om du gør det med vilje eller om du gør det fordi, sådan er du... ja det skal jeg lade være usagt.

Flere steder giver du folk en verbal ruffel og oftes efterfulgt af en meget upassende smiley. Det er som om du ikke forstå at ord og smiliey, i denne verden ofte høre sammen. Du sætter dem sammen som om du vælger dem ud fra om de er pæne, farverige eller bare søde.. og ikke efter hva de giver udtryk for. Jeg vaelger smileys for at udtrykke mig:hjerte:

Jeg vælger på et tidspunkt at undskylde dig med at det nok er den forskel der er i gramatikken fra eng til dansk... men NEJ for du er jo dansk.

Så tænker jeg.. okay hun færdes måske ikke så meget i denne forums verden, men den holder heller ikke, da du jo selv giver udtryk for dette et eller andet sted. Du behover ikke undskylde mig, eller forstaa mig, blot lade mig have retten til at vaere den jeg er, dum/ intelligent eller havd enten det maatte vaere:hjerte:

NU er det så at jeg strejfes af tanken... Blondine :stupid: nu saetter du mig i negativ relation med dertil rigtig negativ og upassende smiley. Jeg taenker, burde du ikke selv efterleve det du beder mig om...? .. se dette er da en meget god undskyldning, men den fejer du af bordet med foto af Heidi osv.. hvilket bare endnu engang får mig til at krybe i en anden retning og tænke... okay hun vil bare ikke læse og forstå.. men kun høre sig selv og stå fast.

 

Tro mig... herinde kan vande stå højt og vi kan skændes så det brager... men vi har lært at andre kan have en holdning og en mening... den KAN VI IKKE tillade os at kalde for dum, for det er deres og hvis vi ikke formår at forklare os ordenlig og på en sober måde så kan vi heller ikke forvente at dem med en anden mening, gider lytte til os. Ok, men at kalde selve personen for DUM "det KAN I" (jeg skriver 'I' da du selv, omtaler 'vi') godt. Det synes jeg er forkert og saa mener jeg ogsaa at det er imod HF's etikette.

Jeg siger ikke at jeg kan ændres andres holdning , men tænk hvis de kunne forklare mig hvorfor de har den holdning og jeg måske enda kunne se noget fornuftigt i det... WOW .. så har jeg lært noget nyt. Dette åbner du ikke engang op for... og det er en af grundene til at folk ikke orker at bøvle med dig mere.

Jeg vil sige, det du beskriver der, gaar begge veje. Jeg har forsogt, ligesom det bl.a blav forsogt af en anden bruger (ved ikke om jeg maa sige brugerens navn:genert:) var inde paa, med bl.a 'retten' til at kalde andre for noget.Bl.a Mht til at folk ikke orker at bovle, saa synes jeg denne traad modbeviser din paastand RIGTIG GODT.

Jeg syntes oprigtigt at du skulle læse og forstå, inden du farer i tasterne.Hvis jeg skal noget som helst, saa skal det vaere lige for alle, ogsaa i denne relation du kommer med.

At du skal gennemlæse dine indlæg inden du sætter smileys på ... og er du i tvivl :vedikke: så undlad dog dine smileys.

Du har nogle udtryk og ordsammensætninger som jeg bare ikke forstår :shock:, men jeg kunne godt finde på at spørge ind til dem hvis de ikke var efterfuldt af hjerter og upassende smileys... de pokkers :damn: smileys slutter tit sætningen af og siger oftte mere end ord.

 

Som jeg har sagt for, har jeg ikke selv brugt denne smiley:damn: i denne traad overhovedet, og jeg bruger den og andre kritiske smileys generelt minimalt. Men andre i traaden har brugt den, saa hvorfor kommer din kritik kun til mig - DET undrer mig en hel del. Burde det ikke gaa BEGGE veje:hmm:... Jeg bruger som regel helst kun smileys med positiv relation, som regel for at rose, ved beundring eller for at blodgoere en kritik, saa derfor synes jeg ikke der er noget at komme efter;-):hjerte:

 

Dråben for mig var da du skrev at en var røget ud, efterfulgt af den mest upassende smiley. Ja, jeg brugte denne smiley i sjov :blink:Jeg respekterer din mening, og jeg har, derimod, intet som helst imod din mening om ovenstaaende eller onske om at aendre paa dine meninger, trods jeg er uenig. fred vaere med det:hjerte:

Sådan noget skal du bare ikke skilte med offenligt og er du skyld i det så finder jeg det meget passende at du giver en undskyldning.... ellers vil du altid blive set på som hende der anmelder og får folk smidt ud...

Det onsker jeg slet ikke! Men bliver jeg derimod set som brugeren, som er imod massiv personlig mobning, saa er det en relation jeg gerne vil have paa mig.Jeg har bl.a i denne traad hort fra brugere, der udtalte at de havde oplevet personlig mobning i dette forum og i en personlig mail til mig. Som udtalte at de ikke selv turde at staa frem imod mobberne paa HF (laeg venligst maerke til at jeg ikke vil naevne navne paa omtalte):hjerte::hjerte::hjerte:ikke særlig rart på et så sammentømmeret forum som HF. Her er vi som en familie... Ja, det er ogsaa min oplevelse. Baade i positiv og negativ forstand.en familie hvor der også er sorte får .. men de bliver inviteret med til bords alligevel... bare se mig :slem:

Hvis jeg er det sorte faar, og det vil jeg saa gaa ud fra jeg er, saa er jeg blevet budt velkommen af en hel del:hjerte:, men jeg har ikke modt samme rummelighed af andre i dette forum.

