Hop til indhold

FORDOMME


Gæst Afganskmynde
 Share

Recommended Posts

Jeg er ikke enig i hans iagtagelse af mig, men jeg er enig i, at respektere ham for sin holdning som han beskriver der. Saa har jeg penslet det ud saa godt som jeg kan;-)

 

Men søde menneske, nu må du da selv kunne se at du vrøvler..?

 

- Du er ikke enig i hans beskrivelse af dig. Okay, fint nok.

 

- Du er enig i at respektere ham...? Enig med dig selv, eller hvad?

 

- Respekterer ham for sin holdning. Jamen det eneste han skriver om er jo din debatstil? Det er da ikke en holdning??? Hvis du mener det er en holdning, vil jeg bede dig om at forklare mig hvad den holdning går ud på, for den kan jeg ikke se.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 630
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

ca. 5 personer og altid de samme. nej:hjerte:

 

Og lad mig lige minde dig om, alle de andre brugere som har givet deres meninger, som mindede meget om mine i denne debat.:5up:

 

God nat

 

Hvis du mener det er omkring fem, så synes jeg du skulle prøve at tælle efter:hjerte:

 

Siger det ikke for at være ond eller noget, men har du tænkt over hvad du ønsker at få ud ad disse tråde?

Når jeg f.eks. opretter en tråd, bliver de for det meste indledt med et spørgsmål af en art, fordi jeg er interesseret i at høre andre menneskers meninger, og udvikle mine egne...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Tror altså der er et godt stykke over de 5 - men lad det nu bare ligge :blink:

 

ja, en enkelt rog ud indtil videre...:blink:

 

Man behover jo ikke vaere enig med mig, og det paastaar jeg heller ikke man skal. Men jeg mener stadig man godt kan forholde sig objektivt og ikke blive personlig saa vi alle sammen kan have en god sober debat:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Maa indromme jeg taenker og formulerer mig sommetider lidt avanceret og abstrakt og saa kan det muligvis vaere svaert at opfange.:hjerte:

 

Ved ikke med avanceret, men du formulere dig helt sikkert abstrakt, det vil jeg give dig ret i:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Men søde menneske, nu må du da selv kunne se at du vrøvler..?

 

- Du er ikke enig i hans beskrivelse af dig. Okay, fint nok.

 

- Du er enig i at respektere ham...? Enig med dig selv, eller hvad?

 

- Respekterer ham for sin holdning. Jamen det eneste han skriver om er jo din debatstil? Det er da ikke en holdning??? Hvis du mener det er en holdning, vil jeg bede dig om at forklare mig hvad den holdning går ud på, for den kan jeg ikke se.

 

Altsaa der bliver debatteret mine holdninger og mine argumenter, paa en upersonlig maade. lige i det afsnit der. det respekterer jeg!;-)

 

Hvis det ikke giver mening for dig (eller andre) saa giver det mening for mig. Og det er muligt du ikke kan forstaa det, men hvorfor i grunden bruge saa megen tid paa det. istedet for at fokuserer paa emnet;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Ved ikke med avanceret, men du formulere dig helt sikkert abstrakt, det vil jeg give dig ret i:5up:

 

Tak. Endelig en ting at vaere enige om. Kan vi saa komme tilbage til emnet:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altsaa der bliver debatteret mine holdninger og mine argumenter, paa en upersonlig maade. lige i det afsnit der. det respekterer jeg!;-)

 

Hvis det ikke giver mening for dig (eller andre) saa giver det mening for mig. Og det er muligt du ikke kan forstaa det, men hvorfor i grunden bruge saa megen tid paa det. istedet for at fokuserer paa emnet;-)

 

Fordi vi hele tiden bli'r beskyldt for at bli' personlige, og at ikke holde os til emnet! Og det er meeeget svært at forstå hvornår du mener noget er personligt, og hvornår noget ikke er personligt. Jeg ville jo mene at Priceman er meget personlig i sit indlæg...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Det ville klæde Dem overordentligt meget, hvis De, i Deres forb... øh.. ærværdige visdom, selv ville følge Deres råd.....

 

 

Men det er nok for abstrakt

 

 

Jeg staar ind for at leve som jeg siger, for at svare paa dit indlaeg:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Fordi vi hele tiden bli'r beskyldt for at bli' personlige, og at ikke holde os til emnet! Og det er meeeget svært at forstå hvornår du mener noget er personligt, og hvornår noget ikke er personligt. Jeg ville jo mene at Priceman er meget personlig i sit indlæg...

 

Man kan godt blive personlig uden at genere et andet menneske på deres personlighed. Det handler om respekt og om at blive på egen bane halvdel.

 

Alle former for samtale er på et eller andet sted personlig, så det handler om ikke at pege personlige fejl ud, men om at fortæller hvad det gør ved en selv når den amden gør dit eller dat.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, en enkelt rog ud indtil videre...:blink:

 

Man behover jo ikke vaere enig med mig, og det paastaar jeg heller ikke man skal. Men jeg mener stadig man godt kan forholde sig objektivt og ikke blive personlig saa vi alle sammen kan have en god sober debat:hjerte:

 

 

Hvis det er brugeren der nu er inaktiv du henviser til, synes jeg det er ualmindelig frækt og ualmindelig dårlig stil. Er det nu en dagsorden at have? Provokation er fint, men der går grænsen!:shock:

 

(Hvis ikke det forholder sig således og jeg har misforstået, så beklager jeg)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Fordi vi hele tiden bli'r beskyldt for at bli' personlige, og at ikke holde os til emnet! Og det er meeeget svært at forstå hvornår du mener noget er personligt, og hvornår noget ikke er personligt. Jeg ville jo mene at Priceman er meget personlig i sit indlæg...

 

 

Uha, der var en anden bruger herinde SOM SMUKT OG ENKELT beskrev det. Vil lige se om jeg kan finde hendes vaerdifulde indlaeg og kopierer det igen til dig (og andre).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
dén her tråd minder mig om én ting... har i nogensinde mødt et rigtigt dumt menneske?

 

Altså så seriøst dum at man kun kan tro de enten er på noget seriøst fjolletobak (uden at dele), eller at de er blevet tabt på gulvet som spæd?

 

 

 

 

 

 

 

untitled14-1.jpg

 

Hmm hvad mener du helt praecist med det indlaeg der? At emnet 'Fordomme er rigtig dumt', eller at du synes, at jeg er rigtig dum?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm hvad mener du helt praecist med det indlaeg der? At emnet 'Fordomme er rigtig dumt', eller at du synes, at jeg er rigtig dum?

 

 

jeg mener det jeg skriver: At dumme mennesker altid får mig til at smile når de ryger ud over trappen.

 

 

 

 

 

 

 

 

... om du så selv vil tage skridtet, eller om du skal have "hjælp" er op til dig.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Make me smile :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde

Jo! Her var det:

 

Det er ligesom at sige til at barn: "Det du gør nu er uartigt" i stedet for "du er uartig" - det tager jo netop fokus væk fra personen og flytter den over på handlingen = det modsatte af personlig.

 

 

Af Umulia.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Vel cirka den samme som alt det bavl du lukker ud i tråden.

 

Det er muligt du ikke er enig, men derfor behover du ikke blive personlig ved at skrive, at du synes det jeg skriver er "bavl".

 

 

Hold dig venligst til emnet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...