 

Så helt ærlig, prøv at ændre din tone og fald ind.... integrering kaldes det, så med tiden lære du os at kende og vi dig. :5up:

 

Nej, jeg synes ikke at der er rimelig grundlag for at jeg skal aendre mig, uden det foregaar vice versa.:hjerte:

 

DU SKAL IKKE ændre sig som den du er, men du skal forsøge at gøre dig forståelig unden at være nedladen :blink:

 

DET vil jeg prove at tage til mig. Og jeg synes ogsaa at jeg faktisk har gjort et forsog, bl.a ved nasten ikke at bruge negative smileys laengere, hvis overhovedet, som andre derimod, yderst hyppigt, tager brug af.

 

 

 

Jeg satser på endnu et forsøg og ellers må jeg følge flokken :blink: Heldet følger de tossede så måske er der håb for mig endnu. :slem:

 

Ditto. Men jeg haaber, og forventer ikke, du (eller andre) skal forstaa min position nu jeg, igen, har forsogt at gore rede for den(m):hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for oplysningen.

 

Jeg synes egentlig ikke det var nodvendigt at svare paa noget jeg egentlig har svaret paa tidligere i traaden, og selv om det er op til en selv, og ikke andre, at bestemme hvad man bor svare paa, saa vil jeg paa trods af ovenstaaende, alligevel svare paa dette indlaeg.

.......

 

 

 

duuuueeeee......

 

 

 

 

du er ikke tilfældigvis politiker også?

 

Ok.... Du HAR godt nok svaret på "dette" indlæg..... men ikke Dét indlæg der egentlig efterlyses et svar på...... Der er vist adskillige statsoverhoveder der kunne lære en hel del af dig, er jeg overbevist om.

 

 

 

 

ej... ok....... fordom... ungskuld...

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
.......

 

 

 

duuuueeeee......

 

 

 

 

du er ikke tilfældigvis politiker også?

 

Ok.... Du HAR godt nok svaret på "dette" indlæg..... men ikke Dét indlæg der egentlig efterlyses et svar på...... Der er vist adskillige statsoverhoveder der kunne lære en hel del af dig, er jeg overbevist om.

 

 

 

 

ej... ok....... fordom... ungskuld...

 

Nej, jeg er IKKE politiker, og onsker det heller ikke. Nu har jeg dog svaret paa 'dette' indlaeg jeg gaar ud fra, du hentyder til:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Åååååh altså ! Kan vi ikke give den søde misforståede :hjerte:-smiley en pause ?

 

Jeg er begyndt at drømme om den ...

 

A'men... Håber det er søde drømme i det mindste!! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Tror sgu ikke på at nogen har noget imod dig pga. fordomme AM...dansker i USA? Det er da ikke slemt...

 

Siger manden med to kamphunde, der vejer 100kg og er fuld af tattoos...

 

har sgu aldrig oplevet fordomme herinde i det omfang man godt kunne frygte ihvertfald....:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror sgu ikke på at nogen har noget imod dig pga. fordomme AM...dansker i USA? Det er da ikke slemt...

 

Siger manden med to kamphunde, der vejer 100kg og er fuld af tattoos...

 

har sgu aldrig oplevet fordomme herinde i det omfang man godt kunne frygte ihvertfald....:mrgreen:

 

:genert: altså jeg havde da fordomme mod dig, da du startede herinde - og også med weight-pull som hundesport - men jeg tog "tyren ved hornene" og tog ud på Amager og hilste på dig og så sporten, og det jeg så var de mest veltrænede hunde :lun: (er stadigvæk vild med ham svenskeren, der havde en hund, der lignede Sookie) :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
:genert: altså jeg havde da fordomme mod dig, da du startede herinde - og også med weight-pull som hundesport - men jeg tog "tyren ved hornene" og tog ud på Amager og hilste på dig og så sporten, og det jeg så var de mest veltrænede hunde :lun: (er stadigvæk vild med ham svenskeren, der havde en hund, der lignede Sookie) :5up:

 

 

Weightpull er også ret specielt...lige på det punkt ville jeg faktisk ønske jeg boede i USA..:-D

 

er glad for det er positivt..:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Og endnu en gang formåede du totalt at undlade at gå ind i de ting jeg skrev.

 

 

Undskyld hvis du ikke fik svar paa det du ville have svar paa.

 

Jeg prover saa godt jeg kan at svare paa flere indlaeg, at jeg muligvis misser nogle en gang imellem.

 

Det er dog ikke altid fordi jeg ikke onsker at svare.

 

Det er da godt jeg ikke arbejder, eller har saerlig mange pligter i mit liv, for saa havde jeg slet ikke tiden til at sidde her paa HF saa meget:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Weightpull er også ret specielt...lige på det punkt ville jeg faktisk ønske jeg boede i USA..:-D

 

er glad for det er positivt..:-D

 

Det ved jeg nu ikke. Jeg kender ikke til weightpull overhovedet, der hvor jeg bor.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Hov hov du - du glemte :hjerte::hjerte::hjerte::engel:

 

Ja, og næste gang SKAL jeg se Pablo :lun: så går det ikke, at du gemmer ham i en bil :evil:

 

 

årh...:hjerte:

 

Tror faktisk det er Vicce næste gang...hehe...men ved ik helt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Afganskmynde .. Jeg har sådan gået og tænkt, og der er opstået et helt bundseriøst spørgsmål:

 

Bliver du aldrig træt ? :hjerte:

 

Kl. er 1 om eftermiddagen hos mig. Jeg er LYS vaagen:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Det ved jeg nu ikke. Jeg kender ikke til weightpull overhovedet, der hvor jeg bor.

 

 

du skal bare lede grundigt nok...eller noget...hehe....og så må man ha pitbulls(nogen steder)...O.K. USA..:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